nyt juuri kun olen säätänyt istumeni mukavaan asentoon, vieressäni kohvin korkea kaljalasi, minkä olen joskus nuorena likkana baarista laittanut kassiini. Tosi hieno lasi muuten..(en olis sitä muuten pöllinytkään) joka on palvellut minua 20 vuotta :=)))
Niin... mitä olinkaan sanomassa...(tää dementtia taas)
Siis mikä mättää kun niin hiljaista. Kohta iskee mullekin apatia, kun tää toinen, eli viimenen pikkujoulukalja vajenee uhkaavaa kyytiä lasista :=((
Puhukaa ees jottain. Ihan sama mitä, kunhan ette oo niin hiljaa :=)))
Mikä mättää
22
885
Vastaukset
- HL.Mance
-on mielentila,mikä pitää hyödyntää keksimälle entistäkin synkempiä ajatuksia,että pääsee pohjalle asti.Sieltä taas ei ole muuta suuntaa,kuin nousta iloa kohti.(virkistävää,eikö totta?)
- yxtypy
tulihan edes joku mun kans.
Ja hiiteen koko apatiat. Sille kun antaa pikkusormen, se vie koko käden.
Sitäpaitsi olen juuri noussut tuosta suosta, enkä takasin aio mennä. Itsesääli on raukkojen tauti :=)))
- yxtypy
alan keskusteleen itteni kans.
Hei typy! Kuis hurisee. Vai on tyhjät lasit. Käys kipasemassa kaupasta vähän lisää. K-kaupassa oli mäyräkoira tarjouksessa 5 euroo vaan koko pläjäys.- yxtypy
yhtään kaljaa. Mun kiintiö on ihan täys.
Äläs ala houkutteleen... toisaalta, jos noin halpaa, niin voisin hakee ens pikkujoulua varten :=))) - yxtypy evk
mitäs tässä kirjoitti:
ne julkas sittenkin tuon mun jutun :=)))
- nyyperi
perkeleen kova morkkis!
- yxtypy
morkkis nyt iski Nyyperi?
Mulla ei oo sellasta koskaan, mutta oon kuullut puhuttavan :=))
- aliisa
Tulin vain pikaisesti moikkaamaan sua,alan paisteleen lettuja :O) Palasin juuri jouluostoksilta,taas kerran....kunto ainakin pysyy hyvänä,kun tekee pyörälenkkejä vähän välii,mutta lompakko tyhjenee hurjaa vauhtia :O/ Noo,joulu on vain kerran vuodessa(onneksi)..
- yxtypy
mä join eilen joululahjarahani ja tein vielä vähän velkaakin :=((
Onneks on kohta tilipäivä.
Mä oikein kammoksun sitä ostoksille menoa. Kyllä sinne hurjan kiillon silmissä omaavien joukkoon täytyy kerran uskaltautua. Kerään ensin vähän voimia :=))
Harmittaa kun en HobbyHallista tilannut niitä lahjoja. Eivät ehdi enää jouluks tulla. - aliisa
yxtypy kirjoitti:
mä join eilen joululahjarahani ja tein vielä vähän velkaakin :=((
Onneks on kohta tilipäivä.
Mä oikein kammoksun sitä ostoksille menoa. Kyllä sinne hurjan kiillon silmissä omaavien joukkoon täytyy kerran uskaltautua. Kerään ensin vähän voimia :=))
Harmittaa kun en HobbyHallista tilannut niitä lahjoja. Eivät ehdi enää jouluks tulla.että vielä 15 päivää aikaa tilata joululahjoja...kerkii saamaan jouluksi ;O)) Eli ostoksille vaan...mäkin taidan osan lahjoista tilata netistä...ei jaksa pyöriä kaupoissa :O/
- yxtypy evk
aliisa kirjoitti:
että vielä 15 päivää aikaa tilata joululahjoja...kerkii saamaan jouluksi ;O)) Eli ostoksille vaan...mäkin taidan osan lahjoista tilata netistä...ei jaksa pyöriä kaupoissa :O/
sitä vielä ehtis :=))
Huvittaa, kun käy kaupassa joulun alla, niin liikkeissä saattaa kuulua jonkun enkelikuoron laulua.. Hiljaa, hiljaa joulun kellot kajahtaa..
Eikö kauppiaat ole älynneet, et laittasivat vaikka Hardrock Hallelujan soimaan, niin tulis vielä entistä enemmän puhtia ihmisten ostamiseen :=))
Niiden ahneiden silmien kiilumiseenkin toi musiikki passais paremmin :=))
- ppouta
mutta onku sun lasi pitkä, kapea ja tasavahva kannasta huipulle. Kupeeseen riipustettu Lahden Erikoinen.
Samanlainen nimittäin on mullakin ja kestänyt matkassa monet muutot ja monet suuretkin menetykset.Hyvä lasi. Jäänyt käteen ajaaaat sitten Lahden Seurahuoneelta.- yxtypy evk
sellanen alhaalta kapee, ja ylöspäin levenee..
Lasin reuna on kullitettu :=))
Lasissa lukee Hartwall 1836 Glassic, eli ei siitä taida olla kun 10 vuotta kun sen yhdestä pubista lainasin. Taisin lainata sen Tampereelta muistaakseni :=)))
Tää palsta alkaa taas temppuileen :=(( - ppouta
yxtypy evk kirjoitti:
sellanen alhaalta kapee, ja ylöspäin levenee..
Lasin reuna on kullitettu :=))
Lasissa lukee Hartwall 1836 Glassic, eli ei siitä taida olla kun 10 vuotta kun sen yhdestä pubista lainasin. Taisin lainata sen Tampereelta muistaakseni :=)))
Tää palsta alkaa taas temppuileen :=((lasi on lainattu Tillikasta ja siitä alemmasta pubista. Aikaa vaan 8 vuotta, silloin noi kullitetut oli muotia.
Historian havina puuttuu ihan täysin tuosta juonesta mutta kippis ja kumoa lasi tyhjäksi.
- Alien-8
ja teretulemas taas huuhailemaan;=))Taitaa porukka vissiin olla viettämässä tätä "oikeaa"pikkujoulupäivää,eli adventtia.
Tän palstan pätkiminenkin vaikuttaa varmasti asiaan..- yxtypy evk
kauaa pois ollutkaan. Sitä lähtee ja taas palaa. Se on tää luonne niin vaihtelevainen :=)))
Ehtoon puolihan tässä taas lähenee. Miten päivät meneekään niin joutuin. Muutahan haittaa siitä ei ole, mut kun koko ajan vanhenee :=((
Parit kyntteliköt minäkin ikkunoihin laitoin :=))
- esko tennari
mielestä apatia on lettutieteitä ja täysin turha olotila. Olenkin samaa mieltä. Olotilan uhatessa kaivan vanhan kunnon värityskirjani esille ja jatkan edellisellä kerralla kesken jääneestä sivusta. Arvata saattaa näillä iillä, ettei olotila kauan kestä. Mikä on hyvä juttu värityskirjan riittoisuuden suhteen.
- yxtypy evk
Kyllä Letitia täti on oikeessa.
Tuosta värityskirjasta tulikin mieleeni, et vois ostaa sellasen. Pikkutyttönäkin tykkäsin väritellä.
Ja kun kunnon jälkeä tekee, ei sitä kovin äkkiä voi loppuun värittää.
Vai loppuiskohan kiinnostus alkuunsa, kuten kävi viime talvena kun ostin 1000:n palan palapelin. Ensin ajattelin ostaa 500:n palan, mutta pelkäsin sen olevan liian pienen, ja täten valmistuvan liian joutuin.
Se on kaunis alppimaisema jostain keski-euroopasta.
Levitin sen innoissani pöydälle iloiten uudesta harrastuksestani.
Siinä se oli yhden talven pöydällä levällään. Noh.. sain mä 10 palaa koottua. On se tallessa laatikossa. Aion ottaa sen vielä esiin, ja taas ainakin 10 palaa tälle talvee aion laittaa järjestykseen :=))) - esko tennari
yxtypy evk kirjoitti:
Kyllä Letitia täti on oikeessa.
Tuosta värityskirjasta tulikin mieleeni, et vois ostaa sellasen. Pikkutyttönäkin tykkäsin väritellä.
Ja kun kunnon jälkeä tekee, ei sitä kovin äkkiä voi loppuun värittää.
Vai loppuiskohan kiinnostus alkuunsa, kuten kävi viime talvena kun ostin 1000:n palan palapelin. Ensin ajattelin ostaa 500:n palan, mutta pelkäsin sen olevan liian pienen, ja täten valmistuvan liian joutuin.
Se on kaunis alppimaisema jostain keski-euroopasta.
Levitin sen innoissani pöydälle iloiten uudesta harrastuksestani.
Siinä se oli yhden talven pöydällä levällään. Noh.. sain mä 10 palaa koottua. On se tallessa laatikossa. Aion ottaa sen vielä esiin, ja taas ainakin 10 palaa tälle talvee aion laittaa järjestykseen :=)))on hieno keksintö. Niitä voi rakennella myös ryhmässä. Oi sitä riemua kuvan seljetessä! Olenkin ystäväni urpon kanssa kokeilleet moista harrastetta useampaankin otteeseen. Peli on sama, mutta tunne yhtä suuri ongelman ratketessa. Kehitystäkin pelin ratkomiseen on tapahtunut. Nykyisin pohdimme pelin paikoilleen jo saman iltapuhteen kuluessa. Molemmat palat.
- yxtypy evk
esko tennari kirjoitti:
on hieno keksintö. Niitä voi rakennella myös ryhmässä. Oi sitä riemua kuvan seljetessä! Olenkin ystäväni urpon kanssa kokeilleet moista harrastetta useampaankin otteeseen. Peli on sama, mutta tunne yhtä suuri ongelman ratketessa. Kehitystäkin pelin ratkomiseen on tapahtunut. Nykyisin pohdimme pelin paikoilleen jo saman iltapuhteen kuluessa. Molemmat palat.
tuotapas en ole tullut ajatelleeksi, että siihen vois ottaa kaverin mukaan :=))
Kun kaks viisasta päätä laittais yhteen, niin sen kokoaminen kävis kyllä leikiten.
Toisaalta... kun kokoaa palapeliä tahtiin 10 palaa/vuosi, menee 100 vuotta kun se valmistuu. Laskinkohan oikein?
Oma ikä ei taida ihan siihen riittää, mutta kokoamista jatkais tulevat sukupolvet.
Ajattele miten suureen arvoon aloittamani työ nousis :=)) - esko tennari
yxtypy evk kirjoitti:
tuotapas en ole tullut ajatelleeksi, että siihen vois ottaa kaverin mukaan :=))
Kun kaks viisasta päätä laittais yhteen, niin sen kokoaminen kävis kyllä leikiten.
Toisaalta... kun kokoaa palapeliä tahtiin 10 palaa/vuosi, menee 100 vuotta kun se valmistuu. Laskinkohan oikein?
Oma ikä ei taida ihan siihen riittää, mutta kokoamista jatkais tulevat sukupolvet.
Ajattele miten suureen arvoon aloittamani työ nousis :=))Tulevaisuuden arkeolookit voisivat pelin edistymisestä laskea suvun pinta-alan sekä pituuden. Paloja toki tarvitsee olla riittävästi, ettei sukupuutto iske tahi tulevilla polvilla kateus entisaikojen palamääriä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764