Jomin ongelma

Beefeater Gin

Hänen avauksiinsa ei enää kehity asiakeskustelua.
Jomilla laadun on alkanut korvata määrä.
Jomille riittää, että ylipäätään joku jotain hänelle vastailee.
Sitten Jomi tykittää riimeillään, joita ginihumalassa rustaa valmiiksi itseään parempien tekstinikkareiden valmiiksi luomista aihioista.

4

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JormaKKorhonen

      ...te kepulaiset minua koskevilla avauksillanne (tänäänkin kai jo toistakymmentä) pidätte huolta siitä, että pääsen aina esittämään asiaa. Kulttuuria ihan. Aina palkkioksi siksi, että teette avauksia hyvästä aiheesta! Olisikohan minun nyt syytä ruveta puhumaan itsestäni suosittuna tuotemerkkinä? Taitaisi olla enemmän katetta kuin joskus sellaiseksi julistautuneella ja 19 ääntä vaaleissa saaneella!

      Mutta sitä kulttuuria:


      KEPULAISEN IKÄVÄ KAPIA (alkuper. ”Ihimisen ikävä toisen luo”, sävel ja sanat Mikko Alatalo ja Harri Rinne)

      Ei tää saitti kaipaa kepulaista lantaa,
      me tarvitsemme paljon parempaa.
      Vain sinä Kapi meille tarinoita, runoja voit antaa,
      nuo pelkkää älytöntä paskanjauhantaa.
      Saitti parhaillaankin meille pelkkää sontaa tarjoaa.
      Siksi Kapia taas tulevaksi moni odottaa.
      Vaikka yksi seikka varmaa on varmempaa:
      Herjaa Kapi täällä kuulla vain jälleen saa!

      Ois silti hyvä, että tulisit sä nyt.
      Pikkupaskiaisista sä tuskin järkytyt.
      Sä vaikka inhoaisit heitä, silti laulus soi:
      Heidän sontansa sinuun ei tarttua voi!

      Kai lienee liikaa kestää kepulaista aina selvin päin,
      siis siksi usein iltaisin sä ginitömpsyn teet
      Sä tiedät, ettet heistä parempia tehdä voi näin,
      mut vielä pahemmin käy jos vain pois sä meet.
      Käyt yksin taistelusi täällä, ja jos voitat, kuka ties
      oot silloin kepulaisillekin sinä suuri mestari.
      Ja olethan sä upseeri ja herrasmies,
      siks tässä vaiheessa me kutsumme sinua avuksi.

      Ois kovin hyvä, että tulisit sä nyt.
      Pikkupaskiaisista sä tuskin järkytyt.
      Sä vaikka inhoaisit heitä, silti laulus soi:
      Heidän sontansa sinuun ei tarttua voi!

      • sinun juttusi

        alkavat pahasti muistuttaa Keriksen ja Raipun sekavia juttuja. Pistä nyt hyvä mies korkki kiinni


      • Omalaatuinen on kapistus

        Osoittakaa suosiotanne minulle, tai tuomitsen teidät tyhmiksi, kepulaisiksi, tai tyhmiksi kepulaisiksi.
        Pahimmille jäykkäniskaisille jermuilijoille esitän runoja Onanisti Kaiffarin tuotannosta ja toistuvasti minua vastaan rikkoneita rankaisen raiskaamalla itseäni etevämpien tekstin tekijöidenkin tekstit.
        *
        Tämä on huumoria, kapi, sinähän ymmärrät sitä?

        Oliko huonoa huumoria?
        Mikä olikaan sinun määritelmäsi hyvästä huumorista?
        Kerropa, ehkä pystyn esittämään sitten sinua miellyttävää sellaista?


      • ..............

        Huomasiko kapi, jos eilen katsoi uusintana tulleen hienon konsertin, jossa boheemi ja senaattori esiintyivät, että Alatalo laulaessaan kappaletta Ihmisen ikävä toisen luo, lauloi kohdan, joka sanoituksessa menee näin;
        "oon ehkä juoppo, mutta sen verran herrasmies, etten tahdo tässä vaiheessa olla sulle vaivaksi"
        muotoon
        "oon ehkä heikko..".. jne


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe