Kulutus kai on se, mikä tuhoaa maapallon - eli vie raaka-aineet ja energian, ja sivutuotteena aiheuttaa kasvihuone- ja muut päästöt. Mitä vähemmän kulutusta, sen paremmin kai Äiti Maa voi. Tietenkin on hyvä jos mahdollisimman moni ihminen maapallolla saa kuluttaa ruokaan ja asumiseen ja tuollaisiin oikeasti tärkeisiin, mutta suurin osa kulutustahan alkaa olla ihan muuta, todellisuudessa tarpeetonta muoti- ja brändijuttua.
Mä olen miettinyt, onko koko tämä ekokatastrofi naisten syytä. Shoppailua harrastavat lähinnä naiset, ja nyt just luin yhdestä tutkimuksesta että myös isoissa hankinnoissa (autot jne.) naiset tekevät pääosan päätöksistä. Ja jopa miesten tavaratalo-ostoksista (vaatteet jne.) naiset tekevät pääosan, ja melkein kaikki loput ostetaan yhdessä. Miesten vaatteista vain 11% miehet ostaa yksin!
Eli onko naisten tavaranhimo syynä koko kasvihuoneilmiöön? Ja mistä ihmeestä tuo himo tulee? Eihän villi-ihmistä kehittyneempi ihminen tarvitse lasihelmiä tai muuta koreaa!
Naisten syytä?
2
269
Vastaukset
- viheltäen menee
Monissa perheissä yleensä isompituloinen mies maksaa kiinteät kulut ja ison osan juoksevista, näin työssäkäyvä nainen voi hieman hemmotella itseään käyttämällä rahansa miten haluaa sekä loput miehen rahoista.
Kulutan siis olen.
Sokrates sanoi: Ajattelen siis olen, mutta sillähän ei ollutkaan kulutusluottoa.
Mainosviestintä uppoaa paremmin naisiin jotka haluavat päteä ulkoisesti ja etsivät ikuista nuoruuttaan purkeista vaikka formaldehydi ja sprii säilöö parhaiten, jälkimmäinen toimii myös juotuna. - nainen ja kestävä kehitys
kuluttakaa vähemmän ja ostakaa käytännöllistä tärkeää. Kestävää.Laatua.Kierrättäkää.Ei kaatopaikalle eikä roskiin kaikkea.Miettikää mitä vanhoilla asioilla mitä ette tarvitse voisi tehdä.Viedä esim.kierrätyskeskukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781939Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401522
- 691119
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön255936Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800