ahdistuksen maksimoinnin

huipentuma

alkaa voimat pikkuhiljaa olemaan loppu!olin pitkään työvoimatoimistossa työnhakijana mutta viimein minut putsattiin pois heidän alaisuudestaan koska en töihin enää kyennyt psyykkisten ongelmien takia!

se johti siihen että jouduin turvautumaan milenterveys toimiston palveluihin joka onkin tullut tutuksi jo tämän elämäni aikana varsin hyvin,lääkäri toimitti sairauspäivärahaa varten a-todistuksen ja sen jälkeen vaadittiin vielä b-todistus mutta näistä huolimatta hakemukseni evättiin.
itselläni diagnosoitu adhd sekä epävakaa persoonallisuus ja olen kärsinyt ahdistuksesta koko ikäni mutta nämä seikkoja ei otettu lainkaan huomioon hakemuksessa,ja kaikista masentavinta on se että olen koko hakemukseni ajan käynyt psykologisissa testeissä koska psykoni ehdotti että lähdetään sitä kautta hakemaan jonkinlaista lausuntoa!
olen todella peloissani koska mitä testejä olen tehnyt ne ovat vaikuttaneet todella helpoilta ja pelkäänkin että minut todetaan terveeksi koska selvitän ne hyvin.
olen ollut pitkään ilman minkäänlaista lääkitystä mutta nyt joudun valitettavasti aloittamaan uudelleen niiden käytön kun testi on saatu suoritettua koska muuten ei enää jaksa ja lääkärini oli myös samaa mieltä kanssani.suurin virheeni on se että 90-luvulla samainen henkilö olisi kirjoittanut minulle eläkkeen mutta en halunnut niin tehdä koska silloin se ei vaan itsestäni tuntunut hyvältä silloin=( nyt olen todella ahdistunut ja tuskin tämä tästä paremmaksi tulee muuttumaankaan mutta lasten takia jaksan vielä rimpuilla mutta miten pitkään se onkin sitten jo eriasia!!

1

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • butter (?) fly

      Mä en tiedä missä mielentilassa kirjoitit viestin.

      Olin kuitenkin lukevani läpi viesti hieman pelkoa siitä, mitkä vastaukset saat ja epäluottamusta testeihin.

      Mun mielipide on, että teet vaan ne testit niinkun pystyt. Silloin, et joudu tilanteeseen, että joutuisit epäilemään tuloksia, koska itse vääristelet niitä (mikä olisi vielä inhottavampaa). Silloin saat myös itsellesi soveltuvamman hoidon (ei yli- tai alilyöntejä). Aina uskoakseni testin tuloksista on kokous, jossa voit kertoa oman mielipiteesi. Tällöin sanot tehneesi testit parhaasi mukaan ja pelkäät jääväsi ilman kipeästi kaipaamaasi hoitoa.

      Itse olin joskus nuorena tyttönä psykologin testeissä erään opiskelupaikan tiimoilta. opintopaikka oli mediatyössä ja olen aina ollut todellisuudessa hieman paniikkihäiriöinen, mutta ulospäinsuuntautunut ja halukas tuomaan itseäni esille. Testejä tehdessä yritin antaa rentoa, mutta kiinnostunutta vaikutelmaa. Tuloksissa oli kuitenkin, että koen usein motivaation puutetta ja myös ahdistusta suurissa ihmisryhmissä. (mikä on totta). Ihmettelin vain, mitkä testien kysymykset paljastivat minut, suuren huijarin. Sen jälkeen olen jossainmäärin luottanut testituloksiin.

      Odottele rauhassa ja mieti, että se, mitä haluat nyt ei ehkä ole sitä, mitä haluat kymmenen vuoden päästä. Anna itsellesi armoa ja tee ne testit niin hyvin kuin pystyt nyt ja sitten jatkosuunnitteluvaiheessa ilmaiset sen, mitä tahdot nyt ja annat tulevan odottaa itseään. Kun on monta ihmistä tukena, ehkä ne suuntaviivat sieltä löytyy parhainpäin ihan kuin itsestään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe