Koska ei haluta tuhota Neuvostoliiton "perintöä".
Niin kauan kuin Lenin on balsamoituna, niin kauan Neuvostoliiton pimeä henki on Venäjän päällä ja niin kauan Putin imee hänestä pimeää energiaa, siksi Putin ei halua häntä haudata.
Ihmisten pitäisi ymmärtää, että Venäjä on pimeiden henkivoimien käsissä ja että Putin on oikeasti pimeyden ruhtinas.
Putin ei halunnut haudata
Leniniä!
5
184
Vastaukset
- on huomattu,
että et ole ainoa mielisairas palstalla. Kyllä teikäläisiä on nykyisin joka paikassa.
- Sivulause
Jos sinä oot sokea, etkä näe, se ei tarkoita, etteikö joku muu näkisi.
Nuku sinä vain, mutta älä kuorsaa niin isosti.
- se taskulamppu.
Tommosesta elämästä ei tule mitään, sullakin on liikaa pimeitä hommia kannettavana.
- venäjä on..
..googin henkivallan alla ja on vain ajan kysymys,koska se aloittaa tämän googin sodan ja hyökkää Israeliin
- minä olen käsittänyt
että koko maailma on pimeiden voimien alla.. kuin se nyt voi olla pelkästään venäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211270
- 113961
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274693- 42690
- 15650
- 59607
- 61523
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38515- 37507
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on190486