Pitääks täällä olla vakava

hurjahilda

ja arvokas.

Ei uskalla repästa mitään juttua,joku kumminkin vetää herneet!!!!
No kyllä se onnistuu!!

JUTELLAAN NY VAIKKA BIOJÄTTEEN KERÄYKSESTÄ.

12

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pouta.

kuin tuo jätteenkeräysvaunu. Sinnehän kuuluis muuten heittää ne herneet, muuttukoot mullaksi siellä.
      Hiltu....sun hame on revennyt ja kalsarit näkyy. Vaaleenpunaset ja aika vetävät...

• hurjahilda

Missä helsku... välissä toi hame repes,ja sääks se olit joka melkein niskansa nyrjäytti.

Eiks ookki söpöt,tissiliivit samaa kuosia ja niin iiihannaaa pitsiä.
        Kais huomasit vielä et ne oli sellaset stringit....

• ppouta
        hurjahilda kirjoitti:

Missä helsku... välissä toi hame repes,ja sääks se olit joka melkein niskansa nyrjäytti.

Eiks ookki söpöt,tissiliivit samaa kuosia ja niin iiihannaaa pitsiä.
        Kais huomasit vielä et ne oli sellaset stringit....

ihmettelin miten ihmeen ohkasella narulla pyykit pysyykään jalassa.
        Niin oli pienet ja sievät ettei niillä ainakaan amiraali Cousteen laivaan purjetta vois väsätä.

• hurjahilda
        ppouta kirjoitti:

ihmettelin miten ihmeen ohkasella narulla pyykit pysyykään jalassa.
        Niin oli pienet ja sievät ettei niillä ainakaan amiraali Cousteen laivaan purjetta vois väsätä.

pim...peittää.Mut kangut sen narun...ei ookkaan mikkään korpunpuoliggaat..
        Mullon muuten mustat pitsiset kans...

• keränännynnä

tuota piojätettä,nyt haesoo koko huusholli ihan kuatopaekalle,taejan köejätä heijät roskiin tahi heitän pimmeessä nuapurin puolelle.

• hurjahilda

sulla on ihanväärä käsitys,piojäte nimenomaan vierään ulos ja kipataan johki säiliöön tai kompostiin.
        Sitten siitä tulee kukkamultaa.

Hehheehihi,en jaksa enää asiaa...

Ajattele sitten sun tulppaanis ja muut ruusus kukkii hyvin piojätemulallala

• yxtypy evk

Hiltu sanoa, että vakava ja arvokas täällä pittää olla. Mullakin on suupielet ihan alaspäin, ryhti suora ja jakkupuku päällä :=((
      Mulla kerran pikkutyttönä meni herne nenään ja piti ihan lekurissa käydä se poistattaan. Ei kuitenkaan saanut pois kun puoli hernettä, joten tällanen minusta sitten tuli. Aina herne nenässä :=))

• hurjahilda

Hernenekku on susta tosikaukana.

Katos ajattelin että laittas eloo tähän systeemiin,parit pikkutuhmat piristää niin kummasti...
        noita upeita uroksiakin,eiks juu...

• yxtypy evk
        hurjahilda kirjoitti:

Hernenekku on susta tosikaukana.

Katos ajattelin että laittas eloo tähän systeemiin,parit pikkutuhmat piristää niin kummasti...
        noita upeita uroksiakin,eiks juu...

niitä uroksia näät? Pakoonhan ne luikkii kun meidän nikin näkevät. Otsostakaan ei ole sitten aamun jälkeen mitään kuulunut, kun käskin erota akastaan mun takia :=(((

Ootko ajatellut Hiltu, et meidän tarttis vähän muuttua siveemmiks? :=)))

• hurjahilda
        yxtypy evk kirjoitti:

niitä uroksia näät? Pakoonhan ne luikkii kun meidän nikin näkevät. Otsostakaan ei ole sitten aamun jälkeen mitään kuulunut, kun käskin erota akastaan mun takia :=(((

Ootko ajatellut Hiltu, et meidän tarttis vähän muuttua siveemmiks? :=)))

tähänasti mä ainaskin olen ollu nii sivee,paljo tuhmia jutellut.
        Mitä nyt parit pusut olen ....

Älä nyt viiitti,antaa palaa vaan.Mutta ollaan senverran viisaita ettei ihan kokoajan,pysyy kiinnostus...

• yxtypy evk
        hurjahilda kirjoitti:

tähänasti mä ainaskin olen ollu nii sivee,paljo tuhmia jutellut.
        Mitä nyt parit pusut olen ....

Älä nyt viiitti,antaa palaa vaan.Mutta ollaan senverran viisaita ettei ihan kokoajan,pysyy kiinnostus...

jaellut sen tuhannet pusut huuhaahistoriani aikana että huuletkin ihan ruvella.

Nyt alkaa väsy käymään. Ollut tosi kiireinen päivä tänään. Kovasti tehnyt kotihommia. Arvaa ottiko voimille, kun kaks kynttelikköä jouduin laittamaan ikkunoihin. Piti vielä jakkaralle nousta, kun olivat yläkomerossa. Sydänkin alkoi hakkaamaan kuin viimeistä päivää :=((
        Syömäänkään en oo ehtinyt. Aamupala jäi syömättä, kun nukuin niin pitkään. Lounaaks join kaks kaljaa. Nyt kuuluu kamala kurina mahassa. Täytyy illalliseksi juoda yks vesilasi ja mennä nukkumaan. Hyvät yöt ja palaillaan taas näiden nerokkaiden juttujen pariin tuonnenpana :=)))))

• hurjahilda
        yxtypy evk kirjoitti:

jaellut sen tuhannet pusut huuhaahistoriani aikana että huuletkin ihan ruvella.

Nyt alkaa väsy käymään. Ollut tosi kiireinen päivä tänään. Kovasti tehnyt kotihommia. Arvaa ottiko voimille, kun kaks kynttelikköä jouduin laittamaan ikkunoihin. Piti vielä jakkaralle nousta, kun olivat yläkomerossa. Sydänkin alkoi hakkaamaan kuin viimeistä päivää :=((
        Syömäänkään en oo ehtinyt. Aamupala jäi syömättä, kun nukuin niin pitkään. Lounaaks join kaks kaljaa. Nyt kuuluu kamala kurina mahassa. Täytyy illalliseksi juoda yks vesilasi ja mennä nukkumaan. Hyvät yöt ja palaillaan taas näiden nerokkaiden juttujen pariin tuonnenpana :=)))))

vaikka huomenna,et saa pitää pitkää taukoa.Tulee ikävä!!!

Kauniita unia!!

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe