Ihmettelin kun kesällä tuli edellisen asukkaan jo nyt aikuisen lapsen nimissä kirjastosta "kirje", laitoin sen roskiin koska edellinen asukas oli -94 muutanut pois asunnosta. Asia selvisi nyt kun lapselleni joka on muuttanut 5v sitten pois kotoa tuli kirje jossa karhutaan helmikuussaa 2000 lainattujen lainojen myöhästymismaksua. Sotkut on syntyneet kirjastoauton käytön yhteydessä. Kirjastoautossa usein ei pelannut tietokoneyhteydet tai kirjastoauton henkilökunalla ei ollut aikaa ottaa lainoja vastaan vaan ne jätettiin taakse pöydälle josta ne piti myöhemmin kuitata palautetuiksi. Lainat on selvitetty aikanaan ja kaikki sakkomaksut on aikoinaan maksettu. Mistä tässä on kyse kun 5 vuodessa kaikki laskut vanhenee?
Espoon kirjastojen
4
290
Vastaukset
- kysyä asiaa
,,,,
- monia
Tämä perintä asia koskeneen aikamonia nykyisiä ja entisiä Espoolaisia. Vaikka olet muuttanut pois pääkaupunkiseudulta vanhaan osoitteeseen lähetetään postia ulosotolla uhkaillen. Espoon krjaston osoitetiedot eivät päivity vaikka tekisit postiin osoitemuutosilmoituksen. Kuinka monet vanhukset käyvät lastensa ulosotto-uhkaukset maksamassa kysymättä niiden laillisuutta.
- tuli myös
...kolme vuotta sitten lainatuista ja palautetuista kirjoista myöhästymismaksuja nyt vasta. Aika outo tapa Espoossa hoitaa asiaa...
- luetaan?
Jos kuvatut päiväyksen alla on lainauspäivä ja seuraavassa palautuspäivä niin suurin osa sakoista muodostuu siitä että lainat on palautettu aikaisemmin kuin ne on lainattu?
CD:n laina, lainausaika 2viikkoa, ensimmäisessä sarakkeessa maaliskuu, toisessa saman vuoden helmikuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381830
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35651Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579- 58489
Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144485