huomenta kaikille, alkaneelle päivälle ja viikolle.
Lahjaideat ovat vähissä, mutta tässä toivelahja paatuneimmallekin huuhaalaiselle. Kunto nousee ja mieli pysyy virkeänä:
http://www.wilderssecurity.com/attachment.php?attachmentid=185488&stc=1&d=1164863559
Saisi näitä myydä tänne meillekin.....
Terveisin, MM.
Taas kerran
6
689
Vastaukset
- valkoinen-sulka
poistit mun viestin??
kun olit(te) jo toisessa aloittamassasi ketjussa jne.....*mä en viitsi vääntää rautalangasta*
- S-Y
sitten ei muuta kun Singeriä polkemaan,jotta läppäri pelais ;))täällä korvessa se olisikin josku tarpeen,kun sähköt on poikki jopa päivän.
siellä korvessa, jonne olit ainakin vielä eilen lähdössä ns. pelkistettyä joulua viettämään.
Erämaakämpältä joulutervehdyksiä huuhaalaisille....*huomenta Sinullekin*- S-Y
Man-of-Mystery kirjoitti:
siellä korvessa, jonne olit ainakin vielä eilen lähdössä ns. pelkistettyä joulua viettämään.
Erämaakämpältä joulutervehdyksiä huuhaalaisille....*huomenta Sinullekin*edelleenkin vielä sinne lähdössä,mutten tänä jouluna.Ja sinne en muuten läppäriä mukaan ottais,vaan paljon kynttilöitä ja lämpimiä vaatteita ;))
S-Y kirjoitti:
edelleenkin vielä sinne lähdössä,mutten tänä jouluna.Ja sinne en muuten läppäriä mukaan ottais,vaan paljon kynttilöitä ja lämpimiä vaatteita ;))
sittenhän tämä olisi hyvä ottaa mukaan - ei tulisi kylmä polkiessa, ja pärjäisit vähemmällä vaatetuksella ainakin sen aikaa....
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804