Hänen avauksiinsa ei enää kehity asiakeskustelua.
Jomilla laadun on alkanut korvata määrä.
Jomille riittää, että ylipäätään joku jotain hänelle vastailee.
Sitten Jomi tykittää riimeillään, joita ginihumalassa rustaa valmiiksi itseään parempien tekstinikkareiden valmiiksi luomista aihioista.
Jomin ongelma
4
161
Vastaukset
- JormaKKorhonen
...te kepulaiset minua koskevilla avauksillanne (tänäänkin kai jo toistakymmentä) pidätte huolta siitä, että pääsen aina esittämään asiaa. Kulttuuria ihan. Aina palkkioksi siksi, että teette avauksia hyvästä aiheesta! Olisikohan minun nyt syytä ruveta puhumaan itsestäni suosittuna tuotemerkkinä? Taitaisi olla enemmän katetta kuin joskus sellaiseksi julistautuneella ja 19 ääntä vaaleissa saaneella!
Mutta sitä kulttuuria:
KEPULAISEN IKÄVÄ KAPIA (alkuper. ”Ihimisen ikävä toisen luo”, sävel ja sanat Mikko Alatalo ja Harri Rinne)
Ei tää saitti kaipaa kepulaista lantaa,
me tarvitsemme paljon parempaa.
Vain sinä Kapi meille tarinoita, runoja voit antaa,
nuo pelkkää älytöntä paskanjauhantaa.
Saitti parhaillaankin meille pelkkää sontaa tarjoaa.
Siksi Kapia taas tulevaksi moni odottaa.
Vaikka yksi seikka varmaa on varmempaa:
Herjaa Kapi täällä kuulla vain jälleen saa!
Ois silti hyvä, että tulisit sä nyt.
Pikkupaskiaisista sä tuskin järkytyt.
Sä vaikka inhoaisit heitä, silti laulus soi:
Heidän sontansa sinuun ei tarttua voi!
Kai lienee liikaa kestää kepulaista aina selvin päin,
siis siksi usein iltaisin sä ginitömpsyn teet
Sä tiedät, ettet heistä parempia tehdä voi näin,
mut vielä pahemmin käy jos vain pois sä meet.
Käyt yksin taistelusi täällä, ja jos voitat, kuka ties
oot silloin kepulaisillekin sinä suuri mestari.
Ja olethan sä upseeri ja herrasmies,
siks tässä vaiheessa me kutsumme sinua avuksi.
Ois kovin hyvä, että tulisit sä nyt.
Pikkupaskiaisista sä tuskin järkytyt.
Sä vaikka inhoaisit heitä, silti laulus soi:
Heidän sontansa sinuun ei tarttua voi!- sinun juttusi
alkavat pahasti muistuttaa Keriksen ja Raipun sekavia juttuja. Pistä nyt hyvä mies korkki kiinni
- Omalaatuinen on kapistus
Osoittakaa suosiotanne minulle, tai tuomitsen teidät tyhmiksi, kepulaisiksi, tai tyhmiksi kepulaisiksi.
Pahimmille jäykkäniskaisille jermuilijoille esitän runoja Onanisti Kaiffarin tuotannosta ja toistuvasti minua vastaan rikkoneita rankaisen raiskaamalla itseäni etevämpien tekstin tekijöidenkin tekstit.
*
Tämä on huumoria, kapi, sinähän ymmärrät sitä?
Oliko huonoa huumoria?
Mikä olikaan sinun määritelmäsi hyvästä huumorista?
Kerropa, ehkä pystyn esittämään sitten sinua miellyttävää sellaista? - ..............
Huomasiko kapi, jos eilen katsoi uusintana tulleen hienon konsertin, jossa boheemi ja senaattori esiintyivät, että Alatalo laulaessaan kappaletta Ihmisen ikävä toisen luo, lauloi kohdan, joka sanoituksessa menee näin;
"oon ehkä juoppo, mutta sen verran herrasmies, etten tahdo tässä vaiheessa olla sulle vaivaksi"
muotoon
"oon ehkä heikko..".. jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525632Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "692701Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371816Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1561808- 191743
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5150881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64946