ja arvokas.
Ei uskalla repästa mitään juttua,joku kumminkin vetää herneet!!!!
No kyllä se onnistuu!!
JUTELLAAN NY VAIKKA BIOJÄTTEEN KERÄYKSESTÄ.
Pitääks täällä olla vakava
12
692
Vastaukset
- pouta.
kuin tuo jätteenkeräysvaunu. Sinnehän kuuluis muuten heittää ne herneet, muuttukoot mullaksi siellä.
Hiltu....sun hame on revennyt ja kalsarit näkyy. Vaaleenpunaset ja aika vetävät...- hurjahilda
Missä helsku... välissä toi hame repes,ja sääks se olit joka melkein niskansa nyrjäytti.
Eiks ookki söpöt,tissiliivit samaa kuosia ja niin iiihannaaa pitsiä.
Kais huomasit vielä et ne oli sellaset stringit.... - ppouta
hurjahilda kirjoitti:
Missä helsku... välissä toi hame repes,ja sääks se olit joka melkein niskansa nyrjäytti.
Eiks ookki söpöt,tissiliivit samaa kuosia ja niin iiihannaaa pitsiä.
Kais huomasit vielä et ne oli sellaset stringit....ihmettelin miten ihmeen ohkasella narulla pyykit pysyykään jalassa.
Niin oli pienet ja sievät ettei niillä ainakaan amiraali Cousteen laivaan purjetta vois väsätä. - hurjahilda
ppouta kirjoitti:
ihmettelin miten ihmeen ohkasella narulla pyykit pysyykään jalassa.
Niin oli pienet ja sievät ettei niillä ainakaan amiraali Cousteen laivaan purjetta vois väsätä.pim...peittää.Mut kangut sen narun...ei ookkaan mikkään korpunpuoliggaat..
Mullon muuten mustat pitsiset kans...
- keränännynnä
tuota piojätettä,nyt haesoo koko huusholli ihan kuatopaekalle,taejan köejätä heijät roskiin tahi heitän pimmeessä nuapurin puolelle.
- hurjahilda
sulla on ihanväärä käsitys,piojäte nimenomaan vierään ulos ja kipataan johki säiliöön tai kompostiin.
Sitten siitä tulee kukkamultaa.
Hehheehihi,en jaksa enää asiaa...
Ajattele sitten sun tulppaanis ja muut ruusus kukkii hyvin piojätemulallala
- yxtypy evk
Hiltu sanoa, että vakava ja arvokas täällä pittää olla. Mullakin on suupielet ihan alaspäin, ryhti suora ja jakkupuku päällä :=((
Mulla kerran pikkutyttönä meni herne nenään ja piti ihan lekurissa käydä se poistattaan. Ei kuitenkaan saanut pois kun puoli hernettä, joten tällanen minusta sitten tuli. Aina herne nenässä :=))- hurjahilda
Hernenekku on susta tosikaukana.
Katos ajattelin että laittas eloo tähän systeemiin,parit pikkutuhmat piristää niin kummasti...
noita upeita uroksiakin,eiks juu... - yxtypy evk
hurjahilda kirjoitti:
Hernenekku on susta tosikaukana.
Katos ajattelin että laittas eloo tähän systeemiin,parit pikkutuhmat piristää niin kummasti...
noita upeita uroksiakin,eiks juu...niitä uroksia näät? Pakoonhan ne luikkii kun meidän nikin näkevät. Otsostakaan ei ole sitten aamun jälkeen mitään kuulunut, kun käskin erota akastaan mun takia :=(((
Ootko ajatellut Hiltu, et meidän tarttis vähän muuttua siveemmiks? :=))) - hurjahilda
yxtypy evk kirjoitti:
niitä uroksia näät? Pakoonhan ne luikkii kun meidän nikin näkevät. Otsostakaan ei ole sitten aamun jälkeen mitään kuulunut, kun käskin erota akastaan mun takia :=(((
Ootko ajatellut Hiltu, et meidän tarttis vähän muuttua siveemmiks? :=)))tähänasti mä ainaskin olen ollu nii sivee,paljo tuhmia jutellut.
Mitä nyt parit pusut olen ....
Älä nyt viiitti,antaa palaa vaan.Mutta ollaan senverran viisaita ettei ihan kokoajan,pysyy kiinnostus... - yxtypy evk
hurjahilda kirjoitti:
tähänasti mä ainaskin olen ollu nii sivee,paljo tuhmia jutellut.
Mitä nyt parit pusut olen ....
Älä nyt viiitti,antaa palaa vaan.Mutta ollaan senverran viisaita ettei ihan kokoajan,pysyy kiinnostus...jaellut sen tuhannet pusut huuhaahistoriani aikana että huuletkin ihan ruvella.
Nyt alkaa väsy käymään. Ollut tosi kiireinen päivä tänään. Kovasti tehnyt kotihommia. Arvaa ottiko voimille, kun kaks kynttelikköä jouduin laittamaan ikkunoihin. Piti vielä jakkaralle nousta, kun olivat yläkomerossa. Sydänkin alkoi hakkaamaan kuin viimeistä päivää :=((
Syömäänkään en oo ehtinyt. Aamupala jäi syömättä, kun nukuin niin pitkään. Lounaaks join kaks kaljaa. Nyt kuuluu kamala kurina mahassa. Täytyy illalliseksi juoda yks vesilasi ja mennä nukkumaan. Hyvät yöt ja palaillaan taas näiden nerokkaiden juttujen pariin tuonnenpana :=))))) - hurjahilda
yxtypy evk kirjoitti:
jaellut sen tuhannet pusut huuhaahistoriani aikana että huuletkin ihan ruvella.
Nyt alkaa väsy käymään. Ollut tosi kiireinen päivä tänään. Kovasti tehnyt kotihommia. Arvaa ottiko voimille, kun kaks kynttelikköä jouduin laittamaan ikkunoihin. Piti vielä jakkaralle nousta, kun olivat yläkomerossa. Sydänkin alkoi hakkaamaan kuin viimeistä päivää :=((
Syömäänkään en oo ehtinyt. Aamupala jäi syömättä, kun nukuin niin pitkään. Lounaaks join kaks kaljaa. Nyt kuuluu kamala kurina mahassa. Täytyy illalliseksi juoda yks vesilasi ja mennä nukkumaan. Hyvät yöt ja palaillaan taas näiden nerokkaiden juttujen pariin tuonnenpana :=)))))vaikka huomenna,et saa pitää pitkää taukoa.Tulee ikävä!!!
Kauniita unia!!
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770