Vaikka olenkin täysin rohkea ja pelkäämätön, sillä sen oikeuden Jeesus sai minulle aikaan, silti olen arka Jumalan Sanan edessä. En ole arka kaikissa asioissa, vain siinä, että en pilkaamaan Pyhää Henkeä ikinä lankeaisi. Siksi en koskaan ole yhtäkään teistä tuominnut, en ole väärää todistusta antanut, mutta olen kyllä kiinnostuksella seurannut kirjoituksianne, jotta saisin hedelmänne selville. Vaikka olen saanut hedelmännekin selville ja monien kohdalla nähnyt, että se hedelmä ei ainakaan vielä ole syntynyt Jumalan Sanasta, en ole silti tuomiota lausunut.
Olen nuhteen antanut, jos Pyhä Henki on kehottanut, mutta silti olen saanut oikeuden rakastaan nuhteen kohteena olevaakin.
En ikinä uskaltaisi kirjoittaa, niin kuin muutamat täällä tekevät. Täällä on ollut uskallusta tuomita Jumalan Hengen välittäjiä.
Siksipä, sinä joka et ole vielä kasvanut Jumalan tuntemiseen, vaikene, ole hiljaa ja seuraa hedelmää, joka itse kenestäkin on löydettävissä ja jos ihminen todistaa Jeesuksen armosta kohdallaan ja kertoo teoista joita on saanut Jumalan voimasta kokea, niin älä käy häntä arvostelemaan, sillä vaikka sinä et sitä voimaa ainakaan vielä tunne, se ei tarkoita etteikö se toimisi täällä Suomessakin.
Jumalan Sanan tuntemisen kautta sinulla on mahdollisuus saada henkienerottamisen lahja, mutta sitä ei anneta, jos et itse ahkeroi Jumalan tuntemisen eteen. Lue evankeliumien ilosanomaa ja myöhemmin muita Pyhän Hengen vaikuttamia Raamatun kirjoituksia.
He, jotka eivät tunnusta Jeesuksen ristintyön tärkeyttä langenneen ihmisen kohdalle, eivät tunne Jumalan voimaa, koska he eivät halua armoa ja siksi he eivät tunne Jumalaa, mutta me saamme rukoilla näiden ihmisten edestä, että Jumala Itse antaa heille armon ja kutsuu heidät yhteyteensä ja ilmaisee heille Itsensä. Näillekin ihmisille meidän on vietävä ilosanomaa, ei tuomiota, vaan ilosanomaa. Nuhteita joutuu toisinaan antamaan, mutta niiden on oltava Jumalasta lähtöisin, ei ihmisestä itsestään.
Eripuraisia ja riitaisia vältä ja älä jää istumaan samaan pöytään pilkkaajien kanssa.
Aralla
6
149
Vastaukset
- jotta vältät lankeemuksen!
Orjantappuroista ei todella viinirypäleitä koota.
Matt. 7:16
Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
Matt. 7:20
Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään. - Kartsa
Oli brilliant.
- Markku Tampio
että nimerkin takaa ja rekisteröityneenäkin me kaikki olemme tosi rohkeita, mutta seurakuntiemme kokouksissa monista meistä tulee hiljaisia 'penkkiperunoita' juuri silloin, kun kysymyksessä on ex-tempore todistuskokous..
- Kartsa
ihmiset on niin arkoja? Onko kulttuuri?
- Markku Tampio
Kartsa kirjoitti:
ihmiset on niin arkoja? Onko kulttuuri?
suomalaisten luonnollisesta syrjään vetäytymisen halusta. Olemme pohjimmiltamme vaan niitä hiljaisia hissukoita, emmekä pidä sen suurempaa älämölöä edes mielenosoituksissakaan..
- Kartsa
Markku Tampio kirjoitti:
suomalaisten luonnollisesta syrjään vetäytymisen halusta. Olemme pohjimmiltamme vaan niitä hiljaisia hissukoita, emmekä pidä sen suurempaa älämölöä edes mielenosoituksissakaan..
ja suurin paheemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241