idiootit!

Legion.

Ei kai joku tosissaan voi uskoa niiden huijareiden, hullujen ja muuten vain idioottien kuvauksiin ja kertomuksiin helvetistä? Ei kukaan tervejärkinen usko mokomaan paskaan.

Mä nauran teille jotka uskotte että joku olisi käynyt helvetissä! MÄ NAURAN TEILLE PASKAISTA NAURUA!

Mutta uskokaa te heikkomieliset mihin uskotte, vitun väliä.

8

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Egon

täältä maan päältä ei kuoleman jälkeisestä elämästä. Kuoleman jälkeen ei ole olemassa helvettiä jos niin ei itse tahdo. Kaikki kuolemanjälkeinen on juuri sellaista kuin mitä kukakin haluaa siitä ajatella.

• mutta ei huijareita

Jos uskot siihen,että sielusi ja henkesi maatuvat
      mullaksi lihallisen ruumiisi kanssa,niin olet ek-
      sytetty ja eksynyt hyvin syvällisesti.
      Helvettikokemukset ovat tarkoitetut varoitukseksi
      ihmiskunnalle,koska aika on lähellä.Jokaisen tulisi
      tehdä kääntymys,ennenkuin kaikki on liian myöhäistä.
      Sielun tyhjiinraukeamisesta ei ole yhtään arvoval-
      taista teosta.Kukaan elävä ihminen ei voi toisen
      puolesta määritellä sitä,miten tämä kokee olotilansa
      heti kuolemansa jälkeen.
      Jos joku julistaa sielun ja hengen maatumista,lihal-
      lisen ruumiin mukana,niin olet tavannut eksyttäjän.

• Elyce

ainakin mun viime yö oli helvettiä... en nukkunut sekuntiakaan.

Kato ku se riippuu niin paljon siitä, millä tavalla ymmärtää helvetin. Onko helvetti sitä, ettei kuoleman jälkeen näe rakkaitaan, vai sitä, kun myöhästyy bussista ja rämpii räntäsateessa märin kengin ja sukin kotiin, vai sitä että miljoonat ihmiset näkee nälkää, niillä ei ole kotia ja niillä on kaikenmaailman aidsit sun muut, mutta niitä ei haluta auttaa, koska on paljon tärkeempiä asioita, niinku paskasen naurun nauraminen?

• liioittelua

Helvetti on liioittelua ja pelottelua.

Sen sijaan:
      Henkimaailmaan joutuu kuoleman jälkeen, tahtoi tai ei. Siellä olon laatu riippuu siitä asenteesta mitä kantaa ja teoista omaa itseään ja toisia kohtaan.

• on sinun

omassa mielessäsi. Älä tee enää pahaa niin pääset siitä.

• jokaisen

ihmisen omsa mielessään.

• Eri mieltä

Hei Legion ja hyvää itsenäisyyspäivää! Niille, jotka uskovat Taivaan ja Helvetin olemassaoloon, ei ole mitään väliä sillä, mitä mieltä sinä siitä olet. Ja jos sinä olisit oikeasti pohtinut asiaa, et joutuisi noin kiihkomielisesti todistelemaan muille kuin 15-vuotias teinisatanisti että minä olen oikeassa ja te olette tyhmiä ja väärässä. Suo anteeksi mutta teet itsesi aika naurunalaiseksi. Toivottavasti jossain vaiheessa kypsyt sen verran että annat itsellesi mahdollisuuden pohtia kuolemanjälkeisiä asioita ennakkoluulottomasti, ehkä jopa löytäisit rauhallisia ja levollisia ajatuksia asiasta. Ja ole kiltti ja kunnioita niitä, jotka uskovat eri tavalla - on nimittäin mahdollista että he ovat oikeassa ja sinä väärässä.
      Terveisin tervejärkinen ja älykäs tyttö matkalla taivaaseen.

• Nimetön

eipähän työni aivan hukkaan ole mennyt. "nimim. se sarvipää"

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe