KIITOS BLONDI!!!

LUUSERIPASKA

36

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Laveri sano, että Gunnersin peli on sovittu etukäteen, ja että Erä voittaa 100% varmuudella.
      Pistin paffille singlenä 100 euroa kertoimella 2,95.
      Tulee todellakin VARMAA rahaa.

      Toivottavasti Pyrintö voittaa, että saat sinäki kunnon rahat.

      • .....

        Meillä päin laveri tarkoittaa kaveria et sillei hei.


    • LUUSERIPASKA

      tulee voitto niin lupaan luopua tuosta nimestä. Eihän sitä kukaan jaksa katella.

      Ja onpas siellä Erän maalivahdilla ainakin ollut hommia: 15 torjuntaa yhdessä erässä. Mutta sehän riittää, että Gunnersien maalivahdit on lahjottu: 7 laukausta, 3 maalia.

      • .....

        Laveri eli kaveri mainitsi kyllä selvästi sopupelin mahdollisuuden.
        Erä voittaa kuitenkin 100 varmasti.


      • PCBlond
        ..... kirjoitti:

        Laveri eli kaveri mainitsi kyllä selvästi sopupelin mahdollisuuden.
        Erä voittaa kuitenkin 100 varmasti.

        Toivon koko sydämestäni, että voitat ja luovut nikistäsi :)

        Kiitos vaan sullekin, itse en ollut noteerannut noita kohteita - mutta viestisi lukemisen jälkeen lisäsin Erän lapulleni. Naapurikaupungin korisjoukkuetta vastaan en tohtinut panostaa (tässä taas yksi vedonlyönnin kultainen sääntö: älä tunteile).


      • pusuja!
        PCBlond kirjoitti:

        Toivon koko sydämestäni, että voitat ja luovut nikistäsi :)

        Kiitos vaan sullekin, itse en ollut noteerannut noita kohteita - mutta viestisi lukemisen jälkeen lisäsin Erän lapulleni. Naapurikaupungin korisjoukkuetta vastaan en tohtinut panostaa (tässä taas yksi vedonlyönnin kultainen sääntö: älä tunteile).

        haleja! -hurmuriveikkaaja-


    • Gunnareita

      ja Pyrinnön amerikkalaiset ovat hottia kamaa. Edelleen hyvältä näyttää.

      T: LUUSERIPASKA

      • .....

        Voi ilmoittaa taas jatkossa, jos saan taas jostain pelistä täysin varmaa tietoa.
        Tänään kaveri soitti kello 18.15 ja sano, että Erä voittaa 100% varmuudella ja, että pelaat niin isolla singlenä kuin vain on katetta pelitilillä.


      • juurikin näin
        ..... kirjoitti:

        Voi ilmoittaa taas jatkossa, jos saan taas jostain pelistä täysin varmaa tietoa.
        Tänään kaveri soitti kello 18.15 ja sano, että Erä voittaa 100% varmuudella ja, että pelaat niin isolla singlenä kuin vain on katetta pelitilillä.

        itse en kyllä koko pelitiliä laita mihinkään, mutta hyvän osan vois laittaa jos vastaavia tulee. Pelataan me niitä isoja kertoimia ja annetaan muiden pelata niitä pieniä, jotka menee väärin.

        P.S. Pyrinnön johto kohta 20 pojoo!!! amerikkalaiset on hot-iskussa


    • LUUSERIPASKA

      Nyt alkaa molemmat taas kusemaan:

      70-61 ja 3-5

      Ei oo kaukana enää vastustajat!

      • Tietäjä1

        Mullakin on tainnut joskus käydän noin


      • LUUSERIPASKA
        Tietäjä1 kirjoitti:

        Mullakin on tainnut joskus käydän noin

        Enää 5 pistettä eroa, vaikka äsken 20. Tulee väkisin nyt Lappeenranta ohi. LUUSERIPASKAN TAPPIOPUTKI JATKUU!!!


      • Tietäjä1
        LUUSERIPASKA kirjoitti:

        Enää 5 pistettä eroa, vaikka äsken 20. Tulee väkisin nyt Lappeenranta ohi. LUUSERIPASKAN TAPPIOPUTKI JATKUU!!!

        Niin siinä aina käy, varsinkin kun etukäteen hehkuttaa :(


      • LUUSERIPASKA
        Tietäjä1 kirjoitti:

        Niin siinä aina käy, varsinkin kun etukäteen hehkuttaa :(

        TAPPIOPUTKI JATKUU, SIITÄ VOI OLLA JO YLPEÄ!!! JESSS!!!


      • NAMIKALLE JA GUNNERSILLE :)
        Tietäjä1 kirjoitti:

        Niin siinä aina käy, varsinkin kun etukäteen hehkuttaa :(

        ALKAA LEIJUMAAN ETUKÄTEEN NI VOI OLLA ETTÄ JÄÄ NAHKA VAAN KÄTEEN HOHOOOHHHHOOOOHEHHHHEEE


      • katellaan ja
        LUUSERIPASKA kirjoitti:

        TAPPIOPUTKI JATKUU, SIITÄ VOI OLLA JO YLPEÄ!!! JESSS!!!

        ihmetellään


      • molemmat pitää
        Tietäjä1 kirjoitti:

        Niin siinä aina käy, varsinkin kun etukäteen hehkuttaa :(

        niin se vaan on PYRINTÖ VARMISTI JO VOITON


      • PCBlond
        LUUSERIPASKA kirjoitti:

        TAPPIOPUTKI JATKUU, SIITÄ VOI OLLA JO YLPEÄ!!! JESSS!!!

        No, jospa Pyrintö tuon vielä vie....


      • Tietäjä1
        Tietäjä1 kirjoitti:

        Niin siinä aina käy, varsinkin kun etukäteen hehkuttaa :(

        ......


      • ja kummastuttaa
        PCBlond kirjoitti:

        No, jospa Pyrintö tuon vielä vie....

        kuitenki tollanen 20 pojon edun menetys


      • PCBlond
        ja kummastuttaa kirjoitti:

        kuitenki tollanen 20 pojon edun menetys

        Miten ne onnistuu sössimään sen? Sama Erällä.

        Taas muistutus siitä, että pelin lopputulos ratkeaa vasta viimeisen sekunnin jälkeen.


      • ENÄÄ
        molemmat pitää kirjoitti:

        niin se vaan on PYRINTÖ VARMISTI JO VOITON

        tapanilan erästä kiiinni sun voitto


      • NYT GUNNERS VIIMESET
        PCBlond kirjoitti:

        Miten ne onnistuu sössimään sen? Sama Erällä.

        Taas muistutus siitä, että pelin lopputulos ratkeaa vasta viimeisen sekunnin jälkeen.

        NIITIT JA JUHLAT VOI ALKAA :))))))))))))


    • Tietäjä1

      asfg

      • PCBlond

        Voi jesta.


      • LUUSERIPASKA

        26 sekkaa jälellä, pallo vierailla ja eroo 1 piste ja aikalisä hei!


      • PCBlond
        LUUSERIPASKA kirjoitti:

        26 sekkaa jälellä, pallo vierailla ja eroo 1 piste ja aikalisä hei!

        ootko vielä hengissä??


      • LUUSERIPASKA
        PCBlond kirjoitti:

        ootko vielä hengissä??

        mutta nyt tuo toinen on jo lankulla: 5-5. Ei kestä kyllä jos kotijoukkue tekee vielä yhden. Vieraat voi kyllä 1-2 vielä paukauttaa.


      • Pyrinnön voitto
        LUUSERIPASKA kirjoitti:

        26 sekkaa jälellä, pallo vierailla ja eroo 1 piste ja aikalisä hei!

        ansaittu.Vai oliko?Enää jännemmäksi peli ei enää voi mennä.


    • NO-viisi

      Pyrintö voitti

      • mites toi

        erän matsi??? 4-5...


      • Ahhhh
        mites toi kirjoitti:

        erän matsi??? 4-5...

        gunners tasoittaa 5-5


      • sdffdafda
        Ahhhh kirjoitti:

        gunners tasoittaa 5-5

        6-5


    • pyrrintö

      Pyrintö voitti, mutta mutta tuo Gunners ai ai pahalta näyttää.

      • PCBlond

        Tuo käänteispsykologia näytti heti toimivuutensa!! :)

        Onnea kovasti! Nautihan voitostasi, olet sen ansainnut!


      • LUUSERIPASKA
        PCBlond kirjoitti:

        Tuo käänteispsykologia näytti heti toimivuutensa!! :)

        Onnea kovasti! Nautihan voitostasi, olet sen ansainnut!

        siinä meni voitto sivu suun :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe