Joo, eilinen meni surkeasti, tänään ehkä paremmin.
LA Clippers-Orlando Magic 2 2,01
Gunners-Erä 1 1,65
Montreal-Boston 1,5 1 2,65
Phoenix-Nashville 2 1,95
Kerroin 16,49
Panos 1,50€
Skellefteå-Brynäs 1 2,35
Malmö-Luleå 2 2,65
Gunners-Erä 1 1,65
Kerroin 10,28
Panos 0,93€
Pelionnea, ja toivon että ette uskoisi näitä palstan ääliöitä, jotka levittävät noita peräreikäjuttuja.
Salibandyssa osui viime viikolla 8/12, mikä ei nyt paras mahdollinen ole, mutta ehkä ensi viikolla sitten paremmin. Tällä viikolla vain kaksi peliä, joista vihjeet veikkausforumilla, mutta muistakaa, että omalla vastuulla, en pakota ketään pelaamaan samoja kuin minä.
Tuplia vihjattu 226,9€ voittoja 194,70€
Trioja vihjattu 371,4€ voittoja 353,40€
Muita vihjattu 191,6€ voittoja 184,90€
Suurin osunut kerroin 6,30(*2)
Suurin osunut rivi 22*2€ = 44€
Suurin osunut kokonaiskerroin (yli1€rivit) 22 (*2)
Suurin osunut kokonaiskerroin 107*0,13
Rahaa mennyt 790,00€
Rahaa tullut 732,00€
Saldo -58,00€
M aanantai 4.12
4
554
Vastaukset
- serie
Phoenix voittaa nimittäin 5-3.
Perusteluja voit lukea Anaheim ketjusta.- Ahhhh
predators on kyllä ollut melko luotettava luottokohde, hyvin on osunut rivit, Phoenix on toisaalta kova kotonaan, mutta Nashville on sellainen joukkue jota kojootit ei voita, vakuuttavaa jälkeä on tehnyt.
Itse olen huomannut että länsikonferenssin pelit osuu paljon paremmin kuin itäisen, jossa en yleensä uskalla pelata kuin Montrealia, ja sitäkin tunteella. Esim San Jose,Nashville ja Calgaryn kotimatsit on ollut melko luotettavia valintoja, Muutenkin tuntuisi, että lännessä kotietu merkkaa enemmän, mutta tulipa jo laitettua tuo Nashville, saa nähdä pitääkö luottokohde, mutta voihan olla että tuo rivi kusee jo tuossa muutaman tunnin sisään, kun Clippers ja Magic pelaa. - serie
Ahhhh kirjoitti:
predators on kyllä ollut melko luotettava luottokohde, hyvin on osunut rivit, Phoenix on toisaalta kova kotonaan, mutta Nashville on sellainen joukkue jota kojootit ei voita, vakuuttavaa jälkeä on tehnyt.
Itse olen huomannut että länsikonferenssin pelit osuu paljon paremmin kuin itäisen, jossa en yleensä uskalla pelata kuin Montrealia, ja sitäkin tunteella. Esim San Jose,Nashville ja Calgaryn kotimatsit on ollut melko luotettavia valintoja, Muutenkin tuntuisi, että lännessä kotietu merkkaa enemmän, mutta tulipa jo laitettua tuo Nashville, saa nähdä pitääkö luottokohde, mutta voihan olla että tuo rivi kusee jo tuossa muutaman tunnin sisään, kun Clippers ja Magic pelaa.toi Phoenix. Itse kuitenkin povaan tähän jonkinnäköisä yllätystä.
Ja ei se haittaa, vaikka Phoenix voittaa, koska et laita kuitenkaan isoa rahaa kiinni.
Se on mielestäni hyvä, kun ei ole kuitenkaan mitkään ihan huippukohteetkaan.
Pyrin antamaan jatkossa taas enemmän vihjeitä tänne.
- uhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
iiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
aaa aaa a aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117