http://www.adressit.com/allekirjoitukset/olehiljaasusankuronen/100/50
Ole jo hiljaa Susan
12
291
Vastaukset
- hätä KÄDESSÄ
Kepun vaalitoimisto epätoivon partaalla. Jopa adresseja perustetaan.
Säälittävää Kepu !. - päätetään
että nyt on öltava hiljaa ?
Aika huolestuttavaa.- se siellä
heh - olisi pitänyt arvata, se reppana
että kertoo tälle jos tämä tekee itsestään naurettavan.
Toivottavsti Susanin läheiset jo hankkivat tälle jotain apua, eihän tuo nainen käy enää täysillä, todella säälittävä tapaus. - kerron
**** kirjoitti:
että kertoo tälle jos tämä tekee itsestään naurettavan.
Toivottavsti Susanin läheiset jo hankkivat tälle jotain apua, eihän tuo nainen käy enää täysillä, todella säälittävä tapaus.sinulle,että olet säälittävä nahjus joka muna-mattia puolustelee.
Jos toista hyväksi käyttää ja sitten tylysti hylkää niin kyllähän kansan siitä tulee tietää,sillä muna-masahan on toistaiseksi vielä Pääministerimme. - kyllä kansa tietää
kerron kirjoitti:
sinulle,että olet säälittävä nahjus joka muna-mattia puolustelee.
Jos toista hyväksi käyttää ja sitten tylysti hylkää niin kyllähän kansan siitä tulee tietää,sillä muna-masahan on toistaiseksi vielä Pääministerimme.10 suosituimman sakissa tuo adressikin jo, joka minuutti tulee lisää. Kyllä kansa tietää.
- bjähähähhäää
kyllä kansa tietää kirjoitti:
10 suosituimman sakissa tuo adressikin jo, joka minuutti tulee lisää. Kyllä kansa tietää.
"Kansa tietää"...olisko tuolla käynyt vaan Lapuan Hellanmaan umpikepulaiset kirjoittelemassa eri valenimillä ja siinä koko "kansa tietää" möly ?.
- olihan
bjähähähhäää kirjoitti:
"Kansa tietää"...olisko tuolla käynyt vaan Lapuan Hellanmaan umpikepulaiset kirjoittelemassa eri valenimillä ja siinä koko "kansa tietää" möly ?.
siellä viesti haudantakaakin...itse Jasser Arafat
oli nimensä laittanut:))
Säälittävää todella säälittävää kepulit. - Joka minuutti yksi
olihan kirjoitti:
siellä viesti haudantakaakin...itse Jasser Arafat
oli nimensä laittanut:))
Säälittävää todella säälittävää kepulit.Entä jos joka minuutti tulee 1 nimi lisää. Aika paljon jo viikon päästä, entä kahden. Saatava loppu tälle nimilistalle.
- käyneet
Joka minuutti yksi kirjoitti:
Entä jos joka minuutti tulee 1 nimi lisää. Aika paljon jo viikon päästä, entä kahden. Saatava loppu tälle nimilistalle.
Oli näköjään Vanhanen itse ja Timo "Fakifaki" Järvilahtikin käyneet...
Eli melkein "koko kansa" !. :)))))
Kiitos sille, joka tämän adressin perusti. Saadaan kunnon naurut kepulaisista. - seuraaja mielenkiinto
käyneet kirjoitti:
Oli näköjään Vanhanen itse ja Timo "Fakifaki" Järvilahtikin käyneet...
Eli melkein "koko kansa" !. :)))))
Kiitos sille, joka tämän adressin perusti. Saadaan kunnon naurut kepulaisista.Mielenkiinnolla seurataan ylittyykö jo tänään 1000 nimeä. Arvioita ?
- vaikeaa on
Ite Paavo Väyrynenkin ja Eppu Normaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780