Löytyy seuraavan polun takaa, kuten pitääkin:
C:\Documents and Settings\"käyttaja"\Local Settings\Temporary Internet Files
Löytyy myös:
C:\Documents and Settings\"kayttaja"\Local Settings\Temp\Temporary Internet Files
Molemmat keräävät väliaikaistiedostoja netistä, logiikasta ei hajuakaan.
Mistähän johtuu ja pitäisikö hälytyskellojen soida?
Pientä pirinää alkoi kuulumaan kun löysin tuolla tempissä olevasta haarasta "HashFile.dat" -tiedoston. Suomen kielisiltä sivuilta en löytänyt mitään ja sen verran ymmärsin eng-sivuilta, että jotain tuo haistelee. Evidon-antispyware eikä Norttoni noteeraa.
Mutta niin, eli voinko poistaa tempistä tuon haaran ja tietty mielenkiintoista olisi kuulla miten se on sinne syntynyt.
Temporary Internet Files 2:ssa paikassa???
Mistä johtuu - voiko poistaa?
2
316
Vastaukset
- Nuppuside
Temporary Internet Files kansiosta voi poistaa kaiken.
Tuon logiikka on siis se että kun tiedot on tallennettu koneelle, internetsivut aukeaa nopeammin.
Kansion voi tyhjentää helposti selaimen valikosta tools>internet options ... ja sitten delete files. - ...
jokaisen käyttäjän oman profiilihakemiston alla on toi IE:n temppitiedostojen varaustointipaikka. eli siksi on kahdessa paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991