Miten pukeudutte Linnan juhliin?

Kai sut on

kutsuttu? Minut on ainakin. Tavataan boolimaljan luona!;)))

38

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pömppöösi

minut on kutsusttu. Olenhan Espoon sulttaani ja pukeudun arvoni mukaisesti.

• The Rat

Ajattelin pistää kalsarit päälle...

• mä ajattelin mennä ihan farkuissa... mut mä en tiedä, minkä t-paidan mä laittasin...

• a-v kirjoitti:

mä ajattelin mennä ihan farkuissa... mut mä en tiedä, minkä t-paidan mä laittasin...

mutta en mä tätä kunniamerkkiäni jätä *täytyy kiillottaa se vielä*

• Man-of-Mystery kirjoitti:

vaan valita sellanen tarpeeksi napakka t-paita, ne merkit kuitenki painaa... ettei kovin surkeesti roiku sitte...

• S-Y
        Man-of-Mystery kirjoitti:

unohda myöskään niitä,kulta kannuksilla varustettuja buutseja ja cowboy-hattua ;))...asevyökin olisi hieno,mut et saattas päästä koko juhliin sit sen kanssa.

• a-v itte
        S-Y kirjoitti:

unohda myöskään niitä,kulta kannuksilla varustettuja buutseja ja cowboy-hattua ;))...asevyökin olisi hieno,mut et saattas päästä koko juhliin sit sen kanssa.

on kans kaikenlaisia prenikoita; Marttojen ansioristi lehvillä, Kotitalousnaisten kunniamerkki hakaristillä sekä kunniamaininta Töysän vappumissikisoista vuodelta -75, siinä vain joitakin mainitakseni...

• missikö
        a-v itte kirjoitti:

on kans kaikenlaisia prenikoita; Marttojen ansioristi lehvillä, Kotitalousnaisten kunniamerkki hakaristillä sekä kunniamaininta Töysän vappumissikisoista vuodelta -75, siinä vain joitakin mainitakseni...

oikeen Töysän missi upeeta!

• missikö kirjoitti:

oikeen Töysän missi upeeta!

taisin olla neljäs, ku kerran sain vaan kunniamaininnan... niin että olisippa nähäny ne muut;) Sen kunniamaininnan kylkiäisinä tuli sellanen piäni hopeinen lapikas, niistähän Töysä ennemmin tunnettiin ku ei ollu viälä tätä onnenkenkää;)))

• Arkkiblondi

En tunne mikä on kaverin etunimi?

• HL.Mance

-viimehetken kutsun,pukeudun Transylvanian suurlähettilääksi.Musta viitta,punaisella vuorella ja tietysti reilun kokoiset kulmahampaat pitää kasvattaa.

• yxtypy

vaikken olis halunnutkaan. Oikeestaan ihan määräys tuli.
      Eikö se perinteinen raitapuku laiteta päälle, vai joko sinne vois laittaa jotain trendikkäänpää nykyään?

• on Walloissa sellaset nätit oranssit haalarit... kyl mää tykkäisin niistä enemmän...

• yxtypy
        a-v kirjoitti:

on Walloissa sellaset nätit oranssit haalarit... kyl mää tykkäisin niistä enemmän...

Mutta mä haluaisin kuitenkin oranssisen minihameen, eikä haalareita. Olis paljon tyttömäisemmän näköinen :=))

• a-v
        yxtypy kirjoitti:

Mutta mä haluaisin kuitenkin oranssisen minihameen, eikä haalareita. Olis paljon tyttömäisemmän näköinen :=))

ei pidä unohtaa tyttömäisyyttä...;)))

• Danskuu

...nyt mua viedään linnasta linnaan...
      (joteskin noin se irwinki lauloi)
      että eikös sieltä talonpuolesta saa kledjut bileisii, jotta nou hätä, ei päätäs sinunkaa pukeutumisella tartte vaivaa :DD

• S-Y

ja pukukin on valmiina odottamassa,sellainen musta pitsinen, hieman läpinäkyvä yläosa,ei kuitenkaan liian paljastava ja kullan värinen pitkä kapea hame ja pieni kultainen laukku.Pitkiin vaaleisiin hiuksiini laitan myös jotakin kultaista....olenkohan liian kultainen ;)))

• vähän aikaa sitte unta, että mulla oli musta, kai silkkinen, pitkä, yksinkertainen puku jossa oli kultalangoin tehtyjä koukeroita... sellasta vähän ryppystä silkkiä. Ai että se oli kaunis;)

• S-Y
        a-v kirjoitti:

vähän aikaa sitte unta, että mulla oli musta, kai silkkinen, pitkä, yksinkertainen puku jossa oli kultalangoin tehtyjä koukeroita... sellasta vähän ryppystä silkkiä. Ai että se oli kaunis;)

kaunis,ei muuta kun tekemään sitä ja sit juhliin ;))

• S-Y kirjoitti:

kaunis,ei muuta kun tekemään sitä ja sit juhliin ;))

että pystyisin sen toteuttamaan, mutta... näin meidän kesken, missäs mä sitä pitäisin...;)

• S-Y
        a-v kirjoitti:

että pystyisin sen toteuttamaan, mutta... näin meidän kesken, missäs mä sitä pitäisin...;)

huuhaalaisten yhteisillä laivreissuilla,jos niitä joskus edes tulisi tai sit vaikka rapukekkereissä ;))

• a-v itte
        S-Y kirjoitti:

huuhaalaisten yhteisillä laivreissuilla,jos niitä joskus edes tulisi tai sit vaikka rapukekkereissä ;))

kauheen vähän sellasia hienompia juhlia... kaikenlisäksi mä oon tosihyvä karttamaan niitä;)))
        Mut olishan se mukava kerran eläissään olla niin kaunis ku se näillä eväillä on mahdollista;) Että oikein kampaajan kautta menis ja silleen...;)

• niitit

kohdilleen http://www.iltalehti.fi/runot/runotwilmaHM_rn.jpg

Tekee muuten pahaa katsoa tuota muijaa

• a-v itte

eiköhän sen kersat häpee sitä? Ja kissa?

• katkesin
        a-v itte kirjoitti:

eiköhän sen kersat häpee sitä? Ja kissa?

vai kissakin viel!

• AROSUSI-09

Kun se ei sitä itte tarvi ja sitten joku tavallinen pvc-puku mitalit rinnassa.Ei ny tänä vuonna keksi mitään ihmeempää:)

• Iso-Iita

Ajattelin laittaa ton mun Diorin iltapuvun päälle, siinä on kylläkin aika avonainen kaula-aukko niin voi käyvä niinku Janet Jacksonille että putkahtaa toinen rinta esille mutta eihän se haittaa mitään kun on mistä näyttää..:)))

• tuollahan

on monta semmosta... kellä jäänyt tuo ruokinta kesken voi helposti sit ruokkia niitä

• haittaa vaikka näkyis kumpikin, jos vaan oot muistanu kotoa lähtiessäs liimata ne tähdet, juu nou;)))

• Iso-Iita evk
        a-v kirjoitti:

haittaa vaikka näkyis kumpikin, jos vaan oot muistanu kotoa lähtiessäs liimata ne tähdet, juu nou;)))

pitää liimata tähdet tai vaikka sytämmen kuvat niihin päihin JOS sattus että pääsee pompahtamaan ulos kun se pukuki on aika kiree..:))

• Iso-Iita evk kirjoitti:

pitää liimata tähdet tai vaikka sytämmen kuvat niihin päihin JOS sattus että pääsee pompahtamaan ulos kun se pukuki on aika kiree..:))

olla värkin näköönen, niinku meilläpäin ruukatahan sanua;)))

• Iso-Iita evk
        a-v kirjoitti:

olla värkin näköönen, niinku meilläpäin ruukatahan sanua;)))

tipahtaa silimät päästä kun näkkee mun iltapuvun, siinä kun on vielä halkioki tossa eessä ihan haaroihin saakka..mietin tässä just että laittasko stringit vai eikö laittas mitään..ei ainakaan tulis hiki tanssiessa..:))

• ja ostin uudet vaatteet

joten tämä keisari lähtee uusissa vaatteissa Linnaan!;)))

• sun pääsyäs ei evätä naamioinnin kieltävän lain perusteella;)))

• yxtypy

mulla oli tarkoitus lähtee sinne linnan juhliin kaatamaan illan komeimmat miehet pitkän laahusmekon avulla, mut en pääsekään. Tulikin muuta menoa, mut viekää Haloskalle terkkuja :=)))

• Tottahan me ny terkkuja viedään, mut mikä ny muka on niin tärkeetä? Tiäräthän sä, että Tartsan bileet on vaa kerran vuodessa...

• yxtypy evk
        a-v kirjoitti:

Tottahan me ny terkkuja viedään, mut mikä ny muka on niin tärkeetä? Tiäräthän sä, että Tartsan bileet on vaa kerran vuodessa...

eräs ihana poika kylään. Oikea hurmuri :=)))
        Katotaan sit ens vuonna, jos niihin pippaloihin pääsis :=))

• mikhaildenisov

..kuten aina !!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe