Oletko töissä vippari?

Ratkaisu sinulle

Ottakaa mielummin lainaa jostain oikeasta kulutusluottofirmasta. Paljon järkevämpää ottaa lainaa esim. 500 euroa 6kk kuin 100 euroa 2vkoa. Miettikää!

Ite otin hetilainan osoitteesta www.hetilainaa.fi ja pari frendiä on ottanut ellokselta. Hetilainaa on vaan ainakin iltalehden mukaan aika reilusti halvempi.

8

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kibe

Ongelma taitaa olla, että nuohan vaativat ihan säännöllisiä tuloja (ei, työkkäri tai sossu ei kelpaa) toisin kuin nämä "pikavippi firmat".

• ihan totta

Mutta sitten voidaankin kysyä kuuluuko sossun tuilla elävän ylipäätänsä saada/ottaa lainaa.
        Keskustelun aloittajan pointti on ihan hyvä.

Vippailija - Jos olet töissä, älä hemmetissä vippaa enää kertaakaan vaan ota lainaa www.hetilainaa.fi tai vaikka ellokselta.

• tai sitten

tehkää sellasia hommia josta saa 3000 e käteen, ite en saa ja siksi joudun turvautumaan pikavippeihin koska tuloni hikiset 1700 e käteen kuussa.. tarkoittaa sitä että ikuinen velka kierre.. mut kyl tää taistellaan..

• Luottotietoinen

Minä saan käteen 1500 kuussa, mutta en ole koskaan tarvinnut pikavippiä. Rahat riittävät hyvin, kun ei joudu maksamaan tolkuttomia korkoja. Laskepa joskus itsekin mitä tuo velkakierteen ylläpito sinulle maksaa.

• ellostelija

itellä oli aikanaan 2500 lainaa 100 e kuukausilyhennys. 60 meni korkoihin ja 40 väheni pääoma.

• vielä saa

lainan Cellbes/Halens yhtiöiltä. Itse en saanut hetilainasta tai ellokselta mutta nuo kaksi éd.main.myönsivät lainan.

• helpompaa

on säästää 83 euroa kuukaudessa ja tsadaa, kuin ihmeen kaupalla tilillä on 500 euroa. Ihan ilman korkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe