Tervehdys!
Kiinnostaa että paljonko olette hakeneet ja paljonko olette saaneet ko. paikasta. Positiivinen mielikuva ainakin minulla tästä paikasta. Eli takasin mielenkiinnon kohteeseen: paljonko haitte ja paljonko saitte?
Hetilainaa, kokemuksia?
8
1298
Vastaukset
- GE ja Citi
yli puolta halvempia koroissa jos ottaa pienemmän lainan (vrt. 29,64% korko versus 12)
- senkin huijari
Ihan tiedoksi sinulle, että Iltalehden kulutusluottovertailussa Hetilainaa.FI oli EDULLISIN EI PANKKI!
Kyseessä oli 2000 euron laina ja kahden vuoden laina-aika. Joten älä kuseta.
Hetilainaa on halvempi kuin GE tai CITI jos katsot euroja. Amerikkalaiset kusettaa mainonnassa - Koska
senkin huijari kirjoitti:
Ihan tiedoksi sinulle, että Iltalehden kulutusluottovertailussa Hetilainaa.FI oli EDULLISIN EI PANKKI!
Kyseessä oli 2000 euron laina ja kahden vuoden laina-aika. Joten älä kuseta.
Hetilainaa on halvempi kuin GE tai CITI jos katsot euroja. Amerikkalaiset kusettaa mainonnassaHarva tarvitsee noin pientä lainaa, suuremmissa lainoissa esim. yli 5000 Hetilainaa on koronkiskurilaina. Pari tonnia ottaa aika marginaaliporukka. Se siitä kusetuksesta. Esim GE:n laina 16800 korko on 8.47. Sitä ei muut vesim. pankit vakuudettomana tarjoa (aina yli 10%). Mitäs tähän sanot, häh?
- kokemus...
Hetilainaa.fi on ehdottomasti paras paikka hakea kulutusluottoa tällä hetkellä. Nuo citibankit ja GE:t ovat todella byrokraattisia verrattuna Hetilainaan ja ainakin oman kokemukseni mukaan hetilainaa asiakaspalvelu on erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa. Kerronpa oman kokemukseni.
Rahantarpeeni tuli kun katselin äkkilähtöjä ja mietin että olisi mukava lähteä etelään, löysin sopivan matkan, mutta koska yhtiössämme bonukset maksetaan vasta tammikuun alussa ei ollut rahaa säästössä tarpeeksi matkaan matkakassaan (Oli tarkotus käyttää bonusrahat matkustamiseen)
Laitoin hakemuksen Hetilainaan niiden nettisivun kautta aamulla, soittivat minulle iltapäivällä että laina on myönnetty (1000 euroa) ja sopimukset tulivat kotiin seuraavaksi päiväksi. Faksasin niille takasin töistä sen sopimuksen ja laina tuli tilille. Eli aika loistavaa mielestäni että laina voidaan toimittaa asiakkaan tilille hyvässä tapauksessa jo seuraavaksi päiväksi (vaikkei minulla kiire ollutkaan rahan kanssa)
Että semmonen kokemus minulla.- my ass
Kova olet hetilainaa mainostamaan, korko VAIN 29,7...joopa joo. Otan mielimmin päivän byrokratiaa ja esim 11% koron :-)
- kokemus....
Hetilainaa.fi on ehdottomasti paras paikka hakea kulutusluottoa tällä hetkellä. Nuo citibankit ja GE:t ovat todella byrokraattisia verrattuna Hetilainaan ja ainakin oman kokemukseni mukaan hetilainaa asiakaspalvelu on erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa. Kerronpa oman kokemukseni.
Rahantarpeeni tuli kun katselin äkkilähtöjä ja mietin että olisi mukava lähteä etelään, löysin sopivan matkan, mutta koska yhtiössämme bonukset maksetaan vasta tammikuun alussa ei ollut rahaa säästössä tarpeeksi matkaan matkakassaan (Oli tarkotus käyttää bonusrahat matkustamiseen)
Laitoin hakemuksen Hetilainaan niiden nettisivun kautta aamulla, soittivat minulle iltapäivällä että laina on myönnetty (1000 euroa) ja sopimukset tulivat kotiin seuraavaksi päiväksi. Faksasin niille takasin töistä sen sopimuksen ja laina tuli tilille. Eli aika loistavaa mielestäni että laina voidaan toimittaa asiakkaan tilille hyvässä tapauksessa jo seuraavaksi päiväksi (vaikkei minulla kiire ollutkaan rahan kanssa)
Että semmonen kokemus minulla.- alkuper.kirjoittaja
Millaisilla tuloilla sait tuon 1000e luoton?
- mainostaja
alkuper.kirjoittaja kirjoitti:
Millaisilla tuloilla sait tuon 1000e luoton?
Htilainan työntekijöitä, älä mene retkuun, sehän mainostaa täällä lähes päivittäin...korko vain 29,7...mietippä sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437