Missä luuhaat? Alappa ottaa yhteyttä ja kerro miten menee, we want to know!!! Vai etkö haluu edes muistaa ... ikävä juttu jos näin on, minä ainakin muistan sut hyvin, tai itse asiassa ME muistetaan.enkä unohdakaan.never ever.eihän tommosta ukkoo voi unohtaa...
JUKKA ....kele
11
2388
Vastaukset
- .....
en oo mitää tehny.. :(
- jotakin tämä Jukka
ja useamman kanssa.
Aikamoinen Jukka. Mistähän päin tämä Jukka löytyy?- lahja..
yhelle naiselle mut ei se huomaa.. Se vaan aattelee kuinkahan monen kaa olen taas ens viikonloppuun.. En töiltä ehi naisii vilkuileen eikä ne muutenkaa kiinnosta enemmin..oma riittäs Mut kaulinta kavahdan kuitennii..
- Arvaas
Voishan se olla vaikka Lohjalta tää MEidän Jukka ja tää tonttutyttö tahtos vähän kunnon seuraa taas vaihteeks;-)
- kerava ...
lahja.. kirjoitti:
yhelle naiselle mut ei se huomaa.. Se vaan aattelee kuinkahan monen kaa olen taas ens viikonloppuun.. En töiltä ehi naisii vilkuileen eikä ne muutenkaa kiinnosta enemmin..oma riittäs Mut kaulinta kavahdan kuitennii..
Emmä tiiä keravalle kai se lähti sillon eikä oo sen jälkeen näkyny. missä lie nykyään vaikuttaa, who knows. sehän se oliskin kiva tietää. olis mukava tietää mitä se on elämälleen tehny... asenne ukko se kyllä oli. meneekö hyvin, huonosti vai hyvin huonosti? hmm ...
- Jukka
Arvaas kirjoitti:
Voishan se olla vaikka Lohjalta tää MEidän Jukka ja tää tonttutyttö tahtos vähän kunnon seuraa taas vaihteeks;-)
Ja hyvin mulla menee.
Kuka kysyy?
Olen onnellinen nyt! - hyvin menee ....
Jukka kirjoitti:
Ja hyvin mulla menee.
Kuka kysyy?
Olen onnellinen nyt!Joo kyselijän nimi on anna jos muistat ja olet etsimäni hlö edes ollenkaan...no mutta tuuhan käymään kahavella:) kyllä me sumpit keitetään! hih hih hih
- että se oli
joskus... ja nyt on NYT.
Ei tarvitse enää minua haikailla.- j-pk
se menee näin. ennen oli ennen nyt on nyt
- Jukka
Ketähä Jukkaa te meinaatte:)??...Täällä yks tumma....:)
- A@H
Tämä Jukka on nähty sekä tummana että vaaleana, otappa siitäki sit selvää. mut tää on poromies. tietyt ihmiset tietää ... olemmeko menettäneet poromiehemme loppuelämäksi? NYYYYYYYH! Voi, voi, voi tätä surkeutta ... ööh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015