Mitä on omavanhurskaus?

Se on lavean tien vanhurskautta, jonka kulmakiviksi nostettiin
keisari Konstantinuksen koolle kutsumassa Nikean kirkolliskokouksessa
laaditut uskontunnustukset. Ne ovat luterilaisten Katekismuksessa,
jota minulla ei enää ole, koska sen saunan kiukaassa poltin.
Taitavat ne löytyä jonkun otsikon alta internetistäkin.

Koska tämä lopun ajan kristinusko ei enää perustukaan Kristuksen
henkilökohtaiseen kohtaamiseen, niin lavealta tieltä puuttuu
tuo ahdas portti, jossa jokainen siihen päässyt joutuu luopumaan
isiltä peritystä tyhjänpäiväisestä elämästä: kirkoista, papeista,
hautausmaista, omaisistaan ja vieläpä omasta itsestäänkin.

Niin kuin Kristus antaa valituilleen erilaisia tehtäviä, niin tekee
myös Saatana, koska se kaikessa matkii Jumalan tekoja. Siksi se on
kaikkein parhaimmilla palvelijoilla laadituttanut vielä
ikiomat tunnustuksensa, joista yksi tuli esille jo avauksessa:
"Uudestisyntyminen lavealle tielle. Ja tässä erään toisen alkuperäisen
Paholaisen palvelijan oman vanhurskautensa tunnustus:

"Minun henkeni tunnustaa yhdessä Jumalan Hengen kanssa, että Jeesus
Kristus on Jumalan Poika ja Messias, joka siksi Pyhästä Hengestä
ja syntyi neitsyt Mariasta ja niin Jumalan Sana tuli lihaksi. Jeesus,
joka syntiemme ja sairauksiemme vuoksi ruoskittiin ja lävistettiin
ristille, synnitön tehtiin synniksemme, viaton kiroukseksi puolestamme,
kärsi hirvittävät tuskat syntiemme vuoksi ja kuoli, mutta Jumala
herätti hänet kolmantena päivänä kuolleista ja korotti taivaaseen
valtaistuimensa oikealle puolelle. Aamen."

Tässä on täydellinen Saatanan tahdon mukainen uskontunnustus, täynnä
Pyhän Hengen pilkkaa, koska tässä tapahtuu se, mistä varoitettu on:

"Ei heitä voi johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse
ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi."

Tässä on se todellinen syy, miksi nämä tekopyhitetyt ja
omavanhurskautetut täällä kuukaudesta toiseen yrittävät saada meidät,
Totuuden Hengen saaneet Kristuksen omat, menemään tähän Saatanan ansaan.
Kuitenkaan en ole huomannut että meistä yksikään olisi tähän mennyt.
Koska me olemme ahtaassa portissa saaneet sydämeen sen yhden
ainoan ja oikean vanhurskauden, josta kirjoitettu on:

"He eivät tiedä, mitä Jumalan vanhurskaus on, ja yrittäessään pystyttää
omaa vanhurskauttaan he eivät ole alistuneet siihen vanhurskauteen,
joka tulee Jumalalta."

Jumalan on todella ihminen alistettava, hänet on maahan lyötävä,
ennen kuin hänen huuliltaan irtoaa se yksi ainoa Jumalan tahdon
mukainen huuto: "Herra Jeesus armahda!"

Ja missäpäs muualla ihminen alistetaan Jumalan tahdon alaisuuteen
kuin ahtaassa portissa, jonka vain harvat löytävät.

Näin on siis käynyt koko ihmiskunnassa toteen se, mikä ensiksi toteutui
valitun kansan kohdalla, minkä Jumala Jeremian kautta ilmoitti:

"Papit eivät kysyneet: "Mikä on Herran tahto?" Lainopettajat eivät
minusta välittäneet, kansani paimenet luopuivat minusta, profeetat
puhuivat Baalin nimissä. He palvelivat jumalia, jotka eivät voi auttaa.
Siksi minä yhä syytän teitä, sanoo Herra, ja vaadin tilille vielä
lastenne lapset.

Menkää länteen kittiläisten saarille, lähettäkää miehiä itään Kedariin,
katsokaa ja ottakaa tarkoin selville, onko missään tällaista tapahtunut!
Onko mikään kansa vaihtanut jumaliaan? Ja jos ne edes olisivat jumalia!
Minä, Herra, olen ollut kansani voima ja kunnia. Mutta minut se on
vaihtanut toisiin jumaliin, joista ei ole apua,

Tyrmistykää taivaat! Kauhistukaa perin juurin! Minun kansani on
tehnyt syntiä kaksin verroin: minut, elävän veden lähteen, se on
hylännyt ja hakannut itselleen vesisäiliöitä, särkyviä säiliöitä,
jotka eivät vettä pidä."

Toisenlaiset ovat luterilaisten kuin katolilaisten vesisäiliöt.

Toisenlaiset ortodoksien kuin helluntailaisten hakkaamat säiliöt.

Toisenlaiset vanhoillislestadiolaisten kuin kansanlähetysläisten säiliöt.

Toisenlaiset jehovalaisten kuin adventistien säiliöt, jne, loputtomiin,
kunnes kaikki maailman 5000 erihenkisen porttoseurakunnan vesisäiliöt on tarkastettu.

68

2018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullistavaa

Millä tapaa tuo lainaamasi juttu on pilkkaa? Eikö tuo ole suoraan Raamatusta vai eikö Jeesus olekkaan Jumalan poika joka on lihaan tullut? Jos ei niin sitten olen kyllä elänyt kaikki vuodet harhassa..
      Tämä on niin mullistava juttu, että haluaisin sinulta tarkennusta mitä tarkoitat?

• että sen ymmärrät, ja pyydä ymmärrystä lisää
        sieltä, mistä sitä on minullekin annettu.

Tuollaistakaan mantraa et Raamatusta löydä.

• Mullistavaa
        TeuvoSuni kirjoitti:

että sen ymmärrät, ja pyydä ymmärrystä lisää
        sieltä, mistä sitä on minullekin annettu.

Tuollaistakaan mantraa et Raamatusta löydä.

Noh ei sitä ehkä löydäkkään juuri tuollaisena, mutta eikö nuo kaikki kuitenkin käy raamatusta esille? siis ilman mantraustakin, jos tuosta otetaan mantraus pois niin eikö jäljelle jää kuitenkin totuuksia raamatun teksteistä? Ajat takaa asiaa, ettei vanhurskautta voi mantrata tunnuksilla, mutta minä tarkoitin, että eikö nuo asiat tuossa tekstissä kuitenkin ole ihan totuutta itsessään?

• on ja harhassa eletään.

Mutta älä sinä enää kysy mikä on ihmisten mielipide.
        Älä juokse enää kilvan ihmisen luo apua etsimään,
        lohtua hakemaan, hyväksyntää pyytämään, rauhoittamaan mieltäsi, keventämään sydäntäsi,
        vaan JOS kerran USKOT ETTÄ RAAMATTU ON TOTTA,
        NIIN USKO MYÖS.
        Ja tee niinkuin Jeesus sanoo;
        "etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin kaikki muukin teille
        annetaan."

• Mullistavaa kirjoitti:

Noh ei sitä ehkä löydäkkään juuri tuollaisena, mutta eikö nuo kaikki kuitenkin käy raamatusta esille? siis ilman mantraustakin, jos tuosta otetaan mantraus pois niin eikö jäljelle jää kuitenkin totuuksia raamatun teksteistä? Ajat takaa asiaa, ettei vanhurskautta voi mantrata tunnuksilla, mutta minä tarkoitin, että eikö nuo asiat tuossa tekstissä kuitenkin ole ihan totuutta itsessään?

"Mutta kenellä ei ole Kristuksen Henkeä ei ole hänen omansa."

Ja hänen Henkeään ei kukaan näillä ihmisten
        tekemillä uskontunnuksilla tule koskaan saamaan,
        vaikka niitä yötä päivää mantraisi, niissä
        Saatana saa ihmiset vain turhaan lausumaan Jumalan
        nimeä, ja lue käskyistä, mikä rangaistus siitä seuraa.

Sekin kuuluu tähän lopun ajan rajuun eksytykseen,
        etteivät suuret ihmisjoukot edes huomaa eksyksissä
        kulkevansa, ja näin valittujakin on niissä mukana.

• seuraaja...
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Mutta kenellä ei ole Kristuksen Henkeä ei ole hänen omansa."

Ja hänen Henkeään ei kukaan näillä ihmisten
        tekemillä uskontunnuksilla tule koskaan saamaan,
        vaikka niitä yötä päivää mantraisi, niissä
        Saatana saa ihmiset vain turhaan lausumaan Jumalan
        nimeä, ja lue käskyistä, mikä rangaistus siitä seuraa.

Sekin kuuluu tähän lopun ajan rajuun eksytykseen,
        etteivät suuret ihmisjoukot edes huomaa eksyksissä
        kulkevansa, ja näin valittujakin on niissä mukana.

Jeesus mantrasi Pietarille kolme kertaa (Joh. 21)

"Simon, Johanneksen poika, rakastatko sinä minua enemmän kuin nämä toiset?"

"Simon, Johanneksen poika, rakastatko minua?"

"Simon, Johanneksen poika, olenko minä sinulle rakas?"

Jeesus kysyi ensin, rakastaako Pietari häntä enemmän kuin toiset, sitten rakastaako, ja viimein inhimillisen rakkauden sanamuotoa käyttäen, onko hän Pietarille rakas.

Ehkäpä lampaiden ruokkiminen ja kaitseminen sujuisivat paremmin, jos kuulisimme Kristuksen mantraavan useammin. Pietarista tiedämme, että mantraamalla paljastuvat sydämen salat.

• Muukalainen.
        seuraaja... kirjoitti:

Jeesus mantrasi Pietarille kolme kertaa (Joh. 21)

"Simon, Johanneksen poika, rakastatko sinä minua enemmän kuin nämä toiset?"

"Simon, Johanneksen poika, rakastatko minua?"

"Simon, Johanneksen poika, olenko minä sinulle rakas?"

Jeesus kysyi ensin, rakastaako Pietari häntä enemmän kuin toiset, sitten rakastaako, ja viimein inhimillisen rakkauden sanamuotoa käyttäen, onko hän Pietarille rakas.

Ehkäpä lampaiden ruokkiminen ja kaitseminen sujuisivat paremmin, jos kuulisimme Kristuksen mantraavan useammin. Pietarista tiedämme, että mantraamalla paljastuvat sydämen salat.

Mantraaminen tarkoittaa eri asiaa..

Älkää hokeko tyhjiä, kuten pakanat..

• seuraaja...
        Muukalainen. kirjoitti:

Mantraaminen tarkoittaa eri asiaa..

Älkää hokeko tyhjiä, kuten pakanat..

Se on toistoa. Toistetaan kunnes menee perille. Vivahteet on hyvä huomioida.

Jeesus ei hoe tyhjänpäiväisyyksiä. Eikä Pietarikaan vastannut kuten TV-mainoksessa, että liika on aina liikaa.

• kristitty.

Jumalan sanat ovat selkeitä sanoja, ja hullukin ne käsittää.
      Eihän Jumalan sana ole tuollaista labyrinttiä ja saatanan näkemistä kaikkialla, jopa selkeässä uskontunnustuksessa, joka oli 100% Raamatun mukaista oppia.

• Jeesus toisti Jumalan jo Jesajalle antaman ilmoituksen,
        joka on totisinta totta tämänkin kansan kohdalla:

"Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen
        sydän on kaukana minusta. Turhaan he minua palvelevat,
        kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."

• ja suun tunnustus
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jeesus toisti Jumalan jo Jesajalle antaman ilmoituksen,
        joka on totisinta totta tämänkin kansan kohdalla:

"Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen
        sydän on kaukana minusta. Turhaan he minua palvelevat,
        kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."

Mistä sinä tiedät, tuleeko kenenkin uskontunnustus pelkästään huulilta vai sydämestä?

• ja suun tunnustus kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, tuleeko kenenkin uskontunnustus pelkästään huulilta vai sydämestä?

sydämesi usko?

Kun tyhjänä olet pitänyt Herra Jeesuksen kehoituksen:"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."

• kristitty uskis.
        ArmiK kirjoitti:

sydämesi usko?

Kun tyhjänä olet pitänyt Herra Jeesuksen kehoituksen:"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."

mistäs sinä siihen lensit ahdasta porttiasi mantraamaan?

• kristitty uskis. kirjoitti:

Mistä itse mahdoit tulla pilkkaamaan ja ivamaan,
        niin tiedätkö ketä?

• vai mitä
        ArmiK kirjoitti:

Mistä itse mahdoit tulla pilkkaamaan ja ivamaan,
        niin tiedätkö ketä?

Antikristuksen henkikin tunnustaa kyllä "tyhjän ristin".

Paavali tunnustaa lihaksi tulleen Kristuksen ristiinaulittuna.

1. Kor. 2:2

Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

Gal. 3:1

Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?

• vai mitä kirjoitti:

Antikristuksen henkikin tunnustaa kyllä "tyhjän ristin".

Paavali tunnustaa lihaksi tulleen Kristuksen ristiinaulittuna.

1. Kor. 2:2

Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

Gal. 3:1

Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?

"Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle! Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, vaan uusi luomus. Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille! Älköön tästedes kukaan minulle vaivoja tuottako; sillä minä kannan Jeesuksen arvet ruumiissani. Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen."

"Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa, kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi; sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä. Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan, tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse. Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle. Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa. Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle. Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla. Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se! Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?"

"Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu, ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni."

Niin, veljeni, teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta, tullaksenne toisen omiksi, hänen, joka on kuolleista herätetty, että me kantaisimme hedelmää Jumalalle. Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle, mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa."

"että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra."

• Muukalainen.

Jos olemme, meillä pitäisi olla suuria tunnustekoja ja ihmeitä; Raamatun mukaan.

• 2.Tess.
        Muukalainen. kirjoitti:

Jos olemme, meillä pitäisi olla suuria tunnustekoja ja ihmeitä; Raamatun mukaan.

Väärillä opeilla käännetään nurin isojakin joukkoja ja eksytetään ihmisiä, ei siihen vielä mitään tunnustekoja tarvita.

• 2.Tess. kirjoitti:

Väärillä opeilla käännetään nurin isojakin joukkoja ja eksytetään ihmisiä, ei siihen vielä mitään tunnustekoja tarvita.

oikein sanot:"Väärillä opeilla käännetään nurin isojakin joukkoja ja eksytetään ihmisiä,"

Näin on todella tapahtunut.

Niitä on vähän jotka Elämän Tielle lähtevät.

• nummisuutari
        kristitty uskis. kirjoitti:

No etkö ole ennen tällä palstalla vieraillut. Hänhän on uskollinen Sunin papukaija joka ehtii joka paikkaan lorujaan lukemaan. Aina on täsmälleen sama laulu joka viestissä. Samasta mielisairaalasta nämä sunilaisten tekstit tulevat kaikki. Heillä on ikioma kolmiyhteys. Jokaisen muun kristityn kiroavat, tuomitsevat ja solvaavat.

• nummisuutari kirjoitti:

No etkö ole ennen tällä palstalla vieraillut. Hänhän on uskollinen Sunin papukaija joka ehtii joka paikkaan lorujaan lukemaan. Aina on täsmälleen sama laulu joka viestissä. Samasta mielisairaalasta nämä sunilaisten tekstit tulevat kaikki. Heillä on ikioma kolmiyhteys. Jokaisen muun kristityn kiroavat, tuomitsevat ja solvaavat.

"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden."

• Muukalainen.
        nummisuutari kirjoitti:

Iva ja pilkkako ovat aseesi Totuutta vastaan.

Kiittäisit Jumalaasi, että kuulut niihin etuoikeutettuihin, jotka saavat Totuutta kuulla.

• nummisuutari kirjoitti:

"Joka vähimmässä on uskollinen, on paljossakin uskollinen,"

Tällainen on sanoma ja sitä pyydän noudattaa mikä
        Jumalan tahto on.

Ja jotka Jeesuksessa ovat he eivät ole itsensä omat,
        Ja kaiken he voivat Hänessä joka heitä vahvistaa
        Jeesuksessa Kristuksessa.

Mikset sinä, joka taivaaseen mielit ala jo tehdä
        valmisteluja, että myös kerran taivaan portit
        sinullekin avattaisiin?

• uskontunnustuksesta

Saatana raivostuu sellaisen uskontunnustuksen ääneen lausumisesta, jossa tunnustetaan Jeesuksen Kristuksen tuleminen lihaksi ihmisten maailmaan ja jossa lihan maailmassa Jeesus vuodatti verensä, joka pelastaa ja sovittaa ja on lunastusmaksu.

1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
      2 TÄSTÄ te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, JA TUNNUSTAA Jeesuksen Kristukseksi, LIHAAN TULLEEKSI, on Jumalasta;
      3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta (Kristukseksi, lihaan tulleeksi), ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.

• miksi piiloudut niin usein?

• että Jeesus Kristus on tullut niin Armin, kuin
        Teuvonkin lihaan ja kaikkien muidenkin, jotka
        täällä hänen Henkensä sydämeen ovat saaneet.

• tehtävä

lienee kauttasi säikyttää etsiskelijät pois.

• etsivät?

• ja kaikkensa tekevätkin, ettei vain enää kukaan uskoisi sitä
        mitä Totuuden Hengen saaneet ihmiset täällä julistavat.

Liian monta ihmistä se on jo totuudelle menettänyt.

• Trubaduuri

Kirjoitit kyllä melkoisen paljon totuuden vastaisesti kun menit sanomaan, ettei tämä lopun ajan kristinusko perustu Kristuksen kohtaamiseen henkilökohtaisella tasolla. Sillä nyt juuri ihmiset hakevat sitä josta Kristus puhui. Joten olisi parenpi jos lopettaisit tuon totuuden vääristelyn oitis ja keskittyisit siihen aivan olennaiseen, eli itsesi pelastamiseen.
      Ohjeeksi sinulle. Tutustu oikeaan elämään ja niihin ihmisiin, jotka ovat löytäneet sen jota sinä vielä etsit. Katsos, kun ihminen itse syö oikeasta "Elämän puusta", niin sen jälkeen ei hän enää kykene valehtelemaan. Onnea ja menestystä tuon etsinnän suhteen. Lopuksi anna hyvän vinkin. Taivaan Isää voi lähestyä Kristuksen opettaman Isä meidän rukouksen avulla, joka onkin hyvin suosittu kaikkien aitojen kristittyjen keskuudessa, siis meidän, joissa on sitä elävää Henkeä yllinkyllin.

• kun sanot, että se riittää kun syö oikeasta "Elämän puusta".

Minä kysyn sinulta, minkä porttoseurakunnan puu on se sinun elämäsi puu?

Vasta se riittää, kun Kristus on oksastanut ihmisen omaan Totuuden puuhun.

Jos olet oksana missä tahansa porttoseurakunnan puussa,
        et voi olla samanaikaisesti oksana Totuuden puussa.

Kaikki valittunsa Kristus repii irti kaikista valheen puista,
        joihin he isiltä perityn tyhjänpäiväisen elämän seurauksena,
        tai oman lihansa halujen mukaisesti ovat eksyneet, kun eivät
        ole totuudesta mitään tienneet.

Näillä Saatanasta peräisin olevilla hokemilla ihmisparat
        todella pidetään hyvin kustannustehokkaasti kaiken
        totuuden ulkopuolella.

Missään en ole Jeesuksen opettamaa rukousta kieltänyt.

• Trubaduuri
        TeuvoSuni kirjoitti:

kun sanot, että se riittää kun syö oikeasta "Elämän puusta".

Minä kysyn sinulta, minkä porttoseurakunnan puu on se sinun elämäsi puu?

Vasta se riittää, kun Kristus on oksastanut ihmisen omaan Totuuden puuhun.

Jos olet oksana missä tahansa porttoseurakunnan puussa,
        et voi olla samanaikaisesti oksana Totuuden puussa.

Kaikki valittunsa Kristus repii irti kaikista valheen puista,
        joihin he isiltä perityn tyhjänpäiväisen elämän seurauksena,
        tai oman lihansa halujen mukaisesti ovat eksyneet, kun eivät
        ole totuudesta mitään tienneet.

Näillä Saatanasta peräisin olevilla hokemilla ihmisparat
        todella pidetään hyvin kustannustehokkaasti kaiken
        totuuden ulkopuolella.

Missään en ole Jeesuksen opettamaa rukousta kieltänyt.

Vai kyselet sinä! Vai olet sinä sellainen kyselijä
        , voi hellanlettas sentään. :D
        Olen minä elämäni aikana kaikenlaista kuullut ja nähnyt, mutta kyllä sinun sanasi ja tekosi ovat aivan ylivertaista rienaa ja ivaa täynnä sekä vihaa täynnä. Eli, olipa taas kunnon vuodatusta, sitä itteänsä.

Ja sitten itse asiaan!

Onko kaiken Valtias, kaikkeuden Korkein, Jumala,
        Luojamme, taivaallinen Isä sinun mielestäsi portto, kuten teet varsin voimakkain sanakääntein sen selväksi? Ja onko tuo taivastenvaltakuntamme porttola, sillä siten sinä annat ymmärtää sen tolan olevan? Siis pistäppä nyt tulemaan suoraa vastausta.

Tuon tekstisi seuraamuksena voi vaan ihmetellä, jotta mihin hävytön ihminen vielä kykeneekään.
        Vihjeeksi: Sinua ei kohta ihmisten puolestasi esittämät rukouksetkaan auta. Olet sinä niin vihaa ja julkiriettautta täynnä.

• Miksi sanot:

"Kirjoitit kyllä melkoisen paljon totuuden
        vastaisesti kun menit sanomaan, ettei tämä lopun ajan kristinusko perustu Kristuksen kohtaamiseen henkilökohtaisella tasolla."

Kun Teuvo ilmoitti:

"Koska tämä lopun ajan kristinusko ei enää perustukaan Kristuksen
        henkilökohtaiseen kohtaamiseen, niin lavealta tieltä puuttuu tuo ahdas portti,"

Eikö tosiasia ole juuri noin kuin Teuvo ilmoitti
        Mutta Totuus onkin toinen asia se juuri puuttuu

Ethän sinäkään ole ottanut Herran Jeesuksen
        sanoista vaarin:"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät"

• Trubaduuri kirjoitti:

Olen minä elämäni aikana kaikenlaista kuullut ja nähnyt, mutta kyllä sinun sanasi ja tekosi ovat aivan ylivertaista rienaa ja ivaa täynnä sekä vihaa täynnä. Eli, olipa taas kunnon vuodatusta, sitä itteänsä.

Ja sitten itse asiaan!

Luojamme, taivaallinen Isä sinun mielestäsi portto, kuten teet varsin voimakkain sanakääntein sen selväksi? Ja onko tuo taivastenvaltakuntamme porttola, sillä siten sinä annat ymmärtää sen tolan olevan? Siis pistäppä nyt tulemaan suoraa vastausta.

Tuon tekstisi seuraamuksena voi vaan ihmetellä, jotta mihin hävytön ihminen vielä kykeneekään.
        Vihjeeksi: Sinua ei kohta ihmisten puolestasi esittämät rukouksetkaan auta. Olet sinä niin vihaa ja julkiriettautta täynnä.

Tämän parempaa todistusta maailmalta ei kukaan Totuuden Hengen
        saanut ihminen voi saada, koska tämä todistus käy yksiin Jeesuksen
        antaman ilmoituksen kanssa:

"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua.

Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan.
        Mutta te ette kuulu tähän maailmaan, koska minä olen teidät
        siitä omikseni valinnut ja siksi maailma vihaa teitä."

Oletko muuten koskaan ennen näin suurta pistoa sydämeesi saanut,
        kun Kristuksen Hengestä tuli raivonpuuskassasi: "Saatanan ääliö!"

• Trubaduuri kirjoitti:

Ja sitten itse asiaan!

keneltä sitä itsensä vuodatusta nyt tulee?

Ja nyt väännät tosi pahasti kieroon:
        "Onko kaiken Valtias, kaikkeuden Korkein, Jumala,
        Luojamme, taivaallinen Isä sinun mielestäsi portto, kuten teet varsin voimakkain sanakääntein sen selväksi?"

Sinulla on tämän maailman saastainen henki joka sinussa noin vääntää.

Etkö ymmärrä?

Ja tämä:

"Ja onko tuo taivastenvaltakuntamme porttola, sillä siten sinä annat ymmärtää sen tolan olevan?"

Voi, voi ja voi, et ole sisälle päässyt Jumalan
        valtakuntaan joten porttojen sakissa olet.

En sano tätä riitaa haastaakseni, vaan totuuden
        sanon.

PYHÄ HENKI EI VALEHTELE.

JA JOS OLISIT PYHÄN HENGEN JOHDETTAVANA SANOMASI
        OLISI AIVAN TOINEN.

• Trubaduuri
        ArmiK kirjoitti:

Miksi sanot:

"Kirjoitit kyllä melkoisen paljon totuuden
        vastaisesti kun menit sanomaan, ettei tämä lopun ajan kristinusko perustu Kristuksen kohtaamiseen henkilökohtaisella tasolla."

Kun Teuvo ilmoitti:

"Koska tämä lopun ajan kristinusko ei enää perustukaan Kristuksen
        henkilökohtaiseen kohtaamiseen, niin lavealta tieltä puuttuu tuo ahdas portti,"

Eikö tosiasia ole juuri noin kuin Teuvo ilmoitti
        Mutta Totuus onkin toinen asia se juuri puuttuu

Ethän sinäkään ole ottanut Herran Jeesuksen
        sanoista vaarin:"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät"

Kuules sinä suuria iva ja pilkka sanoja vääntävä ja ulostava kieku ynnä kaiku, sinä et tiedä siitä yhtään mitään jota minä olen, tahi olen tehnyt tai jättänyt tekemättä, joten ole arvailematta!

• Trubaduuri
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tämän parempaa todistusta maailmalta ei kukaan Totuuden Hengen
        saanut ihminen voi saada, koska tämä todistus käy yksiin Jeesuksen
        antaman ilmoituksen kanssa:

"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua.

Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan.
        Mutta te ette kuulu tähän maailmaan, koska minä olen teidät
        siitä omikseni valinnut ja siksi maailma vihaa teitä."

Oletko muuten koskaan ennen näin suurta pistoa sydämeesi saanut,
        kun Kristuksen Hengestä tuli raivonpuuskassasi: "Saatanan ääliö!"

Kysyn vielä vain tämän yhden kerran!
        Kun syytit Jumalaa Portoksi ja taivastenvaltakuntaa porttolaksi, niin teitkö sen ihan yksin vai jonkun muun tai muiden yllyttämänä?

• Trubadiuuri
        ArmiK kirjoitti:

keneltä sitä itsensä vuodatusta nyt tulee?

Ja nyt väännät tosi pahasti kieroon:
        "Onko kaiken Valtias, kaikkeuden Korkein, Jumala,
        Luojamme, taivaallinen Isä sinun mielestäsi portto, kuten teet varsin voimakkain sanakääntein sen selväksi?"

Sinulla on tämän maailman saastainen henki joka sinussa noin vääntää.

Etkö ymmärrä?

Ja tämä:

"Ja onko tuo taivastenvaltakuntamme porttola, sillä siten sinä annat ymmärtää sen tolan olevan?"

Voi, voi ja voi, et ole sisälle päässyt Jumalan
        valtakuntaan joten porttojen sakissa olet.

En sano tätä riitaa haastaakseni, vaan totuuden
        sanon.

PYHÄ HENKI EI VALEHTELE.

JA JOS OLISIT PYHÄN HENGEN JOHDETTAVANA SANOMASI
        OLISI AIVAN TOINEN.

Kuule sinä kieku ja kaiku. Älä sekaannu asiaan, joka ei sinulle kuulu.

• Trubadiuuri kirjoitti:

Kuule sinä kieku ja kaiku. Älä sekaannu asiaan, joka ei sinulle kuulu.

se näkyy.

• Trubaduuri kirjoitti:

Kuules sinä suuria iva ja pilkka sanoja vääntävä ja ulostava kieku ynnä kaiku, sinä et tiedä siitä yhtään mitään jota minä olen, tahi olen tehnyt tai jättänyt tekemättä, joten ole arvailematta!

ikävä kyllä piiloon voi jäädä.

• Trubaduuri kirjoitti:

joka sai Trubaduurin sapen kiehumaan?

Miksi duuri vaihtui saatanalliseksi molliksi?

• m. 12
        TeuvoSuni kirjoitti:

jatkaa tuota ärsyttämistä. Sinä todella nautit siitä, mutta onko se Hengen vaikuttamaa?

• Trubaduuri kirjoitti:

Kysyn vielä vain tämän yhden kerran!
        Kun syytit Jumalaa Portoksi ja taivastenvaltakuntaa porttolaksi, niin teitkö sen ihan yksin vai jonkun muun tai muiden yllyttämänä?

jossa olen syyttänyt Jumalaa portoksi ja taivastenvaltakuntaa porttolaksi.

Totuudesta en ole kirjoittanut yksin, vaan sydämessäni asuvan
        Kristuksen Totuuden Hengen johdatuksessa.

• m. 12 kirjoitti:

jatkaa tuota ärsyttämistä. Sinä todella nautit siitä, mutta onko se Hengen vaikuttamaa?

kuin mikä vaikutti lähettäjässänikin, kun hänelle sanottiin:

"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?"

Mutta mikä henki sinut taas tänne toi?

• valkoinen keppi
        TeuvoSuni kirjoitti:

jossa olen syyttänyt Jumalaa portoksi ja taivastenvaltakuntaa porttolaksi.

Totuudesta en ole kirjoittanut yksin, vaan sydämessäni asuvan
        Kristuksen Totuuden Hengen johdatuksessa.

Tuossa sitä sinun vihaasi sanojen muodossa. >>
        " Minä kysyn sinulta, minkä porttoseurakunnan puu on se sinun elämäsi puu? "

• valkoinen keppi kirjoitti:

enkä vastausta saanut.

Etkö ymmärrä, miksi Kristukselle kihlatusta
        morsiamesta, seurakunnasta tuli portto?

Siitä tuli portto sillä hetkellä kun se hyväksyi
        sulhasekseen Totuuden Hengestä osattomat antikristukset,
        eli nämä tuhannet erilaiset ihmisoppien opettajat.

• valkoinen keppi kirjoitti:

kuten monilla Saatanan palvelijoilla tapana on,
        vai oletko sinä uusi yrittäjä, jonka Saatana
        Trubaduurin tilalle palkkasi?

• Trubaduuri
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä se on tuo sinussa näkyvästi esillä oleva kylmäkiskoinen ja yksioikoinen pahuus, joka saa jokaisen uskovan vanhurskaan ihmisen sapen vähän elämöimään jossakin keskivartalon kohdalla.
        Sillä olet siinäkin mielessä, hauska mutta huviton pelle, kun täällä julkisesti väität sinussa olevan Jeesuksen ja totuuden Hengen, mutta sitten et kuitenkaan yhtään mitään totuudesta tiedä, etkä ihmisen Poikaa, Kristusta tunne. Ja sen lisäksi haukut täällä taivasten valtakuntaa porttolaksi ja Luojaamme, Jumalaa, taivaallista Isää portoksi.

Kuinka luulet selviävän viimeisesti tuomiostasi
        sinä tappovälinettä, asetta palvova ja merkkejä kiillottava sotilas, "sotilasmestari". Etkö kuule jo, kuinka torvet sinulle soivat!

• Muukalainen.
        Trubaduuri kirjoitti:

Kyllä se on tuo sinussa näkyvästi esillä oleva kylmäkiskoinen ja yksioikoinen pahuus, joka saa jokaisen uskovan vanhurskaan ihmisen sapen vähän elämöimään jossakin keskivartalon kohdalla.
        Sillä olet siinäkin mielessä, hauska mutta huviton pelle, kun täällä julkisesti väität sinussa olevan Jeesuksen ja totuuden Hengen, mutta sitten et kuitenkaan yhtään mitään totuudesta tiedä, etkä ihmisen Poikaa, Kristusta tunne. Ja sen lisäksi haukut täällä taivasten valtakuntaa porttolaksi ja Luojaamme, Jumalaa, taivaallista Isää portoksi.

sinä tappovälinettä, asetta palvova ja merkkejä kiillottava sotilas, "sotilasmestari". Etkö kuule jo, kuinka torvet sinulle soivat!

Nimim. hohhohhoijaa, taisi panna vielä paremmaksi.

No, meidän täytyy muistaa, että liha ja veri ei ole meitä vastassa, vaan pahuuden henkiolennot...

Kun ei voi asiaperusteilla väitellä, niin alkaa sättiminen.

Törkypalsta, todella!

• Trubaduuri kirjoitti:

sinun sanasi kelpuutetaan ilomielin.

Eipä varmaan tule uskovien taholta mitään ojennusta,
        ei tuomiota.

Näin on pimeää, kun tämän maailman ruhtinas saa omansa oikein kunnolla huomaansa.

Järkyttävää vain on, että sinäkin luulet niin
        tosissasi Jumalan oma olevan, vaikka aivan muun herran oma olet.

Miksi sinä annat saatanan kiehua sisimmässäsi?

Ei Jumalan Pyhä Henki koskaan omiansa kiehauta
        tuolla tavoin.

Sillä Jumalan kiivaus on aivan eri kuin sinussa
        oleva vihan kiehunta.

Jotka Jumalan Hengessä ovat, heillä on Rakkaus
        jokaista kohtaan.

Se että Jumalan Hengessä Totuutta tuodaan esiin,
        mikä luonnollisesti ärsyttää luonnollista ihmistä,
        niin sen sanoman tuojan motiivi ei ole siis VIHA
        vaan RAKKAUS.

Vakavasti sanon; katso eteesi minne kuljet.

• Trubaduuri
        ArmiK kirjoitti:

sinun sanasi kelpuutetaan ilomielin.

Eipä varmaan tule uskovien taholta mitään ojennusta,
        ei tuomiota.

Näin on pimeää, kun tämän maailman ruhtinas saa omansa oikein kunnolla huomaansa.

Järkyttävää vain on, että sinäkin luulet niin
        tosissasi Jumalan oma olevan, vaikka aivan muun herran oma olet.

Miksi sinä annat saatanan kiehua sisimmässäsi?

Ei Jumalan Pyhä Henki koskaan omiansa kiehauta
        tuolla tavoin.

Sillä Jumalan kiivaus on aivan eri kuin sinussa
        oleva vihan kiehunta.

Jotka Jumalan Hengessä ovat, heillä on Rakkaus
        jokaista kohtaan.

Se että Jumalan Hengessä Totuutta tuodaan esiin,
        mikä luonnollisesti ärsyttää luonnollista ihmistä,
        niin sen sanoman tuojan motiivi ei ole siis VIHA
        vaan RAKKAUS.

Vakavasti sanon; katso eteesi minne kuljet.

Kuuleppa hei sinä kieku ja kaiku. Kyllä sinullakin on vielä mahdollisuus saada oikea yhteys Luojaan, taivaalliseen Isään, mutta se vaatii hieman yksinäisyyttä ja polvien notkauttamista sekä isä meidän rukouksen osaamisen. Kristus opettaa tuon rukouksen ihmisille ja sen upeat sanat löytyvät Matteuksen kirjasta luvusta kuusi raamatun sivuilta, uudentestamentin puolelta. Sinähän et tietenkään mielelläsi tuohon kirjaan koske, koska "tiedät" jo kaiken mutta yritä nyt kuitenkin tulla jonkulaiseksi uskovaiseksi, edes vähän huononmaksikin. Ja muista tunnustaa syntisi ja myös katua pahoja tekojasi, joita täällä tehtailet kuin liukuhihnalta päivästä toiseen.

• Muukalainen.
        Trubaduuri kirjoitti:

Kuuleppa hei sinä kieku ja kaiku. Kyllä sinullakin on vielä mahdollisuus saada oikea yhteys Luojaan, taivaalliseen Isään, mutta se vaatii hieman yksinäisyyttä ja polvien notkauttamista sekä isä meidän rukouksen osaamisen. Kristus opettaa tuon rukouksen ihmisille ja sen upeat sanat löytyvät Matteuksen kirjasta luvusta kuusi raamatun sivuilta, uudentestamentin puolelta. Sinähän et tietenkään mielelläsi tuohon kirjaan koske, koska "tiedät" jo kaiken mutta yritä nyt kuitenkin tulla jonkulaiseksi uskovaiseksi, edes vähän huononmaksikin. Ja muista tunnustaa syntisi ja myös katua pahoja tekojasi, joita täällä tehtailet kuin liukuhihnalta päivästä toiseen.

Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi...

• Trubaduuri
        Muukalainen. kirjoitti:

Nimim. hohhohhoijaa, taisi panna vielä paremmaksi.

No, meidän täytyy muistaa, että liha ja veri ei ole meitä vastassa, vaan pahuuden henkiolennot...

Kun ei voi asiaperusteilla väitellä, niin alkaa sättiminen.

Törkypalsta, todella!

Kuka sinua pakottaa tai käskee lukea ja sekaantua asiaan, jota et näemmä ymmärrä? Keskity vain oman uskosi huoltamiseen ja hoivaamiseen, niin kyllä se siitä sitten alkaa paremmalta näyttää, meinaan tuo huominen.

• Trubaduuri
        Muukalainen. kirjoitti:

Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi...

Niin just, se pätee juuri sinuun. Äläkä työnnä enää itseäsi joka paikkaan, sotkemaan paikkoja.

• Trubaduuri kirjoitti:

kelpuuttaa syntiset sanat?

Näinhän se menee; kaikki pääsevät taivaaseen.

Eipä auta sinua Isä meidän rukouskaan kun et koskaan
        ole Jeesuksen luo tahtonut käydä.

• Trubaduuri kirjoitti:

Niin just, se pätee juuri sinuun. Äläkä työnnä enää itseäsi joka paikkaan, sotkemaan paikkoja.

vapaus?

• Muukalainen.
        Trubaduuri kirjoitti:

Kuka sinua pakottaa tai käskee lukea ja sekaantua asiaan, jota et näemmä ymmärrä? Keskity vain oman uskosi huoltamiseen ja hoivaamiseen, niin kyllä se siitä sitten alkaa paremmalta näyttää, meinaan tuo huominen.

Näkee mikä on sydämesi tila

..Sillä sydämen kyllydestä suu puhuu.

Puuttu vain, että sinäkin vielä alat esittämään sontalauluja.

• Trubaduuri
        ArmiK kirjoitti:

vapaus?

Entä onko sinulla?

• Muukalainen.
        Trubaduuri kirjoitti:

Koska sitä on jatkunut jo iltaan asti.

Mutta ole iloinen murheesi on Jumalan mielenmukaista murhetta, joka vielä saa aikaan parannuksen, jos annat sen tapahtua.

• Trubaduuri kirjoitti:

Entä onko sinulla?

ja on.

• Trubaduuri
        ArmiK kirjoitti:

kelpuuttaa syntiset sanat?

Näinhän se menee; kaikki pääsevät taivaaseen.

Eipä auta sinua Isä meidän rukouskaan kun et koskaan
        ole Jeesuksen luo tahtonut käydä.

Sinä et päätä taivaaseen päässeiden lukua, määrää!
        Etkä mistään muustakaan sellaisesta, jossa valta on kertakaikkisesti yksin taivaallisella Isällä. Joten älä edes viitsi enää yrittää jatkaa tuolla erittäin löyhällä ja lapsenomaisella linjallasi. Et sinä minua vakuuta minkään asian suhteen. Tosin osaat kiekua kyllä sangen huvittavasti. Toivottavasti nyt rukoilet kuitenkin itsesi puolesta oitis, sillä minä en nyt tämän enenpää tee sitäkään. "Ylpeys käy kaiken lankeemuksen edellä" "Ei Jumala ole hyville paha, vaan heidät hän armahtaa, mutta voi kaikkia pahantekijöitä"

Tämä tästä tällä kertaa, ja aiheeseen ei ole enää syytä palata, se on nyt loppuun koluttu.

• Trubaduuri
        Muukalainen. kirjoitti:

Koska sitä on jatkunut jo iltaan asti.

Mutta ole iloinen murheesi on Jumalan mielenmukaista murhetta, joka vielä saa aikaan parannuksen, jos annat sen tapahtua.

En minä nuin pienillä ole ollenkaan äreä, sillä minähän lapsia suojelen alinomaan.

• Trubaduuri kirjoitti:

Sinä et päätä taivaaseen päässeiden lukua, määrää!
        Etkä mistään muustakaan sellaisesta, jossa valta on kertakaikkisesti yksin taivaallisella Isällä. Joten älä edes viitsi enää yrittää jatkaa tuolla erittäin löyhällä ja lapsenomaisella linjallasi. Et sinä minua vakuuta minkään asian suhteen. Tosin osaat kiekua kyllä sangen huvittavasti. Toivottavasti nyt rukoilet kuitenkin itsesi puolesta oitis, sillä minä en nyt tämän enenpää tee sitäkään. "Ylpeys käy kaiken lankeemuksen edellä" "Ei Jumala ole hyville paha, vaan heidät hän armahtaa, mutta voi kaikkia pahantekijöitä"

Tämä tästä tällä kertaa, ja aiheeseen ei ole enää syytä palata, se on nyt loppuun koluttu.

se loppuu ennen kuin alkaakaan.

• piikalle
        ArmiK kirjoitti:

se loppuu ennen kuin alkaakaan.

Älä nyt yllytä itseäsi enää teuvo pahantekoon muiden nimimerkkiesi suojissa.

• piikalle kirjoitti:

enpä tiedä mitä tahdot sanoa.

Mutta totta se on ei hyödytä keskustella kun toinen
        puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä.

• piikalle kirjoitti:

meille ei ole annettu ymmärrystä ymmärtää tällaista tekstiäsi.

Minkälaista on: "teuvo pahanteko muiden nimimerkkien suojissa"?

• Muukalainen.
        Trubaduuri kirjoitti:

En minä nuin pienillä ole ollenkaan äreä, sillä minähän lapsia suojelen alinomaan.

Niin murehduttavaa on tekstisi, joten siitä uusi nimesi.

• Muukalainen.
        TeuvoSuni kirjoitti:

meille ei ole annettu ymmärrystä ymmärtää tällaista tekstiäsi.

Minkälaista on: "teuvo pahanteko muiden nimimerkkien suojissa"?

Huk raimo?
        KM raimo?
        Laulaja raimo?
        alkup. raimo?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6259
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4839
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      100
      3101
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2932
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2165
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1546
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1111
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1110
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1036
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      804
    Aihe