Kröhöm...attention..elikkäs huomiooooooo

SolaQuussa

Etteivät nämä kaksi viatonta ja pientä naista jäisi osattomiksi pikkujoulujen iloista päätimme omatoimisesti..(ei päisesti) järjestää itsellemme pikkuisen joulua :)

Ja jotta piskuiset joulumme olisivat täyteläiset...(eikä menisi pipariksi) päätimmekin etsintäkuuluttaa...muutaman tontun..hmm...tuomaan meille jouluiloa....vain..(Solina tiesi kertoa sen olevan tontun duunia)

Tonttu-ehdokkaat voisivat mieluusti laittaa hakemukset, Cv:t ja fotot tulemaan joko tähän huuhaalle suoraan tai jos on ujompaa sorttia, niin sähköpostiimme päivystää..(mitä...ai päivystää vai..:o/.....)

Katsomme ja valikoimme teistä sitten muutaman sopivan pikkujoulu-kavaljeerin 15. päivänä alkaviin pippaloihimme. Bileet kestää muutaman päivän..ellei viikon, joten kestävyys on kaiken A ja O.
Muita vaatimuksiakin on, mutta ne saattaisivat tyrmätä ehtokaat heti kättelyssä, joten katsomma pieniä puutoksia läpi söpöjen sormiemme suloisilla ripsillämme simmukoita räpytellen... ;)

32

1447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuisQuu

Entäs jos ne Korvatunturilla ei käykkään huuhaalla...Meil on tää silloin ihan väärässä paikassa...tää haku:o/...Huoh..

• aliisa

kaikkihan nyt huuhaalla käy ;O)) Kyllä teen haku ihan oikeassa paikassa on...ootelkaa vaan;O))

• MuisQuu
        aliisa kirjoitti:

kaikkihan nyt huuhaalla käy ;O)) Kyllä teen haku ihan oikeassa paikassa on...ootelkaa vaan;O))

lukeeks sellaset oikeat tontut näitä...ettei vain valetonttuja....:o/?

• aliisa
        MuisQuu kirjoitti:

lukeeks sellaset oikeat tontut näitä...ettei vain valetonttuja....:o/?

että oikeat tontut kiireittensä lomassa ja varsinkin lepoa kaivatessaan kipin kapin rientävät koneelle ja huuhaalle ;O)) Ja valetontuthan asuvat täällä ;O)) Kyllä te tonttunne saatte ,usko vaan ;O))

• MuisQuu
        aliisa kirjoitti:

että oikeat tontut kiireittensä lomassa ja varsinkin lepoa kaivatessaan kipin kapin rientävät koneelle ja huuhaalle ;O)) Ja valetontuthan asuvat täällä ;O)) Kyllä te tonttunne saatte ,usko vaan ;O))

kun tunnut niin vakuuttavalle....Te tunnutte Soleissonin kanssa tietävän kaiken valetontuista...ja oikeistakin...Mut mä opettelen....:o)

• ppouta

hakemus on selvästi ammattinaisten tekemä ja vaateet lukee helposti sisällöstä tai ainakin rivien välistä. Mutta kuka jaksaa tanssia kuusen ympärillä noin kauan...saisko tuohon hommaan jotain vaihtelua. Ainakin laulun sanat pitäis ennakkoon selventää. Oonkohan nyt oikeilla jäljillä...ettei vaan kaulimesta olis kyse?

• MuisQuu

Riittää kun voi todistaa olevansa tonttu....kestävä...punapukuinen...puuron sietoinen..hyvä kätinen...(kas meillä niskat niin jumissa)...jouluhenkinen ja, ja, ja, ja, ja......Niihn...Ai niin ja viel palveluhenkinen...;o)

Ai mikä kaulin....?

• ppouta
        MuisQuu kirjoitti:

Riittää kun voi todistaa olevansa tonttu....kestävä...punapukuinen...puuron sietoinen..hyvä kätinen...(kas meillä niskat niin jumissa)...jouluhenkinen ja, ja, ja, ja, ja......Niihn...Ai niin ja viel palveluhenkinen...;o)

Ai mikä kaulin....?

pahoja vaateita mutta jos kaikkea yhtäaikaa vaaditte ja vielä kumpainenkin niin kovilla on tontut teidän kynsissä. Muistakaas että lahjatkin pitää jakaa...antaa ja saada.
        No se sähkökaulin mikä piti sitä pörisevää ääntä.

• MuisQuu
        ppouta kirjoitti:

pahoja vaateita mutta jos kaikkea yhtäaikaa vaaditte ja vielä kumpainenkin niin kovilla on tontut teidän kynsissä. Muistakaas että lahjatkin pitää jakaa...antaa ja saada.
        No se sähkökaulin mikä piti sitä pörisevää ääntä.

sähköinen vekotin....guulostaa arveluttavalle:o/

• ppouta

vähäisyydestä johtuen lieventäkää nyt hitossa vaateita. Ymmärrän ettei kestävyydestä voi tinkiä mutta jos kuvat vois repiä hakemuksista pois?

• MuisQuu

Solina sanoi et kuva ei ole pakollinen, mutta välttämätön...:o/....

• ppouta
        MuisQuu kirjoitti:

Solina sanoi et kuva ei ole pakollinen, mutta välttämätön...:o/....

omasta puolesta kuva kyllä käy. Oltiinhan saunassakin kaikki yhdessä eikä silloinkaan mitään vaatteita ollu kellään. Siis vaateita.
        Huullakin voi joku ujostella mokoman takia...lievennystä neidot.

• MuisQuu
        ppouta kirjoitti:

omasta puolesta kuva kyllä käy. Oltiinhan saunassakin kaikki yhdessä eikä silloinkaan mitään vaatteita ollu kellään. Siis vaateita.
        Huullakin voi joku ujostella mokoman takia...lievennystä neidot.

saunassa ilman vaatteita....???....Siis ihan pöyristyttävää....:o/...

Katsos Poutamies...Soleissonoilla elikkäs Solakalla on hurjan korkea rima tonttuihin nähden...Mä voisin...ehkä lieventää...ton puuronsiedon...;o)

• ppouta
        MuisQuu kirjoitti:

saunassa ilman vaatteita....???....Siis ihan pöyristyttävää....:o/...

Katsos Poutamies...Soleissonoilla elikkäs Solakalla on hurjan korkea rima tonttuihin nähden...Mä voisin...ehkä lieventää...ton puuronsiedon...;o)

nauttia ja vielä runsaalla kanelilla höytettynä.

Solakka tokenee kun aikansa hyppelee...rima selän alla kun muutaman kerran voihkii niin ajatukset karkaa oikeisiin asioihin. Ollos huoleti Muisku.

• MuisQuu
        ppouta kirjoitti:

nauttia ja vielä runsaalla kanelilla höytettynä.

Solakka tokenee kun aikansa hyppelee...rima selän alla kun muutaman kerran voihkii niin ajatukset karkaa oikeisiin asioihin. Ollos huoleti Muisku.

Olen mä huolissani...Soleisson on niin vaativainen ja tinkimätön...

Muuten eiks tontut olekkin näkymättömiä....tai ainakin osaavat tekeytyä sellaisiksi...Vähän pelottaa et vaikkas nyt joku jo tuossa selän takana....:o/...

• Mutten kehtoo

näyttää ihteeni ku pimmeessä oon nii ujo..

• MuisQuu

taitaa olla sellaisia...pimmeen hakusia..ja arkoja parkoja...Solina kesyttää Sinut ja poistaa arkuuden..uskos vaan:o)

• Mutten kehtoo
        MuisQuu kirjoitti:

taitaa olla sellaisia...pimmeen hakusia..ja arkoja parkoja...Solina kesyttää Sinut ja poistaa arkuuden..uskos vaan:o)

sannoo ja jos sanonon nii hylykäätte..

• MuisQuu
        Mutten kehtoo kirjoitti:

sannoo ja jos sanonon nii hylykäätte..

ja just sen takia ei hyllytetäkkään...korkeintaan pullotetaan...niih...:o)

• vaan posiolainen
        MuisQuu kirjoitti:

ja just sen takia ei hyllytetäkkään...korkeintaan pullotetaan...niih...:o)

hekuma heikki

• MuisQuu
        vaan posiolainen kirjoitti:

hekuma heikki

johan...no...luvattu mikä luvattu...Pulloon siitä....kipi,kipi....Quuu laittaa korkin kiinni...:o)))

• MuisQuu

Taivaalta oli menny Quu piiloon...Mut näin revontulia....Onks se hyvä enne....?....

• aliisa

Montako tonttua olette jo löytäneet...onko paljon tullut hakemuksia...en jaksa lukea koko ketjua ;O))

• MuisQuu

kertakaikkiaan yhtään tonttua liikenteessä...Ei ne korvatunturin asukit käy tällä palstalla....:o/...

• aliisa
        MuisQuu kirjoitti:

kertakaikkiaan yhtään tonttua liikenteessä...Ei ne korvatunturin asukit käy tällä palstalla....:o/...

kovin kiireisiä juuri nyt...tekevät pitkää päivää...odottelepa jos ne tulevat myöhään illalla päivän uurastettuaan ;O)) Älä anna periksi ...vielä ainakaan ;O))

• MuisQuu
        aliisa kirjoitti:

kovin kiireisiä juuri nyt...tekevät pitkää päivää...odottelepa jos ne tulevat myöhään illalla päivän uurastettuaan ;O)) Älä anna periksi ...vielä ainakaan ;O))

tonttukokelas..ja toinenkin...Noo...mä laitan noille mun kisugolleille vaikkas sit tonttulakit päähän....;o)))

• aliisa
        MuisQuu kirjoitti:

tonttukokelas..ja toinenkin...Noo...mä laitan noille mun kisugolleille vaikkas sit tonttulakit päähän....;o)))

missä on sun ihan igioma tonttusi :))

• MuisQuu
        aliisa kirjoitti:

missä on sun ihan igioma tonttusi :))

on jossain...uuden tonttusen luona....:o/...

• aliisa
        MuisQuu kirjoitti:

on jossain...uuden tonttusen luona....:o/...

en usko,että on...luulen,että sinussa on ihan tarpeeksi tonttua Hänelle :)

• MuisQuu
        aliisa kirjoitti:

en usko,että on...luulen,että sinussa on ihan tarpeeksi tonttua Hänelle :)

lipes..se juttu...kun tuota niin igäigävisssssääääni...:o/

• aliisa
        MuisQuu kirjoitti:

lipes..se juttu...kun tuota niin igäigävisssssääääni...:o/

Tulispa nyt hän,joka karkoittaisi ikävän :)) Mun täytyy nyt poistua unten maille...huomenna taas arki ja työpäivä...Hyvää yötä ja mä toivon,toivon oikein kovasti,että ikävän kohteesi saapuisi :)

• MuisQuu

sanoi ettei tänne mahdu yhtään tonttua...ei edes puolikasta...eikä sitä saunatonttuakaan...Sanoivat et ne saa riittää...No mä lupasin et ei oteta tonttuja...ei:o))))...
      Niin et Sola..tää on nyt polokan tahti....;o))))

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe