Ole jo hiljaa Susan

Adressi

12

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hätä KÄDESSÄ

      Kepun vaalitoimisto epätoivon partaalla. Jopa adresseja perustetaan.

      Säälittävää Kepu !.

    • päätetään

      että nyt on öltava hiljaa ?
      Aika huolestuttavaa.

      • se siellä

        heh - olisi pitänyt arvata, se reppana


      • ****

        että kertoo tälle jos tämä tekee itsestään naurettavan.

        Toivottavsti Susanin läheiset jo hankkivat tälle jotain apua, eihän tuo nainen käy enää täysillä, todella säälittävä tapaus.


      • kerron
        **** kirjoitti:

        että kertoo tälle jos tämä tekee itsestään naurettavan.

        Toivottavsti Susanin läheiset jo hankkivat tälle jotain apua, eihän tuo nainen käy enää täysillä, todella säälittävä tapaus.

        sinulle,että olet säälittävä nahjus joka muna-mattia puolustelee.
        Jos toista hyväksi käyttää ja sitten tylysti hylkää niin kyllähän kansan siitä tulee tietää,sillä muna-masahan on toistaiseksi vielä Pääministerimme.


      • kyllä kansa tietää
        kerron kirjoitti:

        sinulle,että olet säälittävä nahjus joka muna-mattia puolustelee.
        Jos toista hyväksi käyttää ja sitten tylysti hylkää niin kyllähän kansan siitä tulee tietää,sillä muna-masahan on toistaiseksi vielä Pääministerimme.

        10 suosituimman sakissa tuo adressikin jo, joka minuutti tulee lisää. Kyllä kansa tietää.


      • bjähähähhäää
        kyllä kansa tietää kirjoitti:

        10 suosituimman sakissa tuo adressikin jo, joka minuutti tulee lisää. Kyllä kansa tietää.

        "Kansa tietää"...olisko tuolla käynyt vaan Lapuan Hellanmaan umpikepulaiset kirjoittelemassa eri valenimillä ja siinä koko "kansa tietää" möly ?.


      • olihan
        bjähähähhäää kirjoitti:

        "Kansa tietää"...olisko tuolla käynyt vaan Lapuan Hellanmaan umpikepulaiset kirjoittelemassa eri valenimillä ja siinä koko "kansa tietää" möly ?.

        siellä viesti haudantakaakin...itse Jasser Arafat
        oli nimensä laittanut:))

        Säälittävää todella säälittävää kepulit.


      • Joka minuutti yksi
        olihan kirjoitti:

        siellä viesti haudantakaakin...itse Jasser Arafat
        oli nimensä laittanut:))

        Säälittävää todella säälittävää kepulit.

        Entä jos joka minuutti tulee 1 nimi lisää. Aika paljon jo viikon päästä, entä kahden. Saatava loppu tälle nimilistalle.


      • käyneet
        Joka minuutti yksi kirjoitti:

        Entä jos joka minuutti tulee 1 nimi lisää. Aika paljon jo viikon päästä, entä kahden. Saatava loppu tälle nimilistalle.

        Oli näköjään Vanhanen itse ja Timo "Fakifaki" Järvilahtikin käyneet...

        Eli melkein "koko kansa" !. :)))))

        Kiitos sille, joka tämän adressin perusti. Saadaan kunnon naurut kepulaisista.


      • seuraaja mielenkiinto
        käyneet kirjoitti:

        Oli näköjään Vanhanen itse ja Timo "Fakifaki" Järvilahtikin käyneet...

        Eli melkein "koko kansa" !. :)))))

        Kiitos sille, joka tämän adressin perusti. Saadaan kunnon naurut kepulaisista.

        Mielenkiinnolla seurataan ylittyykö jo tänään 1000 nimeä. Arvioita ?


    • vaikeaa on

      Ite Paavo Väyrynenkin ja Eppu Normaali.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe