Miten vitun kauan nää saatanan vesikelit vielä jatkuu? Koko ens viikoks luvataan sadetta, perkele!
Tärkein kysymys
5
170
Vastaukset
- hassu
sitä tämä vain on, joten parempi totutella.
eipähän ole tarvinnut venettä vielä nostaa talviteloille.- ilmastohöpis
Mutta entä jos ensitalvi onkin erikoisen kylmä ja tulee aikaisin. Onko silloinkin kyse ilmastonmuutoksesta mutta toiseen suuntaan?
Miksi marraskuun alun poikkeuksellisen kylmiä ilmoja ei lainkaan käytetty todisteena ilmastonmuutoksesta vaan puhuttiin vain sääilmiöstä.
Minä uskon kyllä ilmastonmuutokseen mutta minua pyrkii naurattamaan hysteerikkojen tapa kerätä vain suotuisat todisteet talteen ja sivuuttaa vastakkaiset todisteet joutavina ja vain sääilmiöihin kuuluvina.
Jäätikötkin sulavat kohisten ja niiden pitäisi nostaa merien pintoja metrikaupalla mutta milliäkään ei yksikään meri ole vielä noussut.
Jenkkeihin piti tulla taas tänä vuonna hirmumyrskyjä ilmastomuutoksen vuoksi oikein jonossa mutta vain lenseä tuuli puhalteli rannikolla. Tämäkin todiste hylättiin heti kun se ei toteutunutkaan.
Afrikassa on kuivuutta ja tulvia. Niitä käytetään todisteena mutta samalla jätetään häveliäästi mainitsematta että niin on ollut aina ja haitat korostuvat vain siksi, että väestö on sielläkin lisääntynyt räjähdysmäisesti. Mitä useampi kärsii sen isompi metakka.
Ilmasto näyttää kyllä muuttuvan lämpimämmäksi mutta mitä sitte, muuttukoot. Minä ainakin pidän enemmän lumettomasta ja lämpimästä talvesta kuin paksulumisesta ja kireiden pakkasten talvesta. Haittoja tietysti on esimerkiksi hiihtokeskuksille mutta se tuskin on syy julistaa hätätilaa.
Veikkaan kuitenkin, että viimeistään tammikuussa meillä on paksusti lunta ja 20 astetta pakkasta eikä kukaan puhu sanaakaan ilmastonmuutoksesta :)) - keleissä mitään
ilmastohöpis kirjoitti:
Mutta entä jos ensitalvi onkin erikoisen kylmä ja tulee aikaisin. Onko silloinkin kyse ilmastonmuutoksesta mutta toiseen suuntaan?
Miksi marraskuun alun poikkeuksellisen kylmiä ilmoja ei lainkaan käytetty todisteena ilmastonmuutoksesta vaan puhuttiin vain sääilmiöstä.
Minä uskon kyllä ilmastonmuutokseen mutta minua pyrkii naurattamaan hysteerikkojen tapa kerätä vain suotuisat todisteet talteen ja sivuuttaa vastakkaiset todisteet joutavina ja vain sääilmiöihin kuuluvina.
Jäätikötkin sulavat kohisten ja niiden pitäisi nostaa merien pintoja metrikaupalla mutta milliäkään ei yksikään meri ole vielä noussut.
Jenkkeihin piti tulla taas tänä vuonna hirmumyrskyjä ilmastomuutoksen vuoksi oikein jonossa mutta vain lenseä tuuli puhalteli rannikolla. Tämäkin todiste hylättiin heti kun se ei toteutunutkaan.
Afrikassa on kuivuutta ja tulvia. Niitä käytetään todisteena mutta samalla jätetään häveliäästi mainitsematta että niin on ollut aina ja haitat korostuvat vain siksi, että väestö on sielläkin lisääntynyt räjähdysmäisesti. Mitä useampi kärsii sen isompi metakka.
Ilmasto näyttää kyllä muuttuvan lämpimämmäksi mutta mitä sitte, muuttukoot. Minä ainakin pidän enemmän lumettomasta ja lämpimästä talvesta kuin paksulumisesta ja kireiden pakkasten talvesta. Haittoja tietysti on esimerkiksi hiihtokeskuksille mutta se tuskin on syy julistaa hätätilaa.
Veikkaan kuitenkin, että viimeistään tammikuussa meillä on paksusti lunta ja 20 astetta pakkasta eikä kukaan puhu sanaakaan ilmastonmuutoksesta :))ihmeellistä ole. joka vuosi ollaan suunilleen samassa keskilämpötilassa joten tulossa on varmasti kylmä lopputalvi. eikä nyt niin kauheesti kannata mistään suuremmasta ilmastonmuutoksesta puhua, kun meidät erottaa jääkauden keskilämpötilasta 2-3 astetta. ilmasto on aina kulkenut melko pitkäjaksoisissa sykleissä ja nyt vaan on hivenen lämpimämpää.
- hassu
ilmastohöpis kirjoitti:
Veikkaan kuitenkin, että viimeistään tammikuussa meillä on paksusti lunta ja 20 astetta pakkasta eikä kukaan puhu sanaakaan ilmastonmuutoksesta :))suomessa vaan maannousu kompensoi sen, niin ettei sitä huomaa toistaiseksi.
olishan se mukavampaa jos ilmastomme muuttuisi eteläsaksan kaltaiseksi ja vain kehä kolmosen sisäpuolella.
- kysymys..
palstan valinta.
Sää
Keskustele säästä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000020&conference=4500000000000568
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366