Miksei heitä näe?

Egon

Minkä takia näitä enkeleitä eivät kaikki näe vaikka tekisivät mitä esim. hiljentyisivät ja rukoilisivat päästäkseen kohtaamaan näitä? Minä olen yrittänyt saada jonkinlaista yhteyttä ylempiin olentoihin mutta en ole siinä koskaan onnistunut.

Voihan sitä tietenkin sanoa, että en usko tai että en ole tarpeeksi herkkä mutta kun olen kehittänyt herkkyyttäni ja yrittänyt nostaa värähtelytasoani mutta mikään ei tunnu auttavan.

Olen ollut muutaman vuoden erittäin masentunut ja kärsin kaikenlaisista fyysisistä sairauksista enkä jaksa tätä enää kauaa. En ole koskaan nähnyt suojelusenkeleitä enkä ole edes tuntenut heidän läsnäoloaan mutta jos te olette nähneet niin kaippa niitä sitten on...

17

1234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juunatan

jonain päivänä kohtaat enkelin, kenties olet kohdannut mutta et ole huomioinut sitä millään tavoin =)

• jenny.

Se on totta, että enkelit voivat ottaa ihmishahmonkin.:)

• Nightlord

Henkilökohtainen katsomukseni ei ole millään tasolla kristillinen, mutta metafyysisistä olomuodoista on kertynyt jonkin verran teoreettista kokemusta.

On äärimmäisen harvinaista, ellei peräti mahdotonta, että metafyysinen olento ottaa fyysisen muodon. Sen sijaan, että koettaisit etsiä olennon kirjaimellista, fyysistä manifestaatiota ulkopuoleltasi, keskity etsimään omasta sisimmästäsi sitä, mitä tämä olento edustaa, ja sen ominaisuuksia. Avainsanat ovat luottamus, itsetuntemus, harjoittelu ja tahdonvoima.

Meditaatio tai vastaava mieltä rauhoittava/tietoisuuden tilaa muuttava harjoite voi olla avuksi.

Nämä asiat ovat täysin opittavissa, eikä kukaan, tuskinpa myöskään edesmenneet A. Crowley tai S.L Mathers itse, osaa näitä taitoja latentteina.

Nämä neuvot perustuvat omiin näkemyksiini ja tulkintoihini, eivätkä ne ole erehtymättömiä. Pohjaan neuvoni länsimaiselle rituaalimaagiselle perinteelle (Ordo Templi Orientis, Golden Dawn, Argentum Astrum, yleiset Thelemiset tekstit) sekä ikivanhojen oppaiden kuten "Solomonin Avaimen" teksteille. Näiden lähteiden sisältämät kaavat ovat vaikuttaneet suuresti länsimaiseen okkulttiseen perinteeseen.

(Skeptinen kanta: Tai sitten nämä metodit hyödyttävät meitä ainoastaan psykologisella tasolla, ja luovat meille elämäntaitoa opettavan systeemin sekä eettisiä ohjenuoria, eikä mitään "korkeampia tasoja" edes ole olemassa. Mutta, kuka sen tietää? Näissä asioissa ei oikeastaan voi olla täysin varma yhtään mistään, enkä sen vuoksi sulje mitään vaihtoehtoja pois.)

Lähdemateriaaliksi suosittelen esimerkiksi:

Aleister Crowleyn tuotanto
      Lesser & Greater Key of Solomon
      6th & 7th Book of Moses
      Kabbalistiset tekstit
      Muut thelemiset kirjoitukset

Antoisaa tutkimustyötä!

Wicca, okkultismin tutkija

Nightlord

• jenny.

"On äärimmäisen harvinaista, ellei peräti mahdotonta, että metafyysinen olento ottaa fyysisen muodon."

No itse olen kyllä nähnyt ja kuullut "yhtä sun toista"...:)

Mutta sen sijasta että nämä "olennot" suostuisivat näyttäytymään "tavallisille ihmisille", mielestäni kyseessä on enemmänkin se, että tavallisen ihmisen ANNETAAN nähdä/kuulla ulottuvuuksiin, jotka ovat yleensä meiltä "suljettuja"/toistaiseksi salattuja.

"Sen sijaan, että koettaisit etsiä olennon kirjaimellista, fyysistä manifestaatiota ulkopuoleltasi, keskity etsimään omasta sisimmästäsi sitä, mitä tämä olento edustaa, ja sen ominaisuuksia. Avainsanat ovat luottamus, itsetuntemus, harjoittelu ja tahdonvoima."

Nämä olivat joka tapauksessa ihan hyviä ohjeita.:)

• Nightlord
        jenny. kirjoitti:

"On äärimmäisen harvinaista, ellei peräti mahdotonta, että metafyysinen olento ottaa fyysisen muodon."

No itse olen kyllä nähnyt ja kuullut "yhtä sun toista"...:)

Mutta sen sijasta että nämä "olennot" suostuisivat näyttäytymään "tavallisille ihmisille", mielestäni kyseessä on enemmänkin se, että tavallisen ihmisen ANNETAAN nähdä/kuulla ulottuvuuksiin, jotka ovat yleensä meiltä "suljettuja"/toistaiseksi salattuja.

"Sen sijaan, että koettaisit etsiä olennon kirjaimellista, fyysistä manifestaatiota ulkopuoleltasi, keskity etsimään omasta sisimmästäsi sitä, mitä tämä olento edustaa, ja sen ominaisuuksia. Avainsanat ovat luottamus, itsetuntemus, harjoittelu ja tahdonvoima."

Nämä olivat joka tapauksessa ihan hyviä ohjeita.:)

"No itse olen kyllä nähnyt ja kuullut "yhtä sun toista"

Voi tietysti olla, että olen väärässäkin.En todellakaan ole auktoriteetti näissä asioissa, ja puhun vain omaan tietämykseeni nojautuen. Okkultistin polkuhan on tunnetusti aina uuden oppimista ja omaksumista.

"Mutta sen sijasta että nämä "olennot" suostuisivat näyttäytymään "tavallisille ihmisille", mielestäni kyseessä on enemmänkin se, että tavallisen ihmisen ANNETAAN nähdä/kuulla ulottuvuuksiin, jotka ovat yleensä meiltä "suljettuja"/toistaiseksi salattuja."

Tässä taitaa olla kysymys enemmälti siitä, kuka määrittelee ne henkilöt jotka toisille tasoille pääsevät vilkaisemaan. Pääero käsityksissämme taitaa olla lähinnä siinä, kuinka suuri osa prosessissa on maagikolla itsellään ja kuinka paljon taas "yliluonnollisella osapuolella".
        Eivät nämä mielipiteet minusta niin suunnattomasti ristiriidassa ole :)

Kiinnostaisi muuten tietää, minkä uskonnon/ajattelumallin valossa tulkitset näitä asioita? Oman suuntautumisenihan paljastin jo ensimmäisessä viesissäni. Ei kuitenkaan sillä, että tulkintatapasi millään tasolla vähentäisi vastaustesi arvoa silmissäni.

• jenny.
        Nightlord kirjoitti:

"No itse olen kyllä nähnyt ja kuullut "yhtä sun toista"

Voi tietysti olla, että olen väärässäkin.En todellakaan ole auktoriteetti näissä asioissa, ja puhun vain omaan tietämykseeni nojautuen. Okkultistin polkuhan on tunnetusti aina uuden oppimista ja omaksumista.

"Mutta sen sijasta että nämä "olennot" suostuisivat näyttäytymään "tavallisille ihmisille", mielestäni kyseessä on enemmänkin se, että tavallisen ihmisen ANNETAAN nähdä/kuulla ulottuvuuksiin, jotka ovat yleensä meiltä "suljettuja"/toistaiseksi salattuja."

Tässä taitaa olla kysymys enemmälti siitä, kuka määrittelee ne henkilöt jotka toisille tasoille pääsevät vilkaisemaan. Pääero käsityksissämme taitaa olla lähinnä siinä, kuinka suuri osa prosessissa on maagikolla itsellään ja kuinka paljon taas "yliluonnollisella osapuolella".
        Eivät nämä mielipiteet minusta niin suunnattomasti ristiriidassa ole :)

Kiinnostaisi muuten tietää, minkä uskonnon/ajattelumallin valossa tulkitset näitä asioita? Oman suuntautumisenihan paljastin jo ensimmäisessä viesissäni. Ei kuitenkaan sillä, että tulkintatapasi millään tasolla vähentäisi vastaustesi arvoa silmissäni.

"Kiinnostaisi muuten tietää, minkä uskonnon/ajattelumallin valossa tulkitset näitä asioita?"

Hyvä kysymys...koska joskus pohdin itse aivan samaa...:)

Uskon Jumalaan/Jeesukseen/enkeleihin ja olen ns. "kristitty", mutta toisaalta uskon myös ns. "rajailmiöihin", jotka perinteinen kristillinen kirkko yleensä tuomitsee "demonistisiksi ilmiöiksi"...siis en PALVO niitä, mutta pakkohan niihin on uskoa, kun niitä näkee/kuulee. (= siis henkiä "tuonpuoleisesta" jne...)

Joku voisi sanoa hurjimmillaan, että "roikun jossain perinteisen kristinuskon ja New Agen rajoilla"...(tästä tulee varmaan sanomista....;))

Perinteiset kristitythän ovat sitä mieltä, että "voit valita vain yhden puolen" jne...

• mök

taidat tehdä rahaa tällä?

• jenny.

Enkeleitä ON. Tästä olen VARMA. Ja olen iloissani, kun saan tämän kerrottua sinulle!:)

Itse kuulen niitä/heitä lähestulkoon päivittäin. En tiedä, miksi juuri minä, mutta ehkä juuri siksi, että voisin esim. kertoa tämän asian sinulle.

Älä huoli liikaa, vaikka et saisi heistä "konkreettista todistusta". Lohduttaudu sillä tiedolla, että heitä kuitenkin on ja jokaisella meillä on oma/omat suojelusenkelimme.

• Egon

lohduttautua jos ei ole minkäännäköistä tietoa tai varmuutta, että enkeleitä on olemassa. Minä en ole koskaan nähnyt tai edes tuntenut minkäänlaisen henkimaailman tai suojelusenkeleiden läsnäoloa elämässäni vaikka olisin niin halunnutkin.

Sinä olet onnekas jos olet oikeasti nähnyt enkeleitä tai edes vaistonnut heidän läsnäolonsa. Vai ovatko nämä sinun näkemäsi enkelit vain sellaisia hyviä ja auttavaisia ns. tavallisia ihmisiä?

• mieltä kuin Jenny

Valon enkeleitä on varmasti olemassa. Koen heidät selvimmin ilona. Tarkoitan tässä konkreettisia henkiolentoja, en tässä yhteydessä ihmisiä.

Enkeleitä ei tarvitse nähdä tai kuulla, silti he kykenevät auttamaan ihmisiä sellaisella tavalla, mikä on juuri sillä hetkellä tarkoituksenmukaisinta.

• jenny.
        Egon kirjoitti:

lohduttautua jos ei ole minkäännäköistä tietoa tai varmuutta, että enkeleitä on olemassa. Minä en ole koskaan nähnyt tai edes tuntenut minkäänlaisen henkimaailman tai suojelusenkeleiden läsnäoloa elämässäni vaikka olisin niin halunnutkin.

Sinä olet onnekas jos olet oikeasti nähnyt enkeleitä tai edes vaistonnut heidän läsnäolonsa. Vai ovatko nämä sinun näkemäsi enkelit vain sellaisia hyviä ja auttavaisia ns. tavallisia ihmisiä?

Koenkin olevani onnekas...tai ehkä parempi sana olisi "valittu".

Tarkoitan enkeleillä nyt ihan "oikeita enkeleitä"...siis henkimaailman ilmiöitä, MUTTA huom! - monasti Jumala ja enkelit käyttävät apuvälineenään "ihan tavallisia, auttavaisia ihmisiä", jotka siis täten ilmentävät "enkelimäisiä piirteitä". (Eikä asia ole suinkaan vähäteltävä.)

Mahdollista on myös se, että enkelit ottavat itse hetkeksi ihmisen hahmon ja toimivat sitä kautta.

Käsittääkseni minulla on kokemuksia kaikista noista kolmesta "lajista".

• vaan pyydä

että JEESUS KRISTUS ilmestyisi sinulle niin varmaan tapahtuu.

• Miksi olet enkeli piilossa,kun sua tarvin olekkos sittenkin mun lähellä,kuulekkos mun kutsun ja pyynnön hiljennyn välillä ja ajattelen yksinäisyytäni hiljennyn usein kun paha ola sillon olis enkeli sun läsnäolosi tärkee,,,mietin.Miksi heitä näe? *pupu

• Proffa .

""Minkä takia näitä enkeleitä eivät kaikki näe""

Kaikki ei ole mielenvikaisia niin kuin uskikset.

• ENKELEITÄ ON,

Vielä ei vaan ole ollut aikasi saada ns.tavata enkeliä.
      Itse sain nähdä enkelin synnyttäessäni A-vauvaa.
      Rukoile ja hae itsellesi apua...kyllä se elämänilo sieltä vielä palaa takaisin.
      Usko itseesi ja hyväksy itsesi juuri sellaisna, kuin olet.
      HIRMU PALJON VOIMIA SINULLE ! Ja muista...sinulla on vierelläsi kokoajan ihan oma suojelusenkelisi.

• Egon1

Olen kiitollinen sanoistasi mutta kuitenkin tuntuu siltä, että enkelitkin ovat hylänneet minut kaikkien muiden tavoin. Uskon tavallaan enkeleihin mutta uskoni horjuu jatkuvasti enkä löydä sitä iloa mistään. Tuntuu myös ettei se suojelusenkeli ole suostunut suojelemaan minua vaikeuksilta...

• Usko edelleen itsesi ja.
        Egon1 kirjoitti:

Olen kiitollinen sanoistasi mutta kuitenkin tuntuu siltä, että enkelitkin ovat hylänneet minut kaikkien muiden tavoin. Uskon tavallaan enkeleihin mutta uskoni horjuu jatkuvasti enkä löydä sitä iloa mistään. Tuntuu myös ettei se suojelusenkeli ole suostunut suojelemaan minua vaikeuksilta...

Luota voimavaroihisi.
        Enkeleitä ei voi noin vain nähdä...en mäkään silloin synnytyksen aikana ajatellut enkeliä, se vain ilmestyi, josta olen kovin kiitollinen.
        En muuten ole aikoihin käynyt täällä....siksi näin jälkivastaus sulle.Toivottavasti luet tämän.
        Pelkkä usko riittää mun mielestäni ja varsinkin tietosiitä, että sinulla on se oma suojelusenkelisi vierelläsi koko elämäsi ajan.
        Toivon sulle edelleen siunausta ja varjelusta ja PALJON voimia ja uskoa tulevaisuuteen.
        Kiitos myös sinulle!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      145
      10820
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4135
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3612
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2664
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1582
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1577
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      74
      1435
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe