kesällä kokeilin ajaa pikkumopolla maastossa (enkä ole enää ihan "mopoikäinen" teinityttö) ja juutuin kiinni mutaan. Siinä kun aikani riuhdoin ja yritin kiskoa mopoa irti niin alkoi tympäistä ja istuin mopon päälle ruovittaen takapyörää samalla mudassa. Alkoi heti tuntua kiihottavalta se tärinä... Jatkoin sitä aika pitkään kaasuttaen ja välillä pomppien mopon selässä kunnes laukesin. Mopo kyllä vajosi sinä aika syvälle mutaan ja oli aika työ sitten saada se irti :D
Se oli outo kokemus mutta sen jälkeen on tehnyt kyllä mieli ajella mopolla...
mopolla ajelu
katriina7688
5
4683
Vastaukset
- siinä
mopokin käydä melko kuumana!
Mielenkiintoinen ajatus! Itsellä ollut pienikokoinen mopo (Suzuki pv), jolla ajelin mökillä ja koulumatkoja. Mökillä huomasin just saman tunteeen, kun ajoin jyrkkiä mäkiä ja juutuin pehmeeseen maastoon. Kerran ajettiin kaks päällä maastossa. Se laitto kyllä mopon huutamaan :). Tekishän sitä joskus vielä mieli koittaa uudestaan.
- Anonyymi
Minusta on mukava katsella mopoja ja runkkailla samalla. Olen poika. Onko ok?
- Anonyymi
osta sellanen imukuppi dildo pääset nauttimaan moposta enemmän
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle132000Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise981351Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51131Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31987En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52986- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell38879