HUIJARIFIRMOJA!!!

VAROKAA!!!

REISSULUOTTO JA VIPPITALO OVAT MOLEMMAT HUIJARIFIRMOJA!!!
-OLEN SEN TODISTANUT SILLÄ ETTÄ MINULLA ON KAIKKI HEIDÄN MAINITSEMAT EHDOT KUNNOSSA JA OLEN TARKISTANUT REKISTERITIETONI YMS VÄESTÖKIRJOISTA EIKÄ MINULLA OLE MITÄÄN MIKÄ ESTÄISI LAINAN SAANNIN.
- ILMEISESTI KUULUN HEIDÄN(reissuluotto, vippitalo) KATEGORIAANSA " VOIMME MYÖS ILMAN MITÄÄN ERITYISTÄ SYYTÄ OLLA MYÖNTÄMÄTTÄ LAINAA" TUO PITÄISI MUUTTAA NIIN ETTÄ " VOIMME MYÖS ILMAN MITÄÄN SYYTÄ !!ROSVOTA!! TEKSTIVIESTI-RAHASI ANTAMATTA SINULLE LAINAA.

OLEN TÖISSÄKÄYVÄ IHMINEN ENKÄ MIKÄÄN VIPPAILIJA. JA EIKÖ TÄLLÄINEN ROSVOUS OLE POLIISIASIA JO. TÄYTYY TEHDÄ ILMOITUS NÄISTÄ RYÖSTÖFIRMOISTA ITSE. RYÖSTÖÄ!! HIRTTÄÄ PITÄISI KAIKKI TOLLASTEN FIMOJEN OMISTAJAT PRKL!
- ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ LAITTAKO VIESTEJÄ NÄIHIN KAHTEEN VIRMAAN ELI REISSULUOTTO JA VIPPITALO.

JA TÄSSÄ EI OLE KYSE SIITÄ ETTEIKÖ JOTKUT/USEATKIN IHMISET SAISI LAINAA NÄISTÄ KAHDESTA, VARMASTI SAAKIN. MUTTA KUN NE ANTAA LAINAA EHKÄ JOKA 100:LLE TMS NI KERÄÄVÄT SITTEN NÄMÄ ROSVORAHAT NIILTÄ JOILLE EIVÄT ANNA LAINAA VAIKKA KAIKKI ON KUNNOSSA.
-JA OLEN LAITTANU VIESTIT ASIAKASPALVELUUN JA VASTAUKSET OVAT YMPÄRIPYÖREITÄ YLIMALKAISIA LISTOJA KAIKESTA HUOLIMATTA ETTÄ PYYSIN KÄSITTELEMÄÄN VIESTINI HENKILÖKOHTAISESTI.ANNOIN YHTEYSTIEDOT JA KAIKKI MAHDOLLISET.
- MUTTA KUN NÄMÄ ITSE NÄKEVÄT ETTÄ SYYTÄ EVÄTÄKÄÄN HAKEMUSTA EI OLE TS EIVÄT ITSEKÄÄN KEKSI SYYTÄ OLLA ANTAMATTA HE VAIN EIVÄT MYÖNNÄ JA RAHASTAVAT.

-NOOH TÄÄ OLI PITKÄ FAKTA JA ANTEEKSI JOS JOTAKIN HÄIRITSI, EI OLE OLLUT PAKKO LUKEA. MUTTA HYVÄLLÄ TAHDOLLA OLEN LIIKKEELLÄ. =)

6

1690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakki

uutta älä huuda hyvä ihminen.

En miekään saa laina noista ja lisäksi ainalaina on kolmas josta ei lainaa tipu.

ilm. myöntävät vain sen verran lainoja että ihmiset luulevat firman olevan vippifirma.

• saanut

kaikista, mistä olen hakenut. Mukaanlukien viesteissä mainitut Ainalaina ja Reissuluotto.

Vippitalo vaikuttaa tosiaankin niin huijarifirmalta, etten ole edes hakenut.

Kun pysyy näissä isommissa firmoissa ja hakee niistä, niin aina saa. Tuollaiset uudet ja pienet myöntelee varmaankin miten sattuu- riippuen rahatilanteesta.

Juuri otin viime viikolla reissuluotosta 300 erkkiä kuukauden maksuajalla. Ja tosiaan älä huuda- mitä järkeä käyttää Caps Lockia viestissäsi muka asiasi tärkeyttä ja kiireellisyyttä korostamaan , kun jokainen viestisi lukija tajuaa sen sävystä ja kirjoitusvirheistä, että se on joko kännissä kirjoitettu tai sitten sinä olet tosiaankin niin tyhmä, etten minäkään sulle mitään lainaisi, jos ottaisit jotenkin yhteyttä.

• vip vippaaja
        saanut kirjoitti:

kaikista, mistä olen hakenut. Mukaanlukien viesteissä mainitut Ainalaina ja Reissuluotto.

Vippitalo vaikuttaa tosiaankin niin huijarifirmalta, etten ole edes hakenut.

Kun pysyy näissä isommissa firmoissa ja hakee niistä, niin aina saa. Tuollaiset uudet ja pienet myöntelee varmaankin miten sattuu- riippuen rahatilanteesta.

Juuri otin viime viikolla reissuluotosta 300 erkkiä kuukauden maksuajalla. Ja tosiaan älä huuda- mitä järkeä käyttää Caps Lockia viestissäsi muka asiasi tärkeyttä ja kiireellisyyttä korostamaan , kun jokainen viestisi lukija tajuaa sen sävystä ja kirjoitusvirheistä, että se on joko kännissä kirjoitettu tai sitten sinä olet tosiaankin niin tyhmä, etten minäkään sulle mitään lainaisi, jos ottaisit jotenkin yhteyttä.

olen itse käyttänyt vain näitä ja ne toimivat AINA!

www.risicum.fi
        www.tekstivippi.fi
        www.pikavippi.fi
        www.viestilaina.fi
        www.ferratum.fi

muita et oikeasti tarvitse. nuo on ykköset ja vanhat ja hyvät!

• urpooo

Tollaselle urpolle ei olis kenenkään syytä antaa minkään sorttista vippiä. Hah!

• mutta asiaa

itsekkii ihmettelen aivan samaa..minulle ei myönnetä lainaa vipitalosta,gsmlainasta,suoravipistä, hetirahaa.fi stä, reissuluotosta olen kyllä saanut..ihme perusteilla ne taitaa niitä myönellä kelle sattuu...pitäisi tehdä ilm jonnekkii taholle noista...

• Reissuluottolainen vippari :)

Reissuluotto hylkää jos hakemus väärin tehty... itse olen saanut aina paitsi kun ilmoitin pankkini nimen kun otin sen pois ... niin myönsivät, maksu oli myöhässä 2viikkoa erpäivästä ja soitin reissuluoton aiskas palvelu siirsi sitä 30pv eteenpäin.. Ja Ok-Perintä sanoi että hekn myöntävät maksuaikaa..ja jos maksaa niin saa lisää lainaa... joten älä huuda firman mollaaja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2732
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1734
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      18
      1728
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      269
      1612
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1072
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      88
      1048
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe