Hänen avauksiinsa ei enää kehity asiakeskustelua.
Jomilla laadun on alkanut korvata määrä.
Jomille riittää, että ylipäätään joku jotain hänelle vastailee.
Sitten Jomi tykittää riimeillään, joita ginihumalassa rustaa valmiiksi itseään parempien tekstinikkareiden valmiiksi luomista aihioista.
Jomin ongelma
4
167
Vastaukset
- JormaKKorhonen
...te kepulaiset minua koskevilla avauksillanne (tänäänkin kai jo toistakymmentä) pidätte huolta siitä, että pääsen aina esittämään asiaa. Kulttuuria ihan. Aina palkkioksi siksi, että teette avauksia hyvästä aiheesta! Olisikohan minun nyt syytä ruveta puhumaan itsestäni suosittuna tuotemerkkinä? Taitaisi olla enemmän katetta kuin joskus sellaiseksi julistautuneella ja 19 ääntä vaaleissa saaneella!
Mutta sitä kulttuuria:
KEPULAISEN IKÄVÄ KAPIA (alkuper. ”Ihimisen ikävä toisen luo”, sävel ja sanat Mikko Alatalo ja Harri Rinne)
Ei tää saitti kaipaa kepulaista lantaa,
me tarvitsemme paljon parempaa.
Vain sinä Kapi meille tarinoita, runoja voit antaa,
nuo pelkkää älytöntä paskanjauhantaa.
Saitti parhaillaankin meille pelkkää sontaa tarjoaa.
Siksi Kapia taas tulevaksi moni odottaa.
Vaikka yksi seikka varmaa on varmempaa:
Herjaa Kapi täällä kuulla vain jälleen saa!
Ois silti hyvä, että tulisit sä nyt.
Pikkupaskiaisista sä tuskin järkytyt.
Sä vaikka inhoaisit heitä, silti laulus soi:
Heidän sontansa sinuun ei tarttua voi!
Kai lienee liikaa kestää kepulaista aina selvin päin,
siis siksi usein iltaisin sä ginitömpsyn teet
Sä tiedät, ettet heistä parempia tehdä voi näin,
mut vielä pahemmin käy jos vain pois sä meet.
Käyt yksin taistelusi täällä, ja jos voitat, kuka ties
oot silloin kepulaisillekin sinä suuri mestari.
Ja olethan sä upseeri ja herrasmies,
siks tässä vaiheessa me kutsumme sinua avuksi.
Ois kovin hyvä, että tulisit sä nyt.
Pikkupaskiaisista sä tuskin järkytyt.
Sä vaikka inhoaisit heitä, silti laulus soi:
Heidän sontansa sinuun ei tarttua voi!- sinun juttusi
alkavat pahasti muistuttaa Keriksen ja Raipun sekavia juttuja. Pistä nyt hyvä mies korkki kiinni
- Omalaatuinen on kapistus
Osoittakaa suosiotanne minulle, tai tuomitsen teidät tyhmiksi, kepulaisiksi, tai tyhmiksi kepulaisiksi.
Pahimmille jäykkäniskaisille jermuilijoille esitän runoja Onanisti Kaiffarin tuotannosta ja toistuvasti minua vastaan rikkoneita rankaisen raiskaamalla itseäni etevämpien tekstin tekijöidenkin tekstit.
*
Tämä on huumoria, kapi, sinähän ymmärrät sitä?
Oliko huonoa huumoria?
Mikä olikaan sinun määritelmäsi hyvästä huumorista?
Kerropa, ehkä pystyn esittämään sitten sinua miellyttävää sellaista? - ..............
Huomasiko kapi, jos eilen katsoi uusintana tulleen hienon konsertin, jossa boheemi ja senaattori esiintyivät, että Alatalo laulaessaan kappaletta Ihmisen ikävä toisen luo, lauloi kohdan, joka sanoituksessa menee näin;
"oon ehkä juoppo, mutta sen verran herrasmies, etten tahdo tässä vaiheessa olla sulle vaivaksi"
muotoon
"oon ehkä heikko..".. jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483