Saarakkala ja Rossi

Radiossa!

Radio Suomen Ylen ykkösaamussa esiintyvät huomenna klo 8.15 Vesa-Matti Saarakkala ja Johanna Rossi. Kuunnellaampa, mitä Perussuomalaisten nuorilla toivoilla on sanottavaa?

20

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tukimies

      Vesku tuuraa Aria kun Kädellä oli ajovuoro maanantaiaamulla.

      • nuoret kotkat

        siellä hioo kynsiään turhaan.


      • Johannahan
        nuoret kotkat kirjoitti:

        siellä hioo kynsiään turhaan.

        on Helsinkiläinen. Eikö silti kelpaa?


      • juuret Savossa
        Johannahan kirjoitti:

        on Helsinkiläinen. Eikö silti kelpaa?

        Kyllä Johanna Rossin juuret ovat Savossa, mutta koulutettu Helsingissä, hyvä kansanedustajaksi!


      • Larulainen
        Johannahan kirjoitti:

        on Helsinkiläinen. Eikö silti kelpaa?

        Ehkä jonnekin kaljakuppilan paksuniskoille tulee kliimaksi jostain untuvikoista.
        mainitsemasi yhtäkkinen politiikkaan hyppääjäkö kansanedustajaksi?
        Älä naurata! Johan halme sen näytti, ettei pärjää, jos ei osaa. Miten voisi osata, jos ei ole kuin kävellyt eduskuntatalon ohi?
        Kuikka taas - no pohojalaane uhooja.. Mihis sitä?
        Hepposia, kovin hepposia ovat


      • kyllä tuo
        Larulainen kirjoitti:

        Ehkä jonnekin kaljakuppilan paksuniskoille tulee kliimaksi jostain untuvikoista.
        mainitsemasi yhtäkkinen politiikkaan hyppääjäkö kansanedustajaksi?
        Älä naurata! Johan halme sen näytti, ettei pärjää, jos ei osaa. Miten voisi osata, jos ei ole kuin kävellyt eduskuntatalon ohi?
        Kuikka taas - no pohojalaane uhooja.. Mihis sitä?
        Hepposia, kovin hepposia ovat

        johanna on ihan keltanokka eikä ymmärrä politiikasta mitään. Olisi vaan tyytynyt aloittamaan politiikan uraa kuntatasolla, eikä ruvennut myyräksi ja marionetiksi KIM IL Soinille.


      • kannuksensa...
        Larulainen kirjoitti:

        Ehkä jonnekin kaljakuppilan paksuniskoille tulee kliimaksi jostain untuvikoista.
        mainitsemasi yhtäkkinen politiikkaan hyppääjäkö kansanedustajaksi?
        Älä naurata! Johan halme sen näytti, ettei pärjää, jos ei osaa. Miten voisi osata, jos ei ole kuin kävellyt eduskuntatalon ohi?
        Kuikka taas - no pohojalaane uhooja.. Mihis sitä?
        Hepposia, kovin hepposia ovat

        mites on niiden omien ansioiden laita...?


      • kannuksia?
        kannuksensa... kirjoitti:

        mites on niiden omien ansioiden laita...?

        Naurettavuuksia koko "ohjelmansa". Kunnan reuna-alueista höpiseminen.. Valehtelua suoraan esim EUn pyrkimyksistä samoilla sivuilla.
        Voi hyvät ihmiset, emme kai niin typeriä usko?
        Radiohaastattelussakin oli sama wanha wirsi: "Muut puolueet, isot puolueet, vanhat puolueet"
        Muiden mollaaminen jatkui:
        "Vaikeasti luokseen päästävät isot puolueet.." - julisti ko´kemuksen syvällä rintaäänella tämä joku helsinkiin muuttanut savolainen nainen.
        Mihin kokemukseen/tutkimukseen tms perustui tuokin väite?
        Olisi kkyllä syytä miettiä mitä itse antavat, mitä puolueensa, joka ei olekaan puolue, sillä:

        Persuporukka ei omaa mitään ideologiaa -oli julistus radiossa! Siis huidotaan sinne tänne, kuten tähänkin asti.
        Harmittaa, kun ei sittenkään näistä ole mihinkään, kun tulee oikeat lainsäätämisen tehtävät!


      • vain vihellen
        kannuksensa... kirjoitti:

        mites on niiden omien ansioiden laita...?

        ja ekoa hioen, ei muuta tarvii kyllä ne todelliset työmyyrät työt tekee ja henkselit paukkuu.
        Ei kait sitä muuta kuin taas mediaan...
        Luin juuri, että Suomen kahtia jako on alkanut, nyt se on myös persuissa, herrat ja työntekijät samoon kuin kusiaasis, vai oliko ne ampiaasia.


    • itsestään tänne tiedotteita

      Hyvä uutinen käännän kanavaa. KIITOSTA

      Omia ansioita, poijalla pitääs jo olla eikä nimismiehen beesauksella vaan huipulle kapua . Harmi kun E-P:lla ei nähdä kuviota.

      • Nähärähän

        Ja tieretähän, notta häirikööstä ei oo mihinkähän, kum Miehiä tarvitahan!
        Nuare isookauluksiste rääppööjen kan ei tuu mitää.
        Joha Pohojammaalla nuaret naisekki mennen tulle palio parahultaasempia ku tuo ittesä kehuuja.

        Niiku siä Isoolla kirkoollakaa; Helesingis. Jos ny joku komia nuari nunnaane naine luuloo nuivvaa hyppääväsä OSAAJANA lakia säätelöhö..
        Noo, saaha sitä yrittää ja persuuret ottaa listallesa vaikka itte pelsepuupin, notta saisivat listallesa täytestä. Eipä taira siltikää tulla täytehe eherokasmääris!


      • jotka edustavat
        Nähärähän kirjoitti:

        Ja tieretähän, notta häirikööstä ei oo mihinkähän, kum Miehiä tarvitahan!
        Nuare isookauluksiste rääppööjen kan ei tuu mitää.
        Joha Pohojammaalla nuaret naisekki mennen tulle palio parahultaasempia ku tuo ittesä kehuuja.

        Niiku siä Isoolla kirkoollakaa; Helesingis. Jos ny joku komia nuari nunnaane naine luuloo nuivvaa hyppääväsä OSAAJANA lakia säätelöhö..
        Noo, saaha sitä yrittää ja persuuret ottaa listallesa vaikka itte pelsepuupin, notta saisivat listallesa täytestä. Eipä taira siltikää tulla täytehe eherokasmääris!

        Hyvin Perussuomalaista puoluetta. Toivottavasti pääsevät, Vesa-Matti sekä Johanna, molemmat eduskuntaan. Taustatukea löytyy.


      • Miele Kiinto

        Mielenkiintoiset sivut Saarakkalalla...
        www.saarakkala.info


      • kamppaillaan
        Miele Kiinto kirjoitti:

        Mielenkiintoiset sivut Saarakkalalla...
        www.saarakkala.info

        Saarakkala on vakava uhka Halla-aholle. Mutta tälläpä on jo suunnitelma Saarakkalan varalle... Jännityksellä odotamme.


      • rajoittunut
        kamppaillaan kirjoitti:

        Saarakkala on vakava uhka Halla-aholle. Mutta tälläpä on jo suunnitelma Saarakkalan varalle... Jännityksellä odotamme.

        toimintaohjelma, ei kanna pitkälle kun Persujen oma asiamies ministeri Rajamäki on ottanut asiat hoitoonsa...


      • uhkia
        kamppaillaan kirjoitti:

        Saarakkala on vakava uhka Halla-aholle. Mutta tälläpä on jo suunnitelma Saarakkalan varalle... Jännityksellä odotamme.

        kummastakaan. Ei Suomelle, ei toisilleen.
        Jos saarakala suurine kauluksineen (joka päästää mahan äänet ilmoille) ja allaH-aho ovat eri vaalipiireissä, ainakaan vaaleissa eivät toisiaan syö. Ellei sitten puolueen piirissä. Tosin saarakala julisti radiossa, ettei persut olekaan puolue, sillä EI OLE edes ideologiaa.?
        Se huitelee mihin sattuu ja miten sattuu. Yksilöt saavat huseerata miten sattuu, Puolueen johtoa ei arvostella, kuten kepussa - sanoi puolueen johtoon varapj:na kuuluva saarakala!
        Melkoista komentotaloutta!
        Tulee mieleen historian hahmoja, joissa johtajistoa ei arvostella..


      • Epäilevä Tuomas
        uhkia kirjoitti:

        kummastakaan. Ei Suomelle, ei toisilleen.
        Jos saarakala suurine kauluksineen (joka päästää mahan äänet ilmoille) ja allaH-aho ovat eri vaalipiireissä, ainakaan vaaleissa eivät toisiaan syö. Ellei sitten puolueen piirissä. Tosin saarakala julisti radiossa, ettei persut olekaan puolue, sillä EI OLE edes ideologiaa.?
        Se huitelee mihin sattuu ja miten sattuu. Yksilöt saavat huseerata miten sattuu, Puolueen johtoa ei arvostella, kuten kepussa - sanoi puolueen johtoon varapj:na kuuluva saarakala!
        Melkoista komentotaloutta!
        Tulee mieleen historian hahmoja, joissa johtajistoa ei arvostella..

        Kurikan Kuikka on astunut liian suuriin saappaisiin, koska puhuu läpiä päähänsä.


      • yllättämään...
        Epäilevä Tuomas kirjoitti:

        Kurikan Kuikka on astunut liian suuriin saappaisiin, koska puhuu läpiä päähänsä.

        wanhojen puolueiden paikalleen jämähtäneet instituutiot eikä ne voi mitään.. :)


      • köriläät syövät
        Miele Kiinto kirjoitti:

        Mielenkiintoiset sivut Saarakkalalla...
        www.saarakkala.info

        Itte jäävät ja paree, näyttää poijaasta tulevaan, notta elekää miähet poikia pylläkkö, riittää ku johto tyäntää, kenttäväki kyllä tietää, notta huipulla tuuloo


      • parempaa keksi?
        yllättämään... kirjoitti:

        wanhojen puolueiden paikalleen jämähtäneet instituutiot eikä ne voi mitään.. :)

        Kuin tuo ikuinen mantra: Wanhat puolueet vanhat puolueet wabhat puo....???
        kuikka sen kertoi, ettei persujen puolueessa tehdä mitään uudistuksia, eikä persepuolueen johtajia arvostella! Radiossa tänään maanantaina!
        Sama mantra wanhoista molemmilla untuvaperseillä!

        Niin, mitä se yllätys pioti sisällään? Kun kerrotte VAIN mahtranne? Ette mitään mitä se on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      138
      1456
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1203
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1033
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe