Miten pukeudutte Linnan juhliin?

Kai sut on

kutsuttu? Minut on ainakin. Tavataan boolimaljan luona!;)))

38

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pömppöösi

minut on kutsusttu. Olenhan Espoon sulttaani ja pukeudun arvoni mukaisesti.

• The Rat

Ajattelin pistää kalsarit päälle...

• mä ajattelin mennä ihan farkuissa... mut mä en tiedä, minkä t-paidan mä laittasin...

• a-v kirjoitti:

mä ajattelin mennä ihan farkuissa... mut mä en tiedä, minkä t-paidan mä laittasin...

mutta en mä tätä kunniamerkkiäni jätä *täytyy kiillottaa se vielä*

• Man-of-Mystery kirjoitti:

vaan valita sellanen tarpeeksi napakka t-paita, ne merkit kuitenki painaa... ettei kovin surkeesti roiku sitte...

• S-Y
        Man-of-Mystery kirjoitti:

unohda myöskään niitä,kulta kannuksilla varustettuja buutseja ja cowboy-hattua ;))...asevyökin olisi hieno,mut et saattas päästä koko juhliin sit sen kanssa.

• a-v itte
        S-Y kirjoitti:

unohda myöskään niitä,kulta kannuksilla varustettuja buutseja ja cowboy-hattua ;))...asevyökin olisi hieno,mut et saattas päästä koko juhliin sit sen kanssa.

on kans kaikenlaisia prenikoita; Marttojen ansioristi lehvillä, Kotitalousnaisten kunniamerkki hakaristillä sekä kunniamaininta Töysän vappumissikisoista vuodelta -75, siinä vain joitakin mainitakseni...

• missikö
        a-v itte kirjoitti:

on kans kaikenlaisia prenikoita; Marttojen ansioristi lehvillä, Kotitalousnaisten kunniamerkki hakaristillä sekä kunniamaininta Töysän vappumissikisoista vuodelta -75, siinä vain joitakin mainitakseni...

oikeen Töysän missi upeeta!

• missikö kirjoitti:

oikeen Töysän missi upeeta!

taisin olla neljäs, ku kerran sain vaan kunniamaininnan... niin että olisippa nähäny ne muut;) Sen kunniamaininnan kylkiäisinä tuli sellanen piäni hopeinen lapikas, niistähän Töysä ennemmin tunnettiin ku ei ollu viälä tätä onnenkenkää;)))

• Arkkiblondi

En tunne mikä on kaverin etunimi?

• HL.Mance

-viimehetken kutsun,pukeudun Transylvanian suurlähettilääksi.Musta viitta,punaisella vuorella ja tietysti reilun kokoiset kulmahampaat pitää kasvattaa.

• yxtypy

vaikken olis halunnutkaan. Oikeestaan ihan määräys tuli.
      Eikö se perinteinen raitapuku laiteta päälle, vai joko sinne vois laittaa jotain trendikkäänpää nykyään?

• on Walloissa sellaset nätit oranssit haalarit... kyl mää tykkäisin niistä enemmän...

• yxtypy
        a-v kirjoitti:

on Walloissa sellaset nätit oranssit haalarit... kyl mää tykkäisin niistä enemmän...

Mutta mä haluaisin kuitenkin oranssisen minihameen, eikä haalareita. Olis paljon tyttömäisemmän näköinen :=))

• yxtypy kirjoitti:

Mutta mä haluaisin kuitenkin oranssisen minihameen, eikä haalareita. Olis paljon tyttömäisemmän näköinen :=))

ei pidä unohtaa tyttömäisyyttä...;)))

• Danskuu

...nyt mua viedään linnasta linnaan...
      (joteskin noin se irwinki lauloi)
      että eikös sieltä talonpuolesta saa kledjut bileisii, jotta nou hätä, ei päätäs sinunkaa pukeutumisella tartte vaivaa :DD

• S-Y

ja pukukin on valmiina odottamassa,sellainen musta pitsinen, hieman läpinäkyvä yläosa,ei kuitenkaan liian paljastava ja kullan värinen pitkä kapea hame ja pieni kultainen laukku.Pitkiin vaaleisiin hiuksiini laitan myös jotakin kultaista....olenkohan liian kultainen ;)))

• vähän aikaa sitte unta, että mulla oli musta, kai silkkinen, pitkä, yksinkertainen puku jossa oli kultalangoin tehtyjä koukeroita... sellasta vähän ryppystä silkkiä. Ai että se oli kaunis;)

• S-Y
        a-v kirjoitti:

vähän aikaa sitte unta, että mulla oli musta, kai silkkinen, pitkä, yksinkertainen puku jossa oli kultalangoin tehtyjä koukeroita... sellasta vähän ryppystä silkkiä. Ai että se oli kaunis;)

kaunis,ei muuta kun tekemään sitä ja sit juhliin ;))

• S-Y kirjoitti:

kaunis,ei muuta kun tekemään sitä ja sit juhliin ;))

että pystyisin sen toteuttamaan, mutta... näin meidän kesken, missäs mä sitä pitäisin...;)

• S-Y
        a-v kirjoitti:

että pystyisin sen toteuttamaan, mutta... näin meidän kesken, missäs mä sitä pitäisin...;)

huuhaalaisten yhteisillä laivreissuilla,jos niitä joskus edes tulisi tai sit vaikka rapukekkereissä ;))

• a-v itte
        S-Y kirjoitti:

huuhaalaisten yhteisillä laivreissuilla,jos niitä joskus edes tulisi tai sit vaikka rapukekkereissä ;))

kauheen vähän sellasia hienompia juhlia... kaikenlisäksi mä oon tosihyvä karttamaan niitä;)))
        Mut olishan se mukava kerran eläissään olla niin kaunis ku se näillä eväillä on mahdollista;) Että oikein kampaajan kautta menis ja silleen...;)

• niitit
      • a-v itte

eiköhän sen kersat häpee sitä? Ja kissa?

• katkesin
        a-v itte kirjoitti:

eiköhän sen kersat häpee sitä? Ja kissa?

vai kissakin viel!

• AROSUSI-09

Kun se ei sitä itte tarvi ja sitten joku tavallinen pvc-puku mitalit rinnassa.Ei ny tänä vuonna keksi mitään ihmeempää:)

• Iso-Iita

Ajattelin laittaa ton mun Diorin iltapuvun päälle, siinä on kylläkin aika avonainen kaula-aukko niin voi käyvä niinku Janet Jacksonille että putkahtaa toinen rinta esille mutta eihän se haittaa mitään kun on mistä näyttää..:)))

• tuollahan

on monta semmosta... kellä jäänyt tuo ruokinta kesken voi helposti sit ruokkia niitä

• haittaa vaikka näkyis kumpikin, jos vaan oot muistanu kotoa lähtiessäs liimata ne tähdet, juu nou;)))

• Iso-Iita evk
        a-v kirjoitti:

haittaa vaikka näkyis kumpikin, jos vaan oot muistanu kotoa lähtiessäs liimata ne tähdet, juu nou;)))

pitää liimata tähdet tai vaikka sytämmen kuvat niihin päihin JOS sattus että pääsee pompahtamaan ulos kun se pukuki on aika kiree..:))

• Iso-Iita evk kirjoitti:

pitää liimata tähdet tai vaikka sytämmen kuvat niihin päihin JOS sattus että pääsee pompahtamaan ulos kun se pukuki on aika kiree..:))

olla värkin näköönen, niinku meilläpäin ruukatahan sanua;)))

• Iso-Iita evk
        a-v kirjoitti:

olla värkin näköönen, niinku meilläpäin ruukatahan sanua;)))

tipahtaa silimät päästä kun näkkee mun iltapuvun, siinä kun on vielä halkioki tossa eessä ihan haaroihin saakka..mietin tässä just että laittasko stringit vai eikö laittas mitään..ei ainakaan tulis hiki tanssiessa..:))

• ja ostin uudet vaatteet

joten tämä keisari lähtee uusissa vaatteissa Linnaan!;)))

• sun pääsyäs ei evätä naamioinnin kieltävän lain perusteella;)))

• yxtypy

mulla oli tarkoitus lähtee sinne linnan juhliin kaatamaan illan komeimmat miehet pitkän laahusmekon avulla, mut en pääsekään. Tulikin muuta menoa, mut viekää Haloskalle terkkuja :=)))

• Tottahan me ny terkkuja viedään, mut mikä ny muka on niin tärkeetä? Tiäräthän sä, että Tartsan bileet on vaa kerran vuodessa...

• yxtypy evk
        a-v kirjoitti:

Tottahan me ny terkkuja viedään, mut mikä ny muka on niin tärkeetä? Tiäräthän sä, että Tartsan bileet on vaa kerran vuodessa...

eräs ihana poika kylään. Oikea hurmuri :=)))
        Katotaan sit ens vuonna, jos niihin pippaloihin pääsis :=))

• mikhaildenisov

..kuten aina !!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5900
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      118
      1395
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      183
      1064
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe