Jumala rakastaa sinua ja Hän on valmistanut sinulle pelastus-suunnitelman:
LUE RAAMATUSTA SIITÄ PAAVALIN KAUTTA:
15:1 Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte 15:2 ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet.
15:3 Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,
15:4 ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan,
15:5 ja että hän näyttäytyi Keefaalle, sitten niille kahdelletoista.
MITÄ SINUN TULEE TEHDÄ ?
Sinun ja minun tulee vain luottaa siihen siten, että luottaen hyväksyt ja vastaanotat sen.
PELASTUSRUKOUS PELASTUKSEN VASTAANOTTAMISEKSI::
Sano Jeesukselle vaikka näin: KYLLÄ HALUAN TULLA USKOON JA PELASTUA, TULE ELÄMÄNI HERRAKSI, OTAN VASTAAN SEN MITÄ TEIT RISTILLÄ, ANNA SYNTINI ANTEEKSI, ANNA MINULLE VOIMA TULLA JUMALAN LAPSEKSI. KIITOS JEESUS !
JOHANNEKSEN EVANKELIUMI KERTOO JUMALAN RAKKAUDESTA SINUA KOHTAAN
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
NÄIN VOIT SUUSI TUNNUSTUKSELLA JA USKOLLA JEESUKSEEN SAADA PELASTUSVARMUUDEN:
LUE ROOMALAISKIRJE:
10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."
10:12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
NYT ON PELASTUKSEN PÄIVÄ - NYT ON OTOLLINEN HETKI TEHDÄ ELÄMÄSI TÄRKEIN RATKAISU ELÄ JÄTÄ RATKAISUA HUOMISEEN-SINÄ ELÄT VAIN JUURI NYT- HUOMENNA VOI OLLA MYÖHÄ:
Miten pelastun ja tulen uskoon ?
3
282
Vastaukset
- on helppoa
Uskoon tulo on tosi helppoa. Ei tarvii muuta kuin uskoo kaiena mitä kerrotaan, mutta..
Jumalallinen tietous on vaikea saavuttaa jos uskoo. Jumalallinen tietous vaatii, että ymmärät miksi esimerkiksi kristinusko on koko olemassa olonsa ajan murhanut syyttömiä lapsia, naisia, vanhuksia, sairaita ja miehiä; milloin noitina roviolla. milloin ristiretkillä, milloin pakanavaimoilla jne jne. Satojen miljoonien syyttömien ihmisten murhat todistaa että kristinusko on Jumalan ja Jeesuksen nimissä toimiva saatanan palvelija. Saatanallisuuttaan ei voi paremmin todistaa kuin kristinusko on ihmiskunnalle herranasa osoitanut.
Suomalaiset tajusi kristinuskon jumalattomuuden jo kun se meille miekalla murhaten tuotiin kakkokasteilla ja sitä jatketaan nykyjään lapsille joilta ei kysytä ttä tahdotko!
Niin paljon on saatana maailmaa rakastanut että antoi meille kristinuskon joka murhasi Jeesuksen seuraajineen ja antoi meille itsensä ainaiseksi vaivaksi Jumalan ja Jeesuksen nimessä toimivana terroristi järjestönä jonka ansiosta sadat miljoonat ihmiset ovat menettäneet henkensä.
Ja jotta sitä saatanan jumalattomuutta emme ymmärtäisi niin saatana antoi meille myös väärennetyn raamatun ettemme vahingossakaan Jumalaa ja Jeesusta löytäisi vaan olisimme ja pysyisimme saatanalle uskollisena. Kiittäkää herraa (saatanaa) siitä!
Mutta olkaa Jumalalle ja Jeesukselle kiitollisia ja kuuliaisia jos Heidät sielustanne olette löytäneet kristinuskon saatanallisuuksista ja harhautuksista huolimatta!- käärmelahti
suu puhuu..
- adasd
usko Saatanaan, jumala häviää kuitenkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837