Salatut elämät loppuu pian

Syväkurkkupurkki

MTV on päättänyt jossain vaiheessa lopetaa sarjan esittämisen sen laskeneiden katsojalukujen vuoksi. Sarjahan on korissut kuolinkorinaansa jo pari vuotta... Että silleen. Kyllä Pulla-Ulla tiesi, mitä puhui, että oli "helpotus päästä eroon Salatuista elämistä".

12

2233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo jo

todella hyvä uutinen, jos se totta ois!

• pidä paikkaansa!

Viime tiistain katsojaluvut ovat finnpanelin mukaan;

-Salatut elämät ti 19:30 1 010 000

Outo juttu että sarjaa kohdistetaan nuorille, jotka eivät sarjaa katso vaan ryhmät 45-64 ja yli 64 vuotiaat. Nyt kun Ulla lähti nuo luvut tippuvat varmasti.

• salakari00

ja millon salkkarit loppuu?

• salatut
        salakari00 kirjoitti:

ja millon salkkarit loppuu?

loppuu 2008.Vaikka voihan olla, että niitä
        senkin jälkeen jatketaan.Toivoisin ainakin
        niin...Minun mielestä niitä ei ole mitään
        syytä lopettaa,ainakn jos katsojaluvut ovat
        yli viisisataa.Ullan lähtö vaikuttaa siihen varmaan aikas paljon.Miksi ylipäätänsä pitäisi toivoa,että sarja loppuu,koska jos sitä inhoaa,
        ei sitä tarvitse katsoa?

En itse nähnyt salattuja alämiä alusta alkaen,koska olin kaksi vuotias kun sarja alkoi pyöriä D:Kysyn nyt,että kuinka moni haluaa,että salatut elämät sarjan kuvaamista jatketaan?

• vaan
        salatut kirjoitti:

yli viisisataa.Ullan lähtö vaikuttaa siihen varmaan aikas paljon.Miksi ylipäätänsä pitäisi toivoa,että sarja loppuu,koska jos sitä inhoaa,
        ei sitä tarvitse katsoa?

En itse nähnyt salattuja alämiä alusta alkaen,koska olin kaksi vuotias kun sarja alkoi pyöriä D:Kysyn nyt,että kuinka moni haluaa,että salatut elämät sarjan kuvaamista jatketaan?

Salattujen elämien tekeminen loppuu 2008 mutta kyllä ses en jälkeenki vielä pyörii telkus... :D

• Maskuliinipiini
        salatut kirjoitti:

ei sitä tarvitse katsoa?

Mie oon ymmärtäny, että Salattujen elämien tuotantoyhtiön Fremantle median ja MTV3:n sopimus loppuu joskus 2008 tai menee oikeestaan katkolle. Sitten ne neuvottelee jatkosta. Näinhän tehtiin viimeeks 2003 ja sarja jatku sillonkin. Mun mielestä sais jatkuu vaikka aina, sillä vuosia jatkunu päivittäissarja rikastuttaa vaan Suomalaista kulttuuria. Mun mielestä. Moni on erimieltä, tiedän.

• Lihanleikkaaja
        Maskuliinipiini kirjoitti:

Mie oon ymmärtäny, että Salattujen elämien tuotantoyhtiön Fremantle median ja MTV3:n sopimus loppuu joskus 2008 tai menee oikeestaan katkolle. Sitten ne neuvottelee jatkosta. Näinhän tehtiin viimeeks 2003 ja sarja jatku sillonkin. Mun mielestä sais jatkuu vaikka aina, sillä vuosia jatkunu päivittäissarja rikastuttaa vaan Suomalaista kulttuuria. Mun mielestä. Moni on erimieltä, tiedän.

Sarja on alkanut jo toistaa itseään joten jos ei jotain uutta keksitä niin sitten sarja saa kyllä loppua tuolloin 2008.

• *herm_ione*
        salatut kirjoitti:

ei sitä tarvitse katsoa?

haluaisin, että sarjan kuvaamista jatkettais!!! ;D mut toisaalta me ei siihen nyt oikee voida vaikuttaa... :(

• falon'
        salatut kirjoitti:

ei sitä tarvitse katsoa?

et jos sarjasta ei tykkää niin ei sitä tarvi kattoo! mutta mä tykkään salkkareista.

• jkkkss
        falon' kirjoitti:

et jos sarjasta ei tykkää niin ei sitä tarvi kattoo! mutta mä tykkään salkkareista.

hiljaa kakarat!

• Die Hard 2
        jkkkss kirjoitti:

hiljaa kakarat!

Ei Salkkarit lopu koskaan vaan Maikkari pyörittää sitä uusintana Subilla uudestaan ja uudestaan kuten Frendejä ja muita tuhanteen kertaan nähtyjä. Ostihan Maikkari juuri yksinoikeuden Bond back-kataloogiin...se kertokoon Maikkarin uudistumishaluista. Noo mulle aivan sama eli töllö vaan kiinni.

• ei saa lopettaa

Toivottavasti salkkarit kehittyy eikä lopu. Mä en niitä uusintoja jaksa katsoa. Salkkarit on kertakäyttökamaa. Ehkä joskus 20 vuoden päästä voi näyttää uusintoja kun on uusi sukupolvi niitä katsomassa jotka ei ole näitä nyt nähnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe