kutsuttu? Minut on ainakin. Tavataan boolimaljan luona!;)))
Miten pukeudutte Linnan juhliin?
38
956
Vastaukset
- Pömppöösi
minut on kutsusttu. Olenhan Espoon sulttaani ja pukeudun arvoni mukaisesti.
- The Rat
Ajattelin pistää kalsarit päälle...
a-v kirjoitti:
mä ajattelin mennä ihan farkuissa... mut mä en tiedä, minkä t-paidan mä laittasin...
mutta en mä tätä kunniamerkkiäni jätä *täytyy kiillottaa se vielä*
Man-of-Mystery kirjoitti:
vaan valita sellanen tarpeeksi napakka t-paita, ne merkit kuitenki painaa... ettei kovin surkeesti roiku sitte...
- S-Y
Man-of-Mystery kirjoitti:
unohda myöskään niitä,kulta kannuksilla varustettuja buutseja ja cowboy-hattua ;))...asevyökin olisi hieno,mut et saattas päästä koko juhliin sit sen kanssa.
- a-v itte
S-Y kirjoitti:
unohda myöskään niitä,kulta kannuksilla varustettuja buutseja ja cowboy-hattua ;))...asevyökin olisi hieno,mut et saattas päästä koko juhliin sit sen kanssa.
on kans kaikenlaisia prenikoita; Marttojen ansioristi lehvillä, Kotitalousnaisten kunniamerkki hakaristillä sekä kunniamaininta Töysän vappumissikisoista vuodelta -75, siinä vain joitakin mainitakseni...
- missikö
a-v itte kirjoitti:
on kans kaikenlaisia prenikoita; Marttojen ansioristi lehvillä, Kotitalousnaisten kunniamerkki hakaristillä sekä kunniamaininta Töysän vappumissikisoista vuodelta -75, siinä vain joitakin mainitakseni...
oikeen Töysän missi upeeta!
missikö kirjoitti:
oikeen Töysän missi upeeta!
taisin olla neljäs, ku kerran sain vaan kunniamaininnan... niin että olisippa nähäny ne muut;) Sen kunniamaininnan kylkiäisinä tuli sellanen piäni hopeinen lapikas, niistähän Töysä ennemmin tunnettiin ku ei ollu viälä tätä onnenkenkää;)))
- Arkkiblondi
En tunne mikä on kaverin etunimi?
- HL.Mance
-viimehetken kutsun,pukeudun Transylvanian suurlähettilääksi.Musta viitta,punaisella vuorella ja tietysti reilun kokoiset kulmahampaat pitää kasvattaa.
- yxtypy
vaikken olis halunnutkaan. Oikeestaan ihan määräys tuli.
Eikö se perinteinen raitapuku laiteta päälle, vai joko sinne vois laittaa jotain trendikkäänpää nykyään?- yxtypy
a-v kirjoitti:
on Walloissa sellaset nätit oranssit haalarit... kyl mää tykkäisin niistä enemmän...
Mutta mä haluaisin kuitenkin oranssisen minihameen, eikä haalareita. Olis paljon tyttömäisemmän näköinen :=))
yxtypy kirjoitti:
Mutta mä haluaisin kuitenkin oranssisen minihameen, eikä haalareita. Olis paljon tyttömäisemmän näköinen :=))
ei pidä unohtaa tyttömäisyyttä...;)))
- Danskuu
...nyt mua viedään linnasta linnaan...
(joteskin noin se irwinki lauloi)
että eikös sieltä talonpuolesta saa kledjut bileisii, jotta nou hätä, ei päätäs sinunkaa pukeutumisella tartte vaivaa :DD - S-Y
ja pukukin on valmiina odottamassa,sellainen musta pitsinen, hieman läpinäkyvä yläosa,ei kuitenkaan liian paljastava ja kullan värinen pitkä kapea hame ja pieni kultainen laukku.Pitkiin vaaleisiin hiuksiini laitan myös jotakin kultaista....olenkohan liian kultainen ;)))
vähän aikaa sitte unta, että mulla oli musta, kai silkkinen, pitkä, yksinkertainen puku jossa oli kultalangoin tehtyjä koukeroita... sellasta vähän ryppystä silkkiä. Ai että se oli kaunis;)
- S-Y
a-v kirjoitti:
vähän aikaa sitte unta, että mulla oli musta, kai silkkinen, pitkä, yksinkertainen puku jossa oli kultalangoin tehtyjä koukeroita... sellasta vähän ryppystä silkkiä. Ai että se oli kaunis;)
kaunis,ei muuta kun tekemään sitä ja sit juhliin ;))
S-Y kirjoitti:
kaunis,ei muuta kun tekemään sitä ja sit juhliin ;))
että pystyisin sen toteuttamaan, mutta... näin meidän kesken, missäs mä sitä pitäisin...;)
- S-Y
a-v kirjoitti:
että pystyisin sen toteuttamaan, mutta... näin meidän kesken, missäs mä sitä pitäisin...;)
huuhaalaisten yhteisillä laivreissuilla,jos niitä joskus edes tulisi tai sit vaikka rapukekkereissä ;))
- a-v itte
S-Y kirjoitti:
huuhaalaisten yhteisillä laivreissuilla,jos niitä joskus edes tulisi tai sit vaikka rapukekkereissä ;))
kauheen vähän sellasia hienompia juhlia... kaikenlisäksi mä oon tosihyvä karttamaan niitä;)))
Mut olishan se mukava kerran eläissään olla niin kaunis ku se näillä eväillä on mahdollista;) Että oikein kampaajan kautta menis ja silleen...;)
- niitit
kohdilleen http://www.iltalehti.fi/runot/runotwilmaHM_rn.jpg
Tekee muuten pahaa katsoa tuota muijaa- a-v itte
eiköhän sen kersat häpee sitä? Ja kissa?
- katkesin
a-v itte kirjoitti:
eiköhän sen kersat häpee sitä? Ja kissa?
vai kissakin viel!
- AROSUSI-09
Kun se ei sitä itte tarvi ja sitten joku tavallinen pvc-puku mitalit rinnassa.Ei ny tänä vuonna keksi mitään ihmeempää:)
- Iso-Iita
Ajattelin laittaa ton mun Diorin iltapuvun päälle, siinä on kylläkin aika avonainen kaula-aukko niin voi käyvä niinku Janet Jacksonille että putkahtaa toinen rinta esille mutta eihän se haittaa mitään kun on mistä näyttää..:)))
- tuollahan
on monta semmosta... kellä jäänyt tuo ruokinta kesken voi helposti sit ruokkia niitä
haittaa vaikka näkyis kumpikin, jos vaan oot muistanu kotoa lähtiessäs liimata ne tähdet, juu nou;)))
- Iso-Iita evk
a-v kirjoitti:
haittaa vaikka näkyis kumpikin, jos vaan oot muistanu kotoa lähtiessäs liimata ne tähdet, juu nou;)))
pitää liimata tähdet tai vaikka sytämmen kuvat niihin päihin JOS sattus että pääsee pompahtamaan ulos kun se pukuki on aika kiree..:))
Iso-Iita evk kirjoitti:
pitää liimata tähdet tai vaikka sytämmen kuvat niihin päihin JOS sattus että pääsee pompahtamaan ulos kun se pukuki on aika kiree..:))
olla värkin näköönen, niinku meilläpäin ruukatahan sanua;)))
- Iso-Iita evk
a-v kirjoitti:
olla värkin näköönen, niinku meilläpäin ruukatahan sanua;)))
tipahtaa silimät päästä kun näkkee mun iltapuvun, siinä kun on vielä halkioki tossa eessä ihan haaroihin saakka..mietin tässä just että laittasko stringit vai eikö laittas mitään..ei ainakaan tulis hiki tanssiessa..:))
- ja ostin uudet vaatteet
joten tämä keisari lähtee uusissa vaatteissa Linnaan!;)))
- yxtypy
mulla oli tarkoitus lähtee sinne linnan juhliin kaatamaan illan komeimmat miehet pitkän laahusmekon avulla, mut en pääsekään. Tulikin muuta menoa, mut viekää Haloskalle terkkuja :=)))
Tottahan me ny terkkuja viedään, mut mikä ny muka on niin tärkeetä? Tiäräthän sä, että Tartsan bileet on vaa kerran vuodessa...
- yxtypy evk
a-v kirjoitti:
Tottahan me ny terkkuja viedään, mut mikä ny muka on niin tärkeetä? Tiäräthän sä, että Tartsan bileet on vaa kerran vuodessa...
eräs ihana poika kylään. Oikea hurmuri :=)))
Katotaan sit ens vuonna, jos niihin pippaloihin pääsis :=))
- mikhaildenisov
..kuten aina !!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814