Aralla

mielellä!

Vaikka olenkin täysin rohkea ja pelkäämätön, sillä sen oikeuden Jeesus sai minulle aikaan, silti olen arka Jumalan Sanan edessä. En ole arka kaikissa asioissa, vain siinä, että en pilkaamaan Pyhää Henkeä ikinä lankeaisi. Siksi en koskaan ole yhtäkään teistä tuominnut, en ole väärää todistusta antanut, mutta olen kyllä kiinnostuksella seurannut kirjoituksianne, jotta saisin hedelmänne selville. Vaikka olen saanut hedelmännekin selville ja monien kohdalla nähnyt, että se hedelmä ei ainakaan vielä ole syntynyt Jumalan Sanasta, en ole silti tuomiota lausunut.

Olen nuhteen antanut, jos Pyhä Henki on kehottanut, mutta silti olen saanut oikeuden rakastaan nuhteen kohteena olevaakin.

En ikinä uskaltaisi kirjoittaa, niin kuin muutamat täällä tekevät. Täällä on ollut uskallusta tuomita Jumalan Hengen välittäjiä.

Siksipä, sinä joka et ole vielä kasvanut Jumalan tuntemiseen, vaikene, ole hiljaa ja seuraa hedelmää, joka itse kenestäkin on löydettävissä ja jos ihminen todistaa Jeesuksen armosta kohdallaan ja kertoo teoista joita on saanut Jumalan voimasta kokea, niin älä käy häntä arvostelemaan, sillä vaikka sinä et sitä voimaa ainakaan vielä tunne, se ei tarkoita etteikö se toimisi täällä Suomessakin.
Jumalan Sanan tuntemisen kautta sinulla on mahdollisuus saada henkienerottamisen lahja, mutta sitä ei anneta, jos et itse ahkeroi Jumalan tuntemisen eteen. Lue evankeliumien ilosanomaa ja myöhemmin muita Pyhän Hengen vaikuttamia Raamatun kirjoituksia.

He, jotka eivät tunnusta Jeesuksen ristintyön tärkeyttä langenneen ihmisen kohdalle, eivät tunne Jumalan voimaa, koska he eivät halua armoa ja siksi he eivät tunne Jumalaa, mutta me saamme rukoilla näiden ihmisten edestä, että Jumala Itse antaa heille armon ja kutsuu heidät yhteyteensä ja ilmaisee heille Itsensä. Näillekin ihmisille meidän on vietävä ilosanomaa, ei tuomiota, vaan ilosanomaa. Nuhteita joutuu toisinaan antamaan, mutta niiden on oltava Jumalasta lähtöisin, ei ihmisestä itsestään.

Eripuraisia ja riitaisia vältä ja älä jää istumaan samaan pöytään pilkkaajien kanssa.

6

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotta vältät lankeemuksen!

Orjantappuroista ei todella viinirypäleitä koota.

Matt. 7:16
      Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
      Matt. 7:20
      Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.

• Kartsa

Oli brilliant.

• Markku Tampio

että nimerkin takaa ja rekisteröityneenäkin me kaikki olemme tosi rohkeita, mutta seurakuntiemme kokouksissa monista meistä tulee hiljaisia 'penkkiperunoita' juuri silloin, kun kysymyksessä on ex-tempore todistuskokous..

• Kartsa

ihmiset on niin arkoja? Onko kulttuuri?

• Markku Tampio
        Kartsa kirjoitti:

ihmiset on niin arkoja? Onko kulttuuri?

suomalaisten luonnollisesta syrjään vetäytymisen halusta. Olemme pohjimmiltamme vaan niitä hiljaisia hissukoita, emmekä pidä sen suurempaa älämölöä edes mielenosoituksissakaan..

• Kartsa
        Markku Tampio kirjoitti:

suomalaisten luonnollisesta syrjään vetäytymisen halusta. Olemme pohjimmiltamme vaan niitä hiljaisia hissukoita, emmekä pidä sen suurempaa älämölöä edes mielenosoituksissakaan..

ja suurin paheemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      330
      6263
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3726
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      151
      2908
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2200
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1773
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      73
      1316
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1122
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      993
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      968
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      924
    Aihe