http://www.adressit.com/allekirjoitukset/olehiljaasusankuronen/100/50
Ole jo hiljaa Susan
12
301
Vastaukset
- hätä KÄDESSÄ
Kepun vaalitoimisto epätoivon partaalla. Jopa adresseja perustetaan.
Säälittävää Kepu !. - päätetään
että nyt on öltava hiljaa ?
Aika huolestuttavaa.- se siellä
heh - olisi pitänyt arvata, se reppana
- ****
että kertoo tälle jos tämä tekee itsestään naurettavan.
Toivottavsti Susanin läheiset jo hankkivat tälle jotain apua, eihän tuo nainen käy enää täysillä, todella säälittävä tapaus. - kerron
**** kirjoitti:
että kertoo tälle jos tämä tekee itsestään naurettavan.
Toivottavsti Susanin läheiset jo hankkivat tälle jotain apua, eihän tuo nainen käy enää täysillä, todella säälittävä tapaus.sinulle,että olet säälittävä nahjus joka muna-mattia puolustelee.
Jos toista hyväksi käyttää ja sitten tylysti hylkää niin kyllähän kansan siitä tulee tietää,sillä muna-masahan on toistaiseksi vielä Pääministerimme. - kyllä kansa tietää
kerron kirjoitti:
sinulle,että olet säälittävä nahjus joka muna-mattia puolustelee.
Jos toista hyväksi käyttää ja sitten tylysti hylkää niin kyllähän kansan siitä tulee tietää,sillä muna-masahan on toistaiseksi vielä Pääministerimme.10 suosituimman sakissa tuo adressikin jo, joka minuutti tulee lisää. Kyllä kansa tietää.
- bjähähähhäää
kyllä kansa tietää kirjoitti:
10 suosituimman sakissa tuo adressikin jo, joka minuutti tulee lisää. Kyllä kansa tietää.
"Kansa tietää"...olisko tuolla käynyt vaan Lapuan Hellanmaan umpikepulaiset kirjoittelemassa eri valenimillä ja siinä koko "kansa tietää" möly ?.
- olihan
bjähähähhäää kirjoitti:
"Kansa tietää"...olisko tuolla käynyt vaan Lapuan Hellanmaan umpikepulaiset kirjoittelemassa eri valenimillä ja siinä koko "kansa tietää" möly ?.
siellä viesti haudantakaakin...itse Jasser Arafat
oli nimensä laittanut:))
Säälittävää todella säälittävää kepulit. - Joka minuutti yksi
olihan kirjoitti:
siellä viesti haudantakaakin...itse Jasser Arafat
oli nimensä laittanut:))
Säälittävää todella säälittävää kepulit.Entä jos joka minuutti tulee 1 nimi lisää. Aika paljon jo viikon päästä, entä kahden. Saatava loppu tälle nimilistalle.
- käyneet
Joka minuutti yksi kirjoitti:
Entä jos joka minuutti tulee 1 nimi lisää. Aika paljon jo viikon päästä, entä kahden. Saatava loppu tälle nimilistalle.
Oli näköjään Vanhanen itse ja Timo "Fakifaki" Järvilahtikin käyneet...
Eli melkein "koko kansa" !. :)))))
Kiitos sille, joka tämän adressin perusti. Saadaan kunnon naurut kepulaisista. - seuraaja mielenkiinto
käyneet kirjoitti:
Oli näköjään Vanhanen itse ja Timo "Fakifaki" Järvilahtikin käyneet...
Eli melkein "koko kansa" !. :)))))
Kiitos sille, joka tämän adressin perusti. Saadaan kunnon naurut kepulaisista.Mielenkiinnolla seurataan ylittyykö jo tänään 1000 nimeä. Arvioita ?
- vaikeaa on
Ite Paavo Väyrynenkin ja Eppu Normaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437