ole unohtanut sinua!!!!
miksi emme edes vahigossa tapaa tai kun kerran tapasimme ei voinut jutella.
yli 10 vuotta
10
2131
Vastaukset
- M.K.
ja jos et kehtaa niin kerro koska?
- se toinen
kertoa jotain vaikka oletko mies vai nainen.
Voisi löytyä jotain yhteistä! - M.K taas
se toinen kirjoitti:
kertoa jotain vaikka oletko mies vai nainen.
Voisi löytyä jotain yhteistä!33v.
- se toinen (M)
M.K taas kirjoitti:
33v.
kun olisin toivonut sinun olevan se minun M.K .
En voi toivoa sinulle mitään muuta kuin hyvää jatkoa.
Minä toivon vain saavani vielä kerran puhua sen
M.K:oon kanssa ketä en saa mielestäni.
- Minä myös
unohtanut sinua.
Ainut vain kun tietäisin oletko sinä se jota
en pysty unohtamaan
Minut kumminkin tapaisit sieltä missä tavattiin. - tarkenna
hiukan.. mikä vuosi/kaupunki?
- Näin ?
Kenties Sinä... kyllä olen muistanut!!!
- H**
H-K K ?
- oswaldi
Älkääpä yrittäkö ainoa tapa on tulla sanomaan asia.
ja olkaahan ihmiset kunnolla,ei täältä ketään löydy. Vesaa pekkaa ristoo arii keijoo veijoo hatee
oskuu maraa samii ette löydä.
- määvaantaastäällä.
No tuota yritäpä soittaam jos tuota asiaa on,usein
silleen saa kaikki kohdalleen.Ootkohan mkh vai vs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 117995
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 96774
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa222610- 49559
- 40559
- 25525