PAkon edessä eduskuntavaaliehdokkaaksi ajautunut Saukko Niinistö yritti ensin keskustan riveihin ja tuli keskustan puoluesihteerin Jarmo Korhosen mukaan torjutuksi.
Onko Niinistöllä siis itseasiassa suunnitelma C menossa?
Suunnitelma A oli, että löytyisi muuta työtä kuin rivimiehen paikka kotimaan politiikassa.
Suunnitelma B oli keskustan riveistä ehdolle asettuminen ja senkin mentyä mönkään tuli suunnitelma C, eli kokoomuksen ehdokkaaksi asettuminen.
Kaiken huippu
21
345
Vastaukset
- manuaalista konetta
----------------- kirjoitti:
ei tänäpäivänä löydy edes punalannan toimistosta! Vedä edelleen puppu päähäs!
- Salevale
manuaalista konetta kirjoitti:
ei tänäpäivänä löydy edes punalannan toimistosta! Vedä edelleen puppu päähäs!
Keskustan papru, päiväys 28.11.2006 Korhosen allekirjoitus.
Sisäpiirin tieto.
Tämä nostetaan esiin. - silmilles!
Salevale kirjoitti:
Keskustan papru, päiväys 28.11.2006 Korhosen allekirjoitus.
Sisäpiirin tieto.
Tämä nostetaan esiin.Siinä ei ole päivämäärää ollenkaan. Ootkos patologinen valehtelija-psykopaatti!
- 28.11.2006
silmilles! kirjoitti:
Siinä ei ole päivämäärää ollenkaan. Ootkos patologinen valehtelija-psykopaatti!
Oikea yläreuna.
- !!!!!!!!!!!
silmilles! kirjoitti:
Siinä ei ole päivämäärää ollenkaan. Ootkos patologinen valehtelija-psykopaatti!
Helsinki 28.11.2006.
- Kestä Saulista
28.11.2006 kirjoitti:
Oikea yläreuna.
siis on kyse?
- punalannan toimistossa
!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Helsinki 28.11.2006.
ei kirjoiteta Retu Kivisen koneella.
- ---
Kestä Saulista kirjoitti:
siis on kyse?
Sauli Niinistöstä.
Satun tietämään. - tekstin näet itsekin.
punalannan toimistossa kirjoitti:
ei kirjoiteta Retu Kivisen koneella.
Näet itse, mitä on kirjoitettu ja kenen allekirjoitus alla on.
- No huh huh
Hyvä Sauli
Kuten puheenjohtajammekin toissapäivänä Porissa totesi, ihmisten arvomaailma Euroopassa liikkuu kohti keskustaa.
Niin näköjään meilläkin.
Kuitenkin asiaa harkittuamme olemme tulleet siihen lopputulokseen, että emme voi tällä kertaa ottaa Sinua Suomen Keskustan ehdokkaaksi tulevissa eduskuntavaaleissa.
Sen enempiä perusteluihin menemättä, totean vain, että päätös ei ollut mitenkään helppo.
Pahoittelen, mutta samalla toivotan Sinulle kaikkea hyvää jatkossa niin politiikassa kuin sen ulkopuolellakin. - Kokoomuksen kannatus alle20%
No huh huh kirjoitti:
Hyvä Sauli
Kuten puheenjohtajammekin toissapäivänä Porissa totesi, ihmisten arvomaailma Euroopassa liikkuu kohti keskustaa.
Niin näköjään meilläkin.
Kuitenkin asiaa harkittuamme olemme tulleet siihen lopputulokseen, että emme voi tällä kertaa ottaa Sinua Suomen Keskustan ehdokkaaksi tulevissa eduskuntavaaleissa.
Sen enempiä perusteluihin menemättä, totean vain, että päätös ei ollut mitenkään helppo.
Pahoittelen, mutta samalla toivotan Sinulle kaikkea hyvää jatkossa niin politiikassa kuin sen ulkopuolellakin.Sale tajuaa, ettei kokoomus pääse hallitukseen.
Turhautuneena siihen, että hän työnhaun ulkomailla epäonnistuttua, halusi varmistaa edes sen, että hän itse pääsee hallitukseen.
Se olisi voinut onnistua keskustan ehdokkaana, koska näyttää vahvasti siltä, että keskusta jatkaa SDP:n kanssa hallituksessa 2007 jälkeenkin.
Nyt Niinistöä odottaa vain oppositio puolueineen ja natoineen.
Luulen, että Niinistö jättää, jos tulee valittua, kauden kesken heti, jos löytää töitä. - Kokoomuksen kannatus alle20%
Kokoomuksen kannatus alle20% kirjoitti:
Sale tajuaa, ettei kokoomus pääse hallitukseen.
Turhautuneena siihen, että hän työnhaun ulkomailla epäonnistuttua, halusi varmistaa edes sen, että hän itse pääsee hallitukseen.
Se olisi voinut onnistua keskustan ehdokkaana, koska näyttää vahvasti siltä, että keskusta jatkaa SDP:n kanssa hallituksessa 2007 jälkeenkin.
Nyt Niinistöä odottaa vain oppositio puolueineen ja natoineen.
Luulen, että Niinistö jättää, jos tulee valittua, kauden kesken heti, jos löytää töitä.että hän työnhaun ulkomailla epäonnistuttua, halusi varmistaa edes sen, että hän itse pääsee hallitukseen.
Piti olla, että hallituspuolueeseen. - on rikollista
Kokoomuksen kannatus alle20% kirjoitti:
että hän työnhaun ulkomailla epäonnistuttua, halusi varmistaa edes sen, että hän itse pääsee hallitukseen.
Piti olla, että hallituspuolueeseen.Kirje on täyttä huijausta. Kyllä oollaan epätoivoisia punalannassa!
- -----------------
on rikollista kirjoitti:
Kirje on täyttä huijausta. Kyllä oollaan epätoivoisia punalannassa!
Ehei, se on totta.
Itse luin ja kuulin. - kiinnostaa poliisia
----------------- kirjoitti:
Ehei, se on totta.
Itse luin ja kuulin.Kunnianloukkaus on vakava asia.
- ???
kiinnostaa poliisia kirjoitti:
Kunnianloukkaus on vakava asia.
Kuinka totuus voisi loukata?
- tosiasiasta?
kiinnostaa poliisia kirjoitti:
Kunnianloukkaus on vakava asia.
http://www.intermin.fi/poliisi/discuss.nsf/vwThreads/2BA6CEEDE4CC129FC22571F10074DE8D
- Ei ole edes loukattu
kiinnostaa poliisia kirjoitti:
Kunnianloukkaus on vakava asia.
http://www.intermin.fi/poliisi/discuss.nsf/vwThreads/11A44AF2E36C3B41C22571F70045B511
- miksi..
Niinistö panttasi ilmoitustaan ehdokkuudestaan.
Vasta 28.11 sai Niinistö tietää, ettei häntä kelpuuteta keskustan ehdokkaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532