Miten olette ymmärtäneet

uskonsankari

-tämän sananpaikan;1. Piet. 2:2

ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

-itse olen ajatuksissani miettinyt kuinka pieni lapsi imee maitoa rinnasta kuin viimeistä,päivää,kun se on syntynyt tähän mailmaan se päästää valtavan äläkän ja huudon,sitten onkin jo ruokinnan,-vuoro..

-valtava esikuva hengellisessä,mielessä !
-kuinka moni kirkkaasti pelastunut vastauskoontullut on juuri tällainen,-oikein ahmimalla ahmii Jumalan Sanaa,Rukoilee ja on kaikella tavalla sellainen,että koittaa vaikka millä konstilla päästä liki Jumalaa...

-entä sitten vanhemmat uskovat,onko heille,-meille käynyt seuraavalla tavalla;1. Kor. 3:2

Maitoa minä juotin teille, en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä;

1. Kor. 9:7

Kuka tekee koskaan sotapalvelusta omalla kustannuksellaan? Kuka istuttaa viinitarhan, eikä syö sen hedelmää? Tai kuka kaitsee karjaa, eikä nauti karjansa maitoa?

Hepr. 5:12

Sillä te, joiden olisi jo aika olla opettajia, olette taas sen tarpeessa, että teille opetetaan Jumalan sanojen ensimmäisiä alkeita; te olette tulleet maitoa tarvitseviksi, ei vahvaa ruokaa.

-eikös ole kummallista ne joiden olisi tullut kasvaa sanassa ja kaikessa,muussakin ovat tulleet jälleen maitoa,tarvitseviksi !?

2

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RitariOlevainen

avaukselle niin, ettei kukaan halunnut sinulta maitoa?
      Ilmeisestikkään ei moni edes tiedä, mistä siinä puhutaan?
      Ja tämä taas todistaa, että tällä palstalla on maidon tervitsijoita suurin osa, ensinnäkään, ei ymmärretä mitä ylipäätään tarkoiteaan Sanan ravinnolla, ja hengellisell ruualla ylipäätään
      Ja tämä taas paljastaa sen, että oikeit uudestisyntneitä, otka todella tarvitsevat Jumalan sanaa elääkseen, on tosipieni prosentti.

Ei ymmärretä sitä, "ettei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisestasanasta, joka Jumalan suusta on lähtenyt"!, Eli Raamattua luetaan juuri ravinnoksi näköjään tosi vähän.
      Tiedon ka väittelyn ja Sanalla lyömisen takia ehkä luetaan Raamattua, mutta ei juuri ravintona hengelliselle, uudestisyntyneelle uudelle minälle !

• pelastukseen!

Totisesti, joka ei tee taivaallisen Isän tahtoa, ei pelastu, eli jos vain lukee Sanaa ja Sana ei kuitenkaan pääse johdattamaan, ei ole kelvollinen Jumalalle.
      Suurin harha on se, että kuvitellaan, että ihminen pelastuu vain uskomalla Jeesukseen. Harhassa olijoille riittää kuollut usko. Todella Jeesukseen uskovat, halajavat Sanan väärentämätöntä maitoa ja kaikessa täyttävä Sanaa, siis elävät jokahetkisessä parannuksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1765
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1242
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      930
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      832
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      57
      826
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      104
      731
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      688
    9. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      676
    Aihe