vartiotorniseuraa ja heidän beeteleitään?
Eihän ne ota kantaa yksilöiden asioihin.
Beeteli on "jäävi"yhdessä ja toisessa asiassa,niin miksei saman tien seurakunnat "potki pihalle" koko beeteliä ja keskusjohtoista vartiotorniseuraa?
Erotkaa heistä ja ottakaa oppikirjaksenne yksin raamattu.
Antakaa lahjoituksenne seurakunnille ja pohtikaa miten ne miljoonat käytettäisiin Jeesuksen mallin mukaisesti:KÖYHILLE!
kuka tarvitsee
9
375
Vastaukset
- Hulluutta
Jaa että kirkoille pitäs rahat antaa?Nehän ottaa jo väkisin kirkollisveroa!!!No hu hu...
herätys aivopesun uhri?
Tarkoitan yksittäisiä seurakuntia.
Erotkaa Beetelistä ja keskusjohtoisesta vartiotorniseurasta ja jättäkää rahanne omiin seurakuntiinne.Keskittykää raamatun lukemiseen ei vartiotornin joka on harhauttanut ihmisiä jo 127 vuotta.
Alkakaa painattaan seurakunnan sisäisiä kirjeitä raamatusta ja lukekaa niitä.
Loput rahat lahjoittakaa köyhille mitä seurakunnista tulee.Nyt rahat menee beetelin tyhjäntoimittajille ja päätoimiston vastaavanlaisille rahan imijöille.Se on loputon suo.
He painattavat lehtiä ja kirjoja jotka joutuu suurimmaksi osaksi roskiin.Vain murto osalle näisä julkaisusta on Jt:lle hyötyä.- He he....
m.naat kirjoitti:
herätys aivopesun uhri?
Tarkoitan yksittäisiä seurakuntia.
Erotkaa Beetelistä ja keskusjohtoisesta vartiotorniseurasta ja jättäkää rahanne omiin seurakuntiinne.Keskittykää raamatun lukemiseen ei vartiotornin joka on harhauttanut ihmisiä jo 127 vuotta.
Alkakaa painattaan seurakunnan sisäisiä kirjeitä raamatusta ja lukekaa niitä.
Loput rahat lahjoittakaa köyhille mitä seurakunnista tulee.Nyt rahat menee beetelin tyhjäntoimittajille ja päätoimiston vastaavanlaisille rahan imijöille.Se on loputon suo.
He painattavat lehtiä ja kirjoja jotka joutuu suurimmaksi osaksi roskiin.Vain murto osalle näisä julkaisusta on Jt:lle hyötyä.Ei se ihan noin mene.Kirkot toimivat noin ja valtio.Olet sekoittanut asiat.
He he.... kirjoitti:
Ei se ihan noin mene.Kirkot toimivat noin ja valtio.Olet sekoittanut asiat.
ja myös alkuperäinen kirkko.
Satunne keskusjohtoisesta kirkosta on harha.
Niin kauan kun annatte tuon brooklynin lypsylehmän toimia olette tilanteessa jossa yksilöt ei ole yhtikäs mittää.
Aina on beetelit pesemässä handunsa jos on vähääkkään siihen aihetta.Ei saa mainita että keskusjohto määrää niin ja niin.Annetaan mielikuva että paikallinen seurakunta on päättänyt niin ja niin vaikka asia ei todellisuudessa niin ole.
Mitä teette beetelillä?
Mitä teette brooklynillä?
Ainoastaanko brooklynin suulla jumala puhuu?
Jos puhuu,niin miksi se ei oikein tiedä mitä opettais?
Opit vaihtuu harva se vuosi.
Kokeilkaa mitä tapahtuisi jos seurakunnat itse lukisivat raamattua.
- Mielellään
Minä annan Jehovan todistajille rahalahjoituksia miellelläni,en itse kuulu mihinkään uskontoon,mutta sen olen huomannut että he toimivat elämässään rehellisesti samalla tavoin kun saarnaavat.Kirkosta erosin jo aikoja sitten,koska rahat otettiin väkisin kirkollisveron muodossa ja opetus ei ole sopusoinnussa Raamatun kanssa.Jatkakaa hyvää työtänne ihmisten parissa ja kiitos.
- Että silleen...
Jos seurakunta päättää erkaantua Vartiotorni-seurasta, se menettää valtakunnansalinsa. Vartiotorni-seura kun sattuu omistamaan salit maakunnallisten yhdistystensä kautta.
Seurakunta joutuisi pihalle itse maksamastaan salista.Onko harhassa pysymiseen taloudelliset perusteet!
Kun kirkkoon kuuluva tulee uskoon ja saa sydämelleen erota kirkosta, ei hän ajattele veroillaan kustannettuja rakennuksia. Mitä virkaa niillä on?
On vaikeaa kuvitella, että koko vartiotornilaisten paikallisyhteisö päättäisi yksimielisesti erkaantua väärän profeetan ohjauksesta. Kyllä se lähtee yksilöiden omista erillisistä päätöksistä. Vaikka onhan Jumalalle kaikki mahdollista - voihan myös vartiotorniseuraan tulla herätys, niin että väki lähtee joukolla elävän Jeesuksen luo.
Alkuseurakunnan käytössä olleita julkisia tiloja mainitaan vain muutamia. Jerusalemin yläsali on ehkä ainoa seurakunnan vakituisena kokouspaikkana mainittu. Salomon pylväskäytävässa ja synagookissa kokoonnuttiin kunnes niistä tuli häätö. Tyrannoksen koulu oli opetustarkoitukseen vuokrattu(?) tila. Pääasiassa seurakunta kuitenkin kokoontui kodeissa. Näin tekee nytkin mm. Kiinan monimiljoonainen maanalainen kirkkoihin kuulumaton seurakunta. Erillinen kokoustila ei ole mitenkään olennainen asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 41820
- 56816
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135782Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691