Lyö luu kurkkuun Bushille..
VIVA CHAVEZ...
13
399
Vastaukset
- eikä mitään voi
Ensin Venezuela, sitten Bolivia ja hiljakkoin Nigaragua. Upeeta.
Vielä on suoraselkäisiä valtiomiehiä jotka pitävät kansastaan huolen. - Tuntematon potilas
Hän ei ole mikään roistodiktaattori, kuten tuon alueen hallitsijoilla on tapana, vaan demokraattisesti valittu, kansansa puolia pitävä hallitsija. Kaiken lisäksi hän ymmärtää ja uskaltaa sanoa ääneen, kuinka suuri roisto on George W. Bush.
- Jee!!!
Ironmikes-monologi on käynnissä taas!!!!
- Tuntematon potilas
Jee!!! kirjoitti:
Ironmikes-monologi on käynnissä taas!!!!
Minä en ole vuosiin käyttänyt tällä palstalla muita kun ylläolevaa nikkiä!
- kssksksksk
Tuntematon potilas kirjoitti:
sillä on varmaan joku fetissi iiroa ja mikeäa ja punikkeja kohtaan ,ei osaa mistään muusta puhua.
- Jee!!!
Tälle palstalle vyörytetään kommunistisia viestejä tuhannen nimimerkin voimin. 999 noista nimimerkeistä kuuluu kyykkymikolle ja yksi sinulle. olisihan minun pitänyt tunnistaa sinut, mutta en katsonut nikkiä kunnolla. Sori.
- Jee!!!
kssksksksk kirjoitti:
sillä on varmaan joku fetissi iiroa ja mikeäa ja punikkeja kohtaan ,ei osaa mistään muusta puhua.
Äläpä sinä kyykkymikko sekoita minua räyhääjä-raneen!
- jo.....
kssksksksk kirjoitti:
näyttötaulusta tuhatnikki iiron!!!!!
Punikki on aina punikki!!!!!!! - Tuntematon potilas
Jee!!! kirjoitti:
Tälle palstalle vyörytetään kommunistisia viestejä tuhannen nimimerkin voimin. 999 noista nimimerkeistä kuuluu kyykkymikolle ja yksi sinulle. olisihan minun pitänyt tunnistaa sinut, mutta en katsonut nikkiä kunnolla. Sori.
Otappa sanakirja käteen, ja katso, mitä "kommunismi" tarkoittaa. Pienenä vihjeenä, sitä harjoitetaan maailmalla enää hyvin harvoissa paikoissa, ja esim. Kiinan suuryritysten selkärankana toimiva "kommunismi" on aika kaukana kommunismin perimmäisistä ajatuksista.
Jos siis joku, kuten Chavez ei diggaa jumalhahmostasi G.W. Bushista, niin siitä ei ilman muuta seuraa, että kyseinen henkilö olisi kommunisti.
Mutta turhahan sinulle on selittää, valuu kuin vesi hanhen selästä... - takinkääntöä
Otappa sanakirja käteen, ja katso, mitä "kommunismi" tarkoittaa. Pienenä vihjeenä, sitä harjoitetaan maailmalla enää hyvin harvoissa paikoissa, ja esim. Kiinan suuryritysten selkärankana toimiva "kommunismi" on aika kaukana kommunismin perimmäisistä ajatuksista.
Jos siis joku, kuten Chavez ei diggaa jumalhahmostasi G.W. Bushista, niin siitä ei ilman muuta seuraa, että kyseinen henkilö olisi kommunisti.
Mutta turhahan sinulle on selittää, valuu kuin vesi hanhen selästä...silti olet täydellinen ÄÄRIKOMMUNISTI!!!!!
Hae apua kommunismin uhrit järjestöstä jos et halua olla PUNIKKI!!! - Väsynyt lukija
takinkääntöä kirjoitti:
silti olet täydellinen ÄÄRIKOMMUNISTI!!!!!
Hae apua kommunismin uhrit järjestöstä jos et halua olla PUNIKKI!!!Kommunismin uhrit -järjestö? Enpä ole ennen moisesta kuullutkaan, mutta kaipa sellainen olemassa on, kun kerran niin sanot.
Sinnekö sinäkin hakeuduit, kun Sirola-opistossa tuhkaluukkusi pamputettiin joukolla korjauskelvottomaksi? - Tuntematon potilas
takinkääntöä kirjoitti:
silti olet täydellinen ÄÄRIKOMMUNISTI!!!!!
Hae apua kommunismin uhrit järjestöstä jos et halua olla PUNIKKI!!!...suorastaan hauska!
- Jee!!!
Mutta turhahan sinulle on selittää, valuu kuin vesi hanhen selästä......että Chavez on kommunisti.
Mistä muuten sait päähäsi, että minä muka ihailisin hullua Bushia? Minä en ihaile ketään hullua. Sinä sen sijaan tunnut olevan aika täpinöissäsi tuon kahelin Chavezin suhteen. Ihailet hullua kommunistia ainoastaan siksi, että tämä vastustaa melkein yhtä hullua Bushia.
Mutta kukapa teistä kommunisteista selvän ottaisi...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954