linee yhtä suuri harvinaisuus kuin mustalainen hiitokilpailussa. Kyllä se siitä.
Yli 40:n
22
949
Vastaukset
- Hiitokilpailu?
Kirjoitustaitoinen hihhuli lienee yhtä harvinainen kuin mustaihoinen jääkiekkoilija?
Mitähän sinä oikein yritit sanoa tuolla etäisesti suomen kieltä muistuttavalla mongerruksellasi? Tarkoititko kenties yli 40-vuotiasta? Minä olen 46-vuotias ja monet työtovereistani ovat minua vanhempia ja myöskin ateisteja... - yrität
epätoivoisesti solkata?
Soita 112:een... - m-ilian
...parhaat naurut tälle päivälle :D
Tuntuu oikeasti pahalta nauraa noin onnettomalle...- Tuuritaju
Onhan se kyllä vähän kuin vammaiselle nauraisi.
- misteri-Q
Hyvin Jeesus sanoi kun kertoi että hedelmistään puu tunnetaan...
Jokainen vastaus tähän viestiin on aikalailla vittuilua, noh se annettakoon anteeksi kun viesti itsessäänkin jo sellaista on.
Ap. mahdatko uskoa Jeesukseen?
Viestisi ei kyllä saanut mitään hyvää aikaiseksi, elä käy pahalla tietämättömyyttä vastaan.- tyhjää tyhjää
Aika surkuhupaisaa että sinä puhut tietämättömyydestä ja samalla höpiset vanhaa taikauskoista mytologiaa - kas siinäpä sokea yrittää opettaa jalatonta kävelemään...
Kristinusko ja uskonnollisuus kun ovat ninemomaan synonyymejä tietämättömyydelle ja typerälle taikauskolle. Onhan se säälittävää että vielä nykyäänkin jotkut kykenevät täysin kritiikittömästi omaksumaan pari tuhatta vuotta vanhoja vuohipaimenten kansantaruja täytenä totena! Säälittävää...
Kaikki hihhuleiden viestit ovat aina tasoa 0 0 0 0 0 jne. mutta jotenkin kummasti hihhulit kuvittelevat, että kun latoo tarpeeksi monta tyhjää nollaa peräkkäin niin niistä yhteenlaskettuna tulisi jotenkin enemmän kuin pelkkä nolla. No eipä tule. - misteri-Q
tyhjää tyhjää kirjoitti:
Aika surkuhupaisaa että sinä puhut tietämättömyydestä ja samalla höpiset vanhaa taikauskoista mytologiaa - kas siinäpä sokea yrittää opettaa jalatonta kävelemään...
Kristinusko ja uskonnollisuus kun ovat ninemomaan synonyymejä tietämättömyydelle ja typerälle taikauskolle. Onhan se säälittävää että vielä nykyäänkin jotkut kykenevät täysin kritiikittömästi omaksumaan pari tuhatta vuotta vanhoja vuohipaimenten kansantaruja täytenä totena! Säälittävää...
Kaikki hihhuleiden viestit ovat aina tasoa 0 0 0 0 0 jne. mutta jotenkin kummasti hihhulit kuvittelevat, että kun latoo tarpeeksi monta tyhjää nollaa peräkkäin niin niistä yhteenlaskettuna tulisi jotenkin enemmän kuin pelkkä nolla. No eipä tule.Edelleenkin totean että hedelmistään puu tunnetaan...
Surullista että et kykene keskustelemaan ilman että haukkuisit idiootiksi ja puhuen halventavasti.
"Kristinusko ja uskonnollisuus kun ovat ninemomaan synonyymejä tietämättömyydelle ja typerälle taikauskolle."
Tämä on sinun mielipiteesi, ei fakta.
"Onhan se säälittävää että vielä nykyäänkin jotkut kykenevät täysin kritiikittömästi omaksumaan pari tuhatta vuotta vanhoja vuohipaimenten kansantaruja täytenä totena! Säälittävää..."
Mistäs tiedät että kuinka kriittinen minä olen uskon asioissa? Oletat että kaikki uskovat pureksimatta nielevät mutta tämä ei pidä paikkansa, ei edes valtaosa tee niin.
Koitappas vähän rauhoittua ja lakkaa halveksimasta ihmisiä jotka kokevat maailmansa erillälailla kuin sinä. - mikähän palsta
misteri-Q kirjoitti:
Edelleenkin totean että hedelmistään puu tunnetaan...
Surullista että et kykene keskustelemaan ilman että haukkuisit idiootiksi ja puhuen halventavasti.
"Kristinusko ja uskonnollisuus kun ovat ninemomaan synonyymejä tietämättömyydelle ja typerälle taikauskolle."
Tämä on sinun mielipiteesi, ei fakta.
"Onhan se säälittävää että vielä nykyäänkin jotkut kykenevät täysin kritiikittömästi omaksumaan pari tuhatta vuotta vanhoja vuohipaimenten kansantaruja täytenä totena! Säälittävää..."
Mistäs tiedät että kuinka kriittinen minä olen uskon asioissa? Oletat että kaikki uskovat pureksimatta nielevät mutta tämä ei pidä paikkansa, ei edes valtaosa tee niin.
Koitappas vähän rauhoittua ja lakkaa halveksimasta ihmisiä jotka kokevat maailmansa erillälailla kuin sinä.Kokekaa vain ihan rauhassa eri lailla kuin minä, kun teillä on näköjään ihan ikioma kielioppikin.
Mutta kysymys kuuluukin, että kukas se tässä on toisia halventamassa ja minkä nimisellä palstalla? Oliko ketjun aloittajan kirjoitus kovinkin ylevä ja mitä tekemistä hihhulijutuilla yleensä on täällä ateismipalstalla?
Kirjoitelkaa rauhassa väärin yhdyssananne ja kaksoiskonsonanttinne omilla palstoillanne, mutta jos tulette tänne riitaa haastamaan myös saatte sitä - niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...
"Jeesus Kristus pelastaa ja Jumala on olemassa ja on hyvä" - tämä on mielipide eikä fakta. Ja edelleen on säälittävää että jotkut eivät tajua sitäkään... - misteri-Q
mikähän palsta kirjoitti:
Kokekaa vain ihan rauhassa eri lailla kuin minä, kun teillä on näköjään ihan ikioma kielioppikin.
Mutta kysymys kuuluukin, että kukas se tässä on toisia halventamassa ja minkä nimisellä palstalla? Oliko ketjun aloittajan kirjoitus kovinkin ylevä ja mitä tekemistä hihhulijutuilla yleensä on täällä ateismipalstalla?
Kirjoitelkaa rauhassa väärin yhdyssananne ja kaksoiskonsonanttinne omilla palstoillanne, mutta jos tulette tänne riitaa haastamaan myös saatte sitä - niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...
"Jeesus Kristus pelastaa ja Jumala on olemassa ja on hyvä" - tämä on mielipide eikä fakta. Ja edelleen on säälittävää että jotkut eivät tajua sitäkään...Pahoittelen jos sinua häiritsee minun tekstini heikko kielioppi, asia vain on niin että se ei ole vahvimpia puoliani.
"Mutta kysymys kuuluukin, että kukas se tässä on toisia halventamassa ja minkä nimisellä palstalla?"
Pyytäisin että et ylestäisi. Ketjun aloittaja toimi väärin, siinä olemme samaa mieltä. Tosin varmuuttahan ei ole onko aloittaja edes uskova mut tällä ei väliä, ei uskovatkaan täydellisiä ole.
"'Jeesus Kristus pelastaa ja Jumala on olemassa ja on hyvä' - tämä on mielipide eikä fakta. Ja edelleen on säälittävää että jotkut eivät tajua sitäkään..."
Kyse on uskosta kuten myös sinun käsityksesi siitä että Jumalaa ei ole on uskomus.
Siitä että tänne ateistien palstalle tullaan kertomaan uskosta on minun mielestäni hieman kaksijakoinen juttu. Toisaalta tämä on ateisteja ja ateismia koskeva palsta joten ei ehkä ole oikea paikka tulla julistamaan mutta toisaalta ei uskonasiat kovin aiheen vierestäkään mene.
Sitä tosin olen jyrkästi vastaan että uskova tulee tänne tuomitsemaan, halveksimaan, vittuilemaan, peloittelemaan ym. ateisteja kuten en hyväksy uskovillekkaan näin tehtävän. Asioista pitäisi voida keskustella sulassa sovussa ja rakentavasti.
Kaikkea hyvää ja mukavaa päivänjatkoa - todennäköisesti ei
misteri-Q kirjoitti:
Pahoittelen jos sinua häiritsee minun tekstini heikko kielioppi, asia vain on niin että se ei ole vahvimpia puoliani.
"Mutta kysymys kuuluukin, että kukas se tässä on toisia halventamassa ja minkä nimisellä palstalla?"
Pyytäisin että et ylestäisi. Ketjun aloittaja toimi väärin, siinä olemme samaa mieltä. Tosin varmuuttahan ei ole onko aloittaja edes uskova mut tällä ei väliä, ei uskovatkaan täydellisiä ole.
"'Jeesus Kristus pelastaa ja Jumala on olemassa ja on hyvä' - tämä on mielipide eikä fakta. Ja edelleen on säälittävää että jotkut eivät tajua sitäkään..."
Kyse on uskosta kuten myös sinun käsityksesi siitä että Jumalaa ei ole on uskomus.
Siitä että tänne ateistien palstalle tullaan kertomaan uskosta on minun mielestäni hieman kaksijakoinen juttu. Toisaalta tämä on ateisteja ja ateismia koskeva palsta joten ei ehkä ole oikea paikka tulla julistamaan mutta toisaalta ei uskonasiat kovin aiheen vierestäkään mene.
Sitä tosin olen jyrkästi vastaan että uskova tulee tänne tuomitsemaan, halveksimaan, vittuilemaan, peloittelemaan ym. ateisteja kuten en hyväksy uskovillekkaan näin tehtävän. Asioista pitäisi voida keskustella sulassa sovussa ja rakentavasti.
Kaikkea hyvää ja mukavaa päivänjatkoa"Kyse on uskosta kuten myös sinun käsityksesi siitä että Jumalaa ei ole on uskomus."
Niin, minulla on myös aika vankka uskomus siitä ettei Joulupukkia ole oikeasti olemassa! Voinko todistaa ettei joulupukkia ole olemassa? No en.
Tarkoittaako se siis sitä että Joulupukki on olemassa? Todennäköisesti ei. Ja mikähän kertoo meille, että todennäköisesti ei ole mitään syytä uskoa Joulupukin olemassaoloon? Olisikohan se tuo terve järki?
Katsotaanpas vähän: On siis joku ikivanha ja ilmeisesti kuolematon mies joka asuu joko Pohjoisnavalla tai Korvatunturilla (kiistanalainen kohta) ja valmistaa valtavan tonttuarmeijan kanssa lahjoja kaikille maailman lapsille ja käy ne sitten yhden ainoan päivän aikana jakamassa lentävien porojen vetämällä reellä sadoille miljoonille lapsille! Tuntuuko uskottavalta? No eipä tunnu, ei tosiaankaan!
No avataanpa raamattu ja lueskellaan vähän sieltä täältä. Kas vain, täällä kerrotaan kuinka kaikki luotiin seitsemässä päivässä, löytyy puhuvia käärmeitä ja puhuvia aasintammoja, lentäviä siivekkäitä enkeleitä, kävellään vetten päällä ja meren poikki, on paratiisia ja perisyntiä ja neitseellistä syntymää, herätään kuolleista ja aurinko kiertää litteän maankiekon ympärillä, vesi muuttuu viiniksi ja kaikkivaltias jumala ei millään pysty estämään itse luomansa Saatanan lankeamista? Tuntuuko uskottavalta? NO EI TOSIAANKAAN!!!
(Paljon paljon uskottavammalta kuulosti se Joulupukki-juttu...)
Hyvää jatkoa vaan sinne pimeään keskiaikaan kaikille taikauskosille höppänille! - misteri-Q
todennäköisesti ei kirjoitti:
"Kyse on uskosta kuten myös sinun käsityksesi siitä että Jumalaa ei ole on uskomus."
Niin, minulla on myös aika vankka uskomus siitä ettei Joulupukkia ole oikeasti olemassa! Voinko todistaa ettei joulupukkia ole olemassa? No en.
Tarkoittaako se siis sitä että Joulupukki on olemassa? Todennäköisesti ei. Ja mikähän kertoo meille, että todennäköisesti ei ole mitään syytä uskoa Joulupukin olemassaoloon? Olisikohan se tuo terve järki?
Katsotaanpas vähän: On siis joku ikivanha ja ilmeisesti kuolematon mies joka asuu joko Pohjoisnavalla tai Korvatunturilla (kiistanalainen kohta) ja valmistaa valtavan tonttuarmeijan kanssa lahjoja kaikille maailman lapsille ja käy ne sitten yhden ainoan päivän aikana jakamassa lentävien porojen vetämällä reellä sadoille miljoonille lapsille! Tuntuuko uskottavalta? No eipä tunnu, ei tosiaankaan!
No avataanpa raamattu ja lueskellaan vähän sieltä täältä. Kas vain, täällä kerrotaan kuinka kaikki luotiin seitsemässä päivässä, löytyy puhuvia käärmeitä ja puhuvia aasintammoja, lentäviä siivekkäitä enkeleitä, kävellään vetten päällä ja meren poikki, on paratiisia ja perisyntiä ja neitseellistä syntymää, herätään kuolleista ja aurinko kiertää litteän maankiekon ympärillä, vesi muuttuu viiniksi ja kaikkivaltias jumala ei millään pysty estämään itse luomansa Saatanan lankeamista? Tuntuuko uskottavalta? NO EI TOSIAANKAAN!!!
(Paljon paljon uskottavammalta kuulosti se Joulupukki-juttu...)
Hyvää jatkoa vaan sinne pimeään keskiaikaan kaikille taikauskosille höppänille!Tulipa tiukkaa tekstiä ja ehkä hieman vit*****lla höystettynä.
Hassua sinänsä tuo vertaamisesi joulupukkiin koska pukkiin ei kait usko muut kuin tenavat joille vanhemmat sitä uskottelevat. Käsittääkseni joulupukki on syntynyt ajanmyötä erillaisten perinteiden ja ihmisten vaikutuksesta. Joulupukin takana ei ole suurta määrää ikivanhoja kirjoituksia, historiallisia dokumentteja eikä nykyisen tuntemaamme pukkia ole kait ollutkaan kuin vasta muutamasata vuosi sitten. Olisit periaatteessa voinut verrata noilla kriteereillasi kristinuskoa mihin vain satuun/taruun mikä kait oli tarkoituksesikin mutta kristinusko ei tosiasiassa ole millään muulla muotoa verrattavissa moisiin kuin todisteiden vähyyden vuoksi.
Sellainen pyyntö minulla olisi sinulle että vähentäisit vittuilua ja vähättelyä. Jos haluat keskustella kristinuskosta tai yleensäkkään mistään aiheesta tulisi sinun opetella tekemään se sivistyneesti ja rakentavasti loukkaamatta niitä jotka ovat erimieltä kanssasi. - Heko hehko pelkkää tyhjää
misteri-Q kirjoitti:
Tulipa tiukkaa tekstiä ja ehkä hieman vit*****lla höystettynä.
Hassua sinänsä tuo vertaamisesi joulupukkiin koska pukkiin ei kait usko muut kuin tenavat joille vanhemmat sitä uskottelevat. Käsittääkseni joulupukki on syntynyt ajanmyötä erillaisten perinteiden ja ihmisten vaikutuksesta. Joulupukin takana ei ole suurta määrää ikivanhoja kirjoituksia, historiallisia dokumentteja eikä nykyisen tuntemaamme pukkia ole kait ollutkaan kuin vasta muutamasata vuosi sitten. Olisit periaatteessa voinut verrata noilla kriteereillasi kristinuskoa mihin vain satuun/taruun mikä kait oli tarkoituksesikin mutta kristinusko ei tosiasiassa ole millään muulla muotoa verrattavissa moisiin kuin todisteiden vähyyden vuoksi.
Sellainen pyyntö minulla olisi sinulle että vähentäisit vittuilua ja vähättelyä. Jos haluat keskustella kristinuskosta tai yleensäkkään mistään aiheesta tulisi sinun opetella tekemään se sivistyneesti ja rakentavasti loukkaamatta niitä jotka ovat erimieltä kanssasi.Kiitoksia tyhjistä nollistasi, mutta valitettavasti saldosi on edelleen puhdas nolla.
"mutta kristinusko ei tosiasiassa ole millään muulla muotoa verrattavissa moisiin kuin todisteiden vähyyden vuoksi."
Tarkoitit kai todisteiden olemattomuuden vuoksi?
Kristinuskon todisteet opin keskeisimmistä kohdista eli kuolemattomasta sielusta, kuolemanjälkeisestä elämästä, perisynnistä, helvetistä, Saatanasta tai Jumalasta ovat kaikki täydellisen olemattomia, mitään sellaisia ei ole olemassa. (Tai jos sinulla on niin miksipä et hämmästytä koko maailmaa ja esitä niitä julkisuuteen?)
Tyhjästä ja olemattomasta taas ei kannata keskustella. Kiitoksia tyhjästä ja hauskaa pimeää keskiaikaa (niin ja muista hankkia ja pitää paljon orjia, on näet raamatun mukaan sekä täysin luvallista että myös erittäin suositeltavaa. Hieno uskonto teillä...) - misteri-Q
Heko hehko pelkkää tyhjää kirjoitti:
Kiitoksia tyhjistä nollistasi, mutta valitettavasti saldosi on edelleen puhdas nolla.
"mutta kristinusko ei tosiasiassa ole millään muulla muotoa verrattavissa moisiin kuin todisteiden vähyyden vuoksi."
Tarkoitit kai todisteiden olemattomuuden vuoksi?
Kristinuskon todisteet opin keskeisimmistä kohdista eli kuolemattomasta sielusta, kuolemanjälkeisestä elämästä, perisynnistä, helvetistä, Saatanasta tai Jumalasta ovat kaikki täydellisen olemattomia, mitään sellaisia ei ole olemassa. (Tai jos sinulla on niin miksipä et hämmästytä koko maailmaa ja esitä niitä julkisuuteen?)
Tyhjästä ja olemattomasta taas ei kannata keskustella. Kiitoksia tyhjästä ja hauskaa pimeää keskiaikaa (niin ja muista hankkia ja pitää paljon orjia, on näet raamatun mukaan sekä täysin luvallista että myös erittäin suositeltavaa. Hieno uskonto teillä...)"(Tai jos sinulla on niin miksipä et hämmästytä koko maailmaa ja esitä niitä julkisuuteen?)"
Todistajia minulla pari miljardia mutta se ei tunnut riittävän?
Myöskin lähes jokainen läheiseni on kokenut ihmeitä* ja saanut suuria rukousvastauksia. Ympäri maailman tapahtuu tälläkin hetkellä paljon ihmeitä*, on vain niin että ne jotka eivät usko joko tekevät parhaansa olemaan huomaamatta niitä, käsittävät ihmeen* kokijan hulluksi tai huiputetuksi.
Edelleen ehdotan että jos haluat keskustella/väitellä käsityksistä ja uskosta tekisit sen sivistyneesti. Itse en enää vastaa loukkaaviin viesteihisi jos ne tunnistan.
Hyvää päivän jatkoa ja Joulun odotusta
*Sanana ihme on suhteellisen laaja ja merkitys hajanainen mutta minä puhun konkreettisista luonnon normaalista toiminnasta poikkeavasta toiminnasta, tapahtumista joiden todennäköisyys on niin häviävän pieni että ei voi kuin ihmetellä:) ym. Jumalan esille tulemisesta.
- SEEMOS
Mutta tässä on yksi 40 ateisti, tuttavistani löytyy yli seitsenkymppisiäkin.
Matala ÄO näköjään korreloi rasismin kanssa.- peloponnesos
Se on ikäsyrjintää.
Syrjintää taas on monenlaista.
Henkisen rumuuden ja rujouden lisäksi (verinen jumalpoika kulttiuskonto), on olemassa fyysistä rumuutta ja epätoivoa tai tyytymättömyyttä.
Varmaan viestiketjun alkuunpanija on myös fyysisesti ( ÄO) mitäänsanomattoman näköinen?
Mutta jokatapauksessa suomalaiset nuoret ovat ymmärrettävistä syistä kovin tyytymättömiä ulkonäköönsä olikos se noin 80% ?
On olemassa ulkonäkösyrjinnän lisäksi kasvurajoitteisten palkkataso ja urakehityssyrjintää, lihavien ja ehkä myös hoikka/heikkorakenteisten (inhoavat nähdäkseni eniten lihavia), eli perseettömien ja pyllyttömien,
pienirintaisten ymv. lukemattomien syiden takia tapahtuvaa ihmisten välistä syrjintää.
Viimeisimmät ovat omaa näppituntumaa, enkä tarkoita omia mieltymyksiäni välttämättä.
En valita, toteanpahan vain että itse en voi olla tekemisissä uskovaisiksi itsensä julistavien ihmisten kanssa.
Olen väistänyt kontaktit muslimeihin, ja romaaneihinkin myös ilmeisistä henkilökohtaisista arvoistani johtuen.
Sellaista on elämä, syrjintää syrjintää ja syrjintää, ihka normaalia ihmisen luonteelle.
Vain tekopyhät teeskentelijät kieltävät elämään kuuluvat tosiasiat tosiasioiden joukossa. - se 90%
oli. Mutta kyllä atteeeeissmi harvenee iän myötä. Jääräpäitä tosin löytyy.
- SEEMOS
peloponnesos kirjoitti:
Se on ikäsyrjintää.
Syrjintää taas on monenlaista.
Henkisen rumuuden ja rujouden lisäksi (verinen jumalpoika kulttiuskonto), on olemassa fyysistä rumuutta ja epätoivoa tai tyytymättömyyttä.
Varmaan viestiketjun alkuunpanija on myös fyysisesti ( ÄO) mitäänsanomattoman näköinen?
Mutta jokatapauksessa suomalaiset nuoret ovat ymmärrettävistä syistä kovin tyytymättömiä ulkonäköönsä olikos se noin 80% ?
On olemassa ulkonäkösyrjinnän lisäksi kasvurajoitteisten palkkataso ja urakehityssyrjintää, lihavien ja ehkä myös hoikka/heikkorakenteisten (inhoavat nähdäkseni eniten lihavia), eli perseettömien ja pyllyttömien,
pienirintaisten ymv. lukemattomien syiden takia tapahtuvaa ihmisten välistä syrjintää.
Viimeisimmät ovat omaa näppituntumaa, enkä tarkoita omia mieltymyksiäni välttämättä.
En valita, toteanpahan vain että itse en voi olla tekemisissä uskovaisiksi itsensä julistavien ihmisten kanssa.
Olen väistänyt kontaktit muslimeihin, ja romaaneihinkin myös ilmeisistä henkilökohtaisista arvoistani johtuen.
Sellaista on elämä, syrjintää syrjintää ja syrjintää, ihka normaalia ihmisen luonteelle.
Vain tekopyhät teeskentelijät kieltävät elämään kuuluvat tosiasiat tosiasioiden joukossa.Wannabe-uusnatsin, WASP:in suomiversion rasistinen maailmankuva tulee ilmi "markkutyylisessä" mustalaivitsissä.
Tyhmyys lienee ilmiselvää jokaiselle lukutaitoiselle, uskomaton määrä kielioppi- ja ajatusvirheitä noin lyhyessä roiskaisussa. - SEEMOS
se 90% kirjoitti:
oli. Mutta kyllä atteeeeissmi harvenee iän myötä. Jääräpäitä tosin löytyy.
Sen sijaan näkyy lisääntyvän ;)
Etkä vieläkään osaa edes kirjoittaa suomeksi. - vitua.
SEEMOS kirjoitti:
Etkä vieläkään osaa edes kirjoittaa suomeksi.Enköhänn ole suomalaisista suommalaisin.
- ikäinnen
SEEMOS kirjoitti:
Etkä vieläkään osaa edes kirjoittaa suomeksi.lienne tämä semmos..?
- sannonny
SEEMOS kirjoitti:
Etkä vieläkään osaa edes kirjoittaa suomeksi.jotain. Eisse tarvi olla niin ateismin viisasta.
- rauhasa
SEEMOS kirjoitti:
Etkä vieläkään osaa edes kirjoittaa suomeksi.käyn toisela palstala.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948