Hyvä kysymys otsikossasi, mutta...
Kirjoittanut: JormaKKorhonen 3.12.2006 klo 15.09
...olisikohan aiheellisempaa kysyä: millähän Matti ajattelee?
Korhonen syvällisenä
4
148
Vastaukset
- JormaKKorhonen
...se on itse asiassa sitä samantapaista, jota minulle täällä päivittäin tuodaan kuormallinen. Tosin tuo nyt on ihan liian siistiä kelvatakseen kepulaiseksi viisaudeksi, pikkutuhmaa vain. Minä kun en pääse sukeltamaan yhtä syvälle kuin kepulainen, kun ei ole niitä kepulaisen happilaitteita.
Mutta kun noin osoitat pitäväsi minua niin merkittävänä, että avaat minusta, niin ansaitset siitä palkkion:
SUURIN SÄ OOT (alkuper. ”Bei mir bist du scön” ,sävel Sholom Sholem, sanat Jim Jacobs, suom. Masa Jäppilä, ”Sä kaunehin oot”)
Sä suurinta oot, kai tiedätkin sen,
jos missä lienet, sua vain aattelen.
Mä vaikk vannoisin, ett orjas olisin,
sen turhaan Kapi sulle sanoisin.
Jos vastaukses saan, se mulle kaiken tois,
kahdeksas ihme maan se varmaan ois.
Kun suurin sä oot, kai tiedätkin sen,
sua joka hetki täällä oottelen. - On se nähty.
Matinkin ajatteluelin on jalkojen välissä, mutta siinä etupuolella, ja siksi se on parempi kuin kepulaisilla yleensä. Kun niillä tavallisesti se ajatteluelin on siinä takapuolella, ja sen päällä istuminen hankaloittaa ajattelua.
- omaa
Kehu omaa puoluetta paljon se on tehokas homma.Täällä jos haukuu jotain puoluetta niin moni niinkuin minä siiryn puolustaan sorrettua.Olen nyt keskustan leivissä puloustan sorrettua.
- mutta -
omaa kirjoitti:
Kehu omaa puoluetta paljon se on tehokas homma.Täällä jos haukuu jotain puoluetta niin moni niinkuin minä siiryn puolustaan sorrettua.Olen nyt keskustan leivissä puloustan sorrettua.
opettele ensiksi kirjoittamaan. Olisi hyvä olla myös joitakin asiaperusteita sille "puloustamiselle". Heitto "Keskusta on paras" on vain todiste siitä, että heittäjällä ei ole mitään käsitystä siitä, että miksi se muka olisi paras. Ja sellainen heitto on bumerangi, joka palaa ja kalauttaa heittäjäänsä jalkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760