Venäjällä 1999 sattunut kerrostalon räjäytyksestä syytettiin Tsetseeniterroristeja. Kuitenkin tuon räjäytyksen suoritti itse Venäjän tiedustelupalvelu FSB. Sama taho joka murhasi Litvinenkon ja jonka hallinnossa myös Putin oli ennen presidentiksi valitemistaan.
1999 Venäjän kerrostaloräjähdys
4
320
Vastaukset
- Ennen kuin napsahtaa
Aika iso osa tuota kaivelleista on jo kuollut.
- on tapana
levitellä juoruja. Onkos sulla moonikset alkamassa, pitsihelma?
- salaliittopalstalle
Siellä ovat muutkin satukertomukset. Jotkut teoreetikot ovat sitäpaitsi löytäneet todisteita siitä että kerrostalon räjäyttivät itseasiassa UFO:t vaiheistus-mörssärillään. Toinen mahdollinen ase oli mikrosingulariteetti-ritsa, sillä kerrostalon rauniot on punnittu, ja muutama kilo puuttuu mystisesti. Olen nähnyt huippusalaisia nettisivuja joiden julkaisemissa kuvissa kerrostaloon tunkeutui ennen räjähdystä elvikseksi pukeutuneita klovneja. Mikä oli heidän osuutensa räjähdykseen? Entä miksi talon talonmieheksi nimitettiin Pieter Uljanovits Maruskis, eli nimikirjaimiltaan PUM! vain viikkoa ennen pamausta? Johtiko Kennedy klovnien hyökkäystä? ja olivatko he alieneja? Jemmattiinko Hoffa talon perustuksiin ja kulkeeko hän nyt vapaana?
- täsmennys
> Venäjällä 1999 sattunut kerrostalon räjäytyksestä syytettiin Tsetseeniterroristeja. Kuitenkin tuon räjäytyksen suoritti itse Venäjän tiedustelupalvelu FSB. Sama taho joka murhasi Litvinenkon ja jonka hallinnossa myös Putin oli ennen presidentiksi valitemistaan.
Putin oli itse asiassa FSBn johtaja 1998-1999 kunnes Jeltsin nimitti hänet pääministeriksi 9.8.1999 palkinnoksi Venäjän valtionsyyttäjän Juri Skuratovin erottamisesta. Tämä kun oli virkansa puolesta alkanut tutkia Jeltsinin korruptiota ja löytänyt raskauttavia todisteita siitä. Putin videokuvautti Skuratovin seksitouhut parin prostituoidun kanssa ja esitytti videon Venäjän televisiossa. Seksiskandaalista huolimatta Skuratov kieltäytyi eroamasta, mutta pyysi kohta itse eroa jouduttuaan sairaalaan äkillisten sydänongelmien vuoksi. Myöhemmin Jeltsin nimitti Putinin vielä vt-seuraajakseen 31.12.1999.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964963Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1164056Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573525
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372927Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo302079UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949