Hänelle ei kukaan vastaa mitään.
Pahinta, mitä Jorma tietää
4
132
Vastaukset
- JormaKKorhonen
...antavathan ne aina niin hyvää kuvaa kepulaisuudesta! Kuten nytkin tuolla avauksessani.
Tietysti mieltäni lämmittää vielä enemmän se, että eräille olen niin merkittävä, että he tekevät ihan omia avauksiaan minusta. Kuten sinä nyt. Varmaan teit sen toivossa, että näin saisit vastaukseni, jota ilman muuten saattaisit jäädä. Ihan oikein päättelit. Se lieneekin suurinta viisautta, johon ajattelusi yltää.- korhonen olet
raipusta
- nyt taas....
Tules musti häntä heiluen tänne, saat luun.
- aaaaaaaaaaaaaa
Olen tietysti kepulainen (ja tyhmä) ja tein avauksen sinusta vain saadakseni sinun vastauksesi.
Sinun vastauksesi pelasti koko loppupäiväni, ellei peräti koko loppuelämääni:)
Täällä on joskus sanottu Jäbästä, että hän on menettänyt kirjoituksistaan sen terän ja arvostettattavuuden, joka niissä joskus on ollut.
En tiedä, tulisiko sinun kirjoituksistasi sanoa samoin, kun en ole ihan varma, onko niissä arvostettavuutta koskaan ollutkaan?
Sellainen muistikuva minulla on, että oli niissä joskus.
Tosin kokoomuslaiseksi tulkitsemani nimimerkki MVV jo aikoja sitten ihmetteli sitä, kuinka olet pyhittänyt saittikirjoittelusi kepuvihamielisyytesi esiintuomiseen.
Hän oli sitä mieltä, ettei kai mitään voi niin yksipuolisen ajattelun perustalle rakentaa?
Minä en ole kepulainen, mutta, jos jatkat kirjoitteluasi samalla tavalla, minusta voi sellainen tulla.
Ota asiat asioina, kapi, pystynet parempaankin kuin tekemään itsesi naurunalaiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875