kinkun paisettua, tai siis la-su yön oli uunissa!
aika rock tuli tuoksu aamulla keittiöstä vastaan...
kuinkas moni on jo kinkun paistanut? ja maistanut!
sain eilen
15
501
Vastaukset
- vastha
aathon aathona, ethei htule syöthyä liihkat aikastheet
kinkku oli myös uunissa la-su yöllä...oli hyvää jälleen kerran..oikeestaan toi oli jo kolmas harjoitus kinkku sellane pieni juhla-kinkku
eka tänä vuonna.
onko teillä kinkku kuitenkin aattonakin?
mä laitan kinkun tilalle peuran savustetun kintun.kauppaneuvos kirjoitti:
eka tänä vuonna.
onko teillä kinkku kuitenkin aattonakin?
mä laitan kinkun tilalle peuran savustetun kintun.on joulunakin kinkkua..silloin tosin perinteinen..leipätaikinan sisällä paistettuna ei missään pussissa..
ilottu kirjoitti:
on joulunakin kinkkua..silloin tosin perinteinen..leipätaikinan sisällä paistettuna ei missään pussissa..
panna lihaa pussiin! parempaa paljaana heh heh...
ei vaan kuorrotus on hyväksi silloin ei pala.kauppaneuvos kirjoitti:
panna lihaa pussiin! parempaa paljaana heh heh...
ei vaan kuorrotus on hyväksi silloin ei pala.samaamieltä et liha pilaantuu pussissa oikeesti vaan en oo viittiny noihin laittaa kuorrutusta..hmmm...
ilottu kirjoitti:
samaamieltä et liha pilaantuu pussissa oikeesti vaan en oo viittiny noihin laittaa kuorrutusta..hmmm...
pellille ja pohjalle vettä vähän...
varsinkin jos on kiertoilma uuni niin volat 100:aan niin kyllä rock:aa!!! joulun mainaa.kauppaneuvos kirjoitti:
pellille ja pohjalle vettä vähän...
varsinkin jos on kiertoilma uuni niin volat 100:aan niin kyllä rock:aa!!! joulun mainaa.jokaisella on tietty tapasa lihan käsittelyn suhteen..mä osaan kyllä ihan hyvin kun oon joutunu tekee "hekottaa" työni puolesta...
- kerkiät
syömään sen jo ennen joulua ?
niin on tarkoituskin, olen aina jouluksi laittanut palvatun peuran kintun.
kinkkuja saa mut peuran kinttuu ei niin vaan saakkaan! on muuten todella suussa sulovaa liha!
muuten on norm. joulu pöytä- täällä
kauppaneuvos kirjoitti:
niin on tarkoituskin, olen aina jouluksi laittanut palvatun peuran kintun.
kinkkuja saa mut peuran kinttuu ei niin vaan saakkaan! on muuten todella suussa sulovaa liha!
muuten on norm. joulu pöytäsain nuorta lammasta. Lammas täällä kauppaneuvos valehtelee!
täällä kirjoitti:
sain nuorta lammasta. Lammas täällä kauppaneuvos valehtelee!
sä ottanut tänään kaikki lääkkeesi?
- paiston ...
jo männä vuonna ja tullu syötyykkii...
- sola"
Yhden pienen kinkun söin jo toissaviikolla..liha se naisen tiellä pitäää ...;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824