Kaiken huippu

Niinistö on pelle

PAkon edessä eduskuntavaaliehdokkaaksi ajautunut Saukko Niinistö yritti ensin keskustan riveihin ja tuli keskustan puoluesihteerin Jarmo Korhosen mukaan torjutuksi.
Onko Niinistöllä siis itseasiassa suunnitelma C menossa?
Suunnitelma A oli, että löytyisi muuta työtä kuin rivimiehen paikka kotimaan politiikassa.
Suunnitelma B oli keskustan riveistä ehdolle asettuminen ja senkin mentyä mönkään tuli suunnitelma C, eli kokoomuksen ehdokkaaksi asettuminen.

21

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päähäsi!
      • -----------------

      • manuaalista konetta

      • Salevale
        manuaalista konetta kirjoitti:

        ei tänäpäivänä löydy edes punalannan toimistosta! Vedä edelleen puppu päähäs!

        Keskustan papru, päiväys 28.11.2006 Korhosen allekirjoitus.
        Sisäpiirin tieto.
        Tämä nostetaan esiin.


      • silmilles!
        Salevale kirjoitti:

        Keskustan papru, päiväys 28.11.2006 Korhosen allekirjoitus.
        Sisäpiirin tieto.
        Tämä nostetaan esiin.

        Siinä ei ole päivämäärää ollenkaan. Ootkos patologinen valehtelija-psykopaatti!


      • 28.11.2006
        silmilles! kirjoitti:

        Siinä ei ole päivämäärää ollenkaan. Ootkos patologinen valehtelija-psykopaatti!

        Oikea yläreuna.


      • !!!!!!!!!!!
        silmilles! kirjoitti:

        Siinä ei ole päivämäärää ollenkaan. Ootkos patologinen valehtelija-psykopaatti!

        Helsinki 28.11.2006.


      • Kestä Saulista
        28.11.2006 kirjoitti:

        Oikea yläreuna.

        siis on kyse?


      • punalannan toimistossa
        !!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Helsinki 28.11.2006.

        ei kirjoiteta Retu Kivisen koneella.


      • ---
        Kestä Saulista kirjoitti:

        siis on kyse?

        Sauli Niinistöstä.
        Satun tietämään.


      • tekstin näet itsekin.
        punalannan toimistossa kirjoitti:

        ei kirjoiteta Retu Kivisen koneella.

        Näet itse, mitä on kirjoitettu ja kenen allekirjoitus alla on.


      • No huh huh

        Hyvä Sauli

        Kuten puheenjohtajammekin toissapäivänä Porissa totesi, ihmisten arvomaailma Euroopassa liikkuu kohti keskustaa.
        Niin näköjään meilläkin.

        Kuitenkin asiaa harkittuamme olemme tulleet siihen lopputulokseen, että emme voi tällä kertaa ottaa Sinua Suomen Keskustan ehdokkaaksi tulevissa eduskuntavaaleissa.

        Sen enempiä perusteluihin menemättä, totean vain, että päätös ei ollut mitenkään helppo.
        Pahoittelen, mutta samalla toivotan Sinulle kaikkea hyvää jatkossa niin politiikassa kuin sen ulkopuolellakin.


      • Kokoomuksen kannatus alle20%
        No huh huh kirjoitti:

        Hyvä Sauli

        Kuten puheenjohtajammekin toissapäivänä Porissa totesi, ihmisten arvomaailma Euroopassa liikkuu kohti keskustaa.
        Niin näköjään meilläkin.

        Kuitenkin asiaa harkittuamme olemme tulleet siihen lopputulokseen, että emme voi tällä kertaa ottaa Sinua Suomen Keskustan ehdokkaaksi tulevissa eduskuntavaaleissa.

        Sen enempiä perusteluihin menemättä, totean vain, että päätös ei ollut mitenkään helppo.
        Pahoittelen, mutta samalla toivotan Sinulle kaikkea hyvää jatkossa niin politiikassa kuin sen ulkopuolellakin.

        Sale tajuaa, ettei kokoomus pääse hallitukseen.
        Turhautuneena siihen, että hän työnhaun ulkomailla epäonnistuttua, halusi varmistaa edes sen, että hän itse pääsee hallitukseen.
        Se olisi voinut onnistua keskustan ehdokkaana, koska näyttää vahvasti siltä, että keskusta jatkaa SDP:n kanssa hallituksessa 2007 jälkeenkin.
        Nyt Niinistöä odottaa vain oppositio puolueineen ja natoineen.
        Luulen, että Niinistö jättää, jos tulee valittua, kauden kesken heti, jos löytää töitä.


      • Kokoomuksen kannatus alle20%
        Kokoomuksen kannatus alle20% kirjoitti:

        Sale tajuaa, ettei kokoomus pääse hallitukseen.
        Turhautuneena siihen, että hän työnhaun ulkomailla epäonnistuttua, halusi varmistaa edes sen, että hän itse pääsee hallitukseen.
        Se olisi voinut onnistua keskustan ehdokkaana, koska näyttää vahvasti siltä, että keskusta jatkaa SDP:n kanssa hallituksessa 2007 jälkeenkin.
        Nyt Niinistöä odottaa vain oppositio puolueineen ja natoineen.
        Luulen, että Niinistö jättää, jos tulee valittua, kauden kesken heti, jos löytää töitä.

        että hän työnhaun ulkomailla epäonnistuttua, halusi varmistaa edes sen, että hän itse pääsee hallitukseen.

        Piti olla, että hallituspuolueeseen.


      • on rikollista
        Kokoomuksen kannatus alle20% kirjoitti:

        että hän työnhaun ulkomailla epäonnistuttua, halusi varmistaa edes sen, että hän itse pääsee hallitukseen.

        Piti olla, että hallituspuolueeseen.

        Kirje on täyttä huijausta. Kyllä oollaan epätoivoisia punalannassa!


      • -----------------
        on rikollista kirjoitti:

        Kirje on täyttä huijausta. Kyllä oollaan epätoivoisia punalannassa!

        Ehei, se on totta.
        Itse luin ja kuulin.


      • kiinnostaa poliisia
        ----------------- kirjoitti:

        Ehei, se on totta.
        Itse luin ja kuulin.

        Kunnianloukkaus on vakava asia.


      • ???
        kiinnostaa poliisia kirjoitti:

        Kunnianloukkaus on vakava asia.

        Kuinka totuus voisi loukata?


      • tosiasiasta?

      • Ei ole edes loukattu

    • miksi..

      Niinistö panttasi ilmoitustaan ehdokkuudestaan.
      Vasta 28.11 sai Niinistö tietää, ettei häntä kelpuuteta keskustan ehdokkaaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe