Googlen haulla löysin täältä juttua Nonista! Olen huolestunut, sillä tyttäreni on ruvennut käyttämään nonia. Olen kuullut paljon tarinoita nonin aiheuttamista maksasairauksista.
Toinen huolenaihe on se, että hän on puhunut paljon verkostoon liittymisestä (Tahitian Noni).
Kokemuksesta kuitenkin tiedän, että verkostomarkkinointi on vain täynnä tyhjiä lupauksia. Onhan se jo matemaattisestikkin mahdotomuus, että mehua myymällä miljoonat ihmiset pysyisivät leivänsyrjässä kiinni!
Ja vielä, kun myy jotain niin epäilyttävää tuotetta, josta saattaa olla terveydelle haittaa. Myyjien puheissa kuitenkin vain hyötyä terveydelle. Todella moraalitonta touhua.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=16094725&query_hl=2&itool=pubmed_docsum
http://www.wjgnet.com/1007-9327/11/4758.asp
NONI huolestunut!
39
2492
Vastaukset
- ollilind
Noni ei aiheuta mitään maksaongelmia. pari ihmistä miljoonista nonin käyttäjistä on ensimmäisten viikkojen aikana saanut maksa-arvoja nousuun. Tätä on nyt paljon tutkittu ja nonia ei enää epäillä ongelman aiheuttamisesta, vaan tutkimuksen mukaan syynä tähän oli interferon-Beta, ei noni. www.pubmed.com. On muuten siellä paljon ylempänä kuin tämä vanha linkki, jonka itse annoit.
Sen sijaan on tehty tutkimuksia, jotka osoittavat, että noni ei aiheuta mitään maksaongelmia. Lisäksi on tutkimuksia, jotka osoittavat nonin suojelevan maksaa ja torjuvan mm. hepatiitti C:n aiheuttavalta virukselta.
Verkostomarkkinoinnista et näy tietävän sen enempää kuin sika tähtitieteestä, joten sitä ei kannata sinulle edes esitellä.
Kukaan myyjä ei kerro mitään terveydellisistä vaikutuksista. Minä kun en ole myyjä, niin minä taas voin niistä kertoa mm. tutkimustiedosta, lääkäreiden kirjoista jne.
Olli- Paula K.
Minä olen törmännyt sinun tarinoihisi myös muita foorumeja lukiessani. Niistä paistaa läpi, kuinka sinä, vain pyrit markkinoimaan/mainostamaan noni erinomaisuutta. Tarinat on tarinoita.
Verkostomarkkinointia olen seurannut sivusta pitkään. Monet ystävättäreni ja tuttavani ovat siihen "langenneet". Toiset ovat totuuden huomanneet hitaammin toiset nopeammin. Kukaan ei sillä kuitenkaan ole itseään pystynyt elättämään!
Sinua pidän moraalittomana ukkona, ja sinulla ei ole mitään konkreettista ja puolueetonta tukea jutuillesi! Toistamiseen: Tarinat on tarinoita. - ollilind
Paula K. kirjoitti:
Minä olen törmännyt sinun tarinoihisi myös muita foorumeja lukiessani. Niistä paistaa läpi, kuinka sinä, vain pyrit markkinoimaan/mainostamaan noni erinomaisuutta. Tarinat on tarinoita.
Verkostomarkkinointia olen seurannut sivusta pitkään. Monet ystävättäreni ja tuttavani ovat siihen "langenneet". Toiset ovat totuuden huomanneet hitaammin toiset nopeammin. Kukaan ei sillä kuitenkaan ole itseään pystynyt elättämään!
Sinua pidän moraalittomana ukkona, ja sinulla ei ole mitään konkreettista ja puolueetonta tukea jutuillesi! Toistamiseen: Tarinat on tarinoita.Minä olen täysin rehellinen ihminen. En ole verkostomarkkinoija. En tee mitään tätä rahasta. Kaikki mitä olen nonista kertonut perustuu faktoihin. Kaikki tarinat on sellaisia, että tapauksia asiasta on hyvin monia ja myös tutkimustieto tukee asiaa.
Myös omat kokemukseni, läheisteni kokemukset ja sadat tapaamani ihmiset ovat näiden lisäksi saaneet minut vakuuttumaan, että noni todella tekee kaiken sen mitä sen on kerrottu tekevänkin.
Verkostomarkkinointia on monenlaista. Huijarifirmoja on markkinoilla ollut ja on, jotka vievät rahat ja katoavat markkinoilta. Niistä pitääkin pysyä erossa.
Rehelliset verkostomarkkinointifirmat pysyvät, ovat toimineet jo vuosikymmenen ja jotkut paljon pidempäänkin.
Olli - _pöpö_
ollilind kirjoitti:
Minä olen täysin rehellinen ihminen. En ole verkostomarkkinoija. En tee mitään tätä rahasta. Kaikki mitä olen nonista kertonut perustuu faktoihin. Kaikki tarinat on sellaisia, että tapauksia asiasta on hyvin monia ja myös tutkimustieto tukee asiaa.
Myös omat kokemukseni, läheisteni kokemukset ja sadat tapaamani ihmiset ovat näiden lisäksi saaneet minut vakuuttumaan, että noni todella tekee kaiken sen mitä sen on kerrottu tekevänkin.
Verkostomarkkinointia on monenlaista. Huijarifirmoja on markkinoilla ollut ja on, jotka vievät rahat ja katoavat markkinoilta. Niistä pitääkin pysyä erossa.
Rehelliset verkostomarkkinointifirmat pysyvät, ovat toimineet jo vuosikymmenen ja jotkut paljon pidempäänkin.
Olli>Olli Lind: En ole verkostomarkkinoija. En tee
>mitään tätä rahasta. Kaikki mitä olen nonista
>kertonut perustuu faktoihin
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000021814144 - Paula K.
ollilind kirjoitti:
Minä olen täysin rehellinen ihminen. En ole verkostomarkkinoija. En tee mitään tätä rahasta. Kaikki mitä olen nonista kertonut perustuu faktoihin. Kaikki tarinat on sellaisia, että tapauksia asiasta on hyvin monia ja myös tutkimustieto tukee asiaa.
Olli"Minä olen täysin rehellinen ihminen. En ole verkostomarkkinoija."
- Verkostomarkkinoijat eivät ole rehellisiä
"Olen tekemässä kirjaa suomalaisesta ihmisestä, joka on parantunut nonin ansiosta syövästä, mutta myös sydänkohtauksista jne."
&
"Kaikki tarinat on sellaisia, että tapauksia asiasta on hyvin monia ja myös tutkimustieto tukee asiaa."
- Näitäkin tapauksia on siis "hyvin monia"? Linkki tutkimustietoihin?
" Rehelliset verkostomarkkinointifirmat pysyvät, ovat toimineet jo vuosikymmenen ja jotkut paljon pidempäänkin."
- Se, että on ollut markkinoilla pitkään, ei takaa mitään. Onhan Amwaykin jo kymmenienkin vuosien ajan riistänyt rahoja typeriltä ja hyväuskoisilta ihmisiltä!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000324&posting=22000000011092813#22000000011092813
- Jos et ole mukana Tahitian Nonissa, niin miksi mainostat juuri sitä tuotetta? Eikö parantava aine olekkaan noni, vaan juuri VM-seos ja noni? - Verccomaha
Paula K. kirjoitti:
"Minä olen täysin rehellinen ihminen. En ole verkostomarkkinoija."
"Olen tekemässä kirjaa suomalaisesta ihmisestä, joka on parantunut nonin ansiosta syövästä, mutta myös sydänkohtauksista jne."
&
"Kaikki tarinat on sellaisia, että tapauksia asiasta on hyvin monia ja myös tutkimustieto tukee asiaa."
" Rehelliset verkostomarkkinointifirmat pysyvät, ovat toimineet jo vuosikymmenen ja jotkut paljon pidempäänkin."
- Se, että on ollut markkinoilla pitkään, ei takaa mitään. Onhan Amwaykin jo kymmenienkin vuosien ajan riistänyt rahoja typeriltä ja hyväuskoisilta ihmisiltä!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000324&posting=22000000011092813#22000000011092813
- Jos et ole mukana Tahitian Nonissa, niin miksi mainostat juuri sitä tuotetta? Eikö parantava aine olekkaan noni, vaan juuri VM-seos ja noni?Terveysväittämien mainoskiellon vuoksi mystiset parannuskertomus mainospuheet on hoidettava ulkopuolisen tahon kautta.
Siksi. - ollilind
Paula K. kirjoitti:
&
- Jos et ole mukana Tahitian Nonissa, niin miksi mainostat juuri sitä tuotetta? Eikö parantava aine olekkaan noni, vaan juuri VM-seos ja noni?Sivuillani esitellään tasapuolisesti kaikki nonituotteet. Täällä on yksipuolisesti keskitytty hyökkäämään Tahitian nonin kimppuun, joten olen joutunut siitä kirjoittamaan paljon.
Sivuillani www.nonitieto.fi kerrotaan paljon tutkimustiedosta, siellä on myös linkit englanninkieliseen tutkimustietoon.
Myös muiden kuin verkostomarkkinointinonien teho on yleensä aika hyvä. Ainakaan mitään suurta eroa ei ole, ei edes hinnassa.
Olli - ollilind
Verccomaha kirjoitti:
Terveysväittämien mainoskiellon vuoksi mystiset parannuskertomus mainospuheet on hoidettava ulkopuolisen tahon kautta.
Siksi.Itse olet mystinen. Suomessa on sananvapaus ja voin kirjailijana kertoa asiat niinkuin ne ovat.
Markkinointia ja firmoja koskee markkinointilain säädökset eivätkä ne voi kertoa totuutta, vaan niiden on pitäydyttävä lakiin.
Mitään salaliittoa tähän ei liity. En saa mitään apua enkä mitään tukea miltäkään nonifirmalta eikä kukaan ole pyytänyt minulta mitään.
Oman tarinansa toki jokainen saa kertoa myös markkinoinnin yhteydessä, muttei muiden.
olli - Verccomaha
ollilind kirjoitti:
Sivuillani esitellään tasapuolisesti kaikki nonituotteet. Täällä on yksipuolisesti keskitytty hyökkäämään Tahitian nonin kimppuun, joten olen joutunut siitä kirjoittamaan paljon.
Sivuillani www.nonitieto.fi kerrotaan paljon tutkimustiedosta, siellä on myös linkit englanninkieliseen tutkimustietoon.
Myös muiden kuin verkostomarkkinointinonien teho on yleensä aika hyvä. Ainakaan mitään suurta eroa ei ole, ei edes hinnassa.
OlliNonitietosivuissa
http://noni.worldwidewarning.net/
löytyy linkitettynä tasapainoisempaa tutkimustietoa.
Siam housen nonin olli lyttäsi yksipuolisesti keskustelupalstalla nollatehoiseksi. Liekö liian halpa toimimaan kun 15% nonipitoisuus - 330ml tölkki vain 1€!.
http://www.siam-house.fi/tuote_tiedot.php?id=507 - Verccomaha
ollilind kirjoitti:
Itse olet mystinen. Suomessa on sananvapaus ja voin kirjailijana kertoa asiat niinkuin ne ovat.
Markkinointia ja firmoja koskee markkinointilain säädökset eivätkä ne voi kertoa totuutta, vaan niiden on pitäydyttävä lakiin.
Mitään salaliittoa tähän ei liity. En saa mitään apua enkä mitään tukea miltäkään nonifirmalta eikä kukaan ole pyytänyt minulta mitään.
Oman tarinansa toki jokainen saa kertoa myös markkinoinnin yhteydessä, muttei muiden.
olliVarmaan lahjoitat kirjatkin, etkä hyödy sitä kauttakaan VM-järjestelmien olemassa olosta...
t:Mystinen - ollilind
Verccomaha kirjoitti:
Nonitietosivuissa
Siam housen nonin olli lyttäsi yksipuolisesti keskustelupalstalla nollatehoiseksi. Liekö liian halpa toimimaan kun 15% nonipitoisuus - 330ml tölkki vain 1€!.
http://www.siam-house.fi/tuote_tiedot.php?id=507Noni varoitussivuilla ei ole mitään tutkimustietoa, ei mitään faktaa nonista. Siellä on vain juoruja, vääristeltyjä tietoja ja pahuutta.
Noni-limonadi on siis limonadi, jotka ovat siis sokeroitua vettä maustettuna jollakin. Jos siinä on päivän annos nonia, niin se maksaa lähetyskuluineen yli 2 euroa päivä. Lisäksi tulee paljon sokereita ja kaloreita.
Mutta siitä vaan.
Olli - Verccomaha
ollilind kirjoitti:
Noni varoitussivuilla ei ole mitään tutkimustietoa, ei mitään faktaa nonista. Siellä on vain juoruja, vääristeltyjä tietoja ja pahuutta.
Noni-limonadi on siis limonadi, jotka ovat siis sokeroitua vettä maustettuna jollakin. Jos siinä on päivän annos nonia, niin se maksaa lähetyskuluineen yli 2 euroa päivä. Lisäksi tulee paljon sokereita ja kaloreita.
Mutta siitä vaan.
Olli"Siellä on vain juoruja, vääristeltyjä tietoja ja pahuutta."
Eipäs suhtauduta noin lapsellisesti/kulttisesti toisen koulukunnan tutkimuksiin.
t:mystinen - Jxxx
ollilind kirjoitti:
Noni varoitussivuilla ei ole mitään tutkimustietoa, ei mitään faktaa nonista. Siellä on vain juoruja, vääristeltyjä tietoja ja pahuutta.
Mutta siitä vaan.
OlliMikä tekee sinun juoruista, vääristelyistä ja pahuudesta hyväksytympiä? Miksi kukaan uskoisi juuri sinun tarinoitasi? Vai onko olemassa jokin mystinen Olli-tietämys, joka käy kaiken muun tiedon yli? Nonilla ei ole todettu olevan positiivisia terveysvaikutuksia. Niillä on siis äärimmäisen moraalitonta rahastaa, kirjoillakin.
- hera3
Jxxx kirjoitti:
Mikä tekee sinun juoruista, vääristelyistä ja pahuudesta hyväksytympiä? Miksi kukaan uskoisi juuri sinun tarinoitasi? Vai onko olemassa jokin mystinen Olli-tietämys, joka käy kaiken muun tiedon yli? Nonilla ei ole todettu olevan positiivisia terveysvaikutuksia. Niillä on siis äärimmäisen moraalitonta rahastaa, kirjoillakin.
....ja vielä kerran HÖPÖ, HÖPÖ !
- 40 kertaa halvempaa.
Verccomaha kirjoitti:
Nonitietosivuissa
http://www.siam-house.fi/tuote_tiedot.php?id=507Samaa oli teho kuin Tahitian noni, ei siis mitään vaikutuksia mutta 40 kertaa halvempaa!!
- Samaa on
ollilind kirjoitti:
Mutta siitä vaan.
OlliSamaa litkua ja humpuukituotetta että mormoonit sais uskonnon leviämään.
- Tyytyväinen käyttäjä
Paula K. kirjoitti:
&
- Jos et ole mukana Tahitian Nonissa, niin miksi mainostat juuri sitä tuotetta? Eikö parantava aine olekkaan noni, vaan juuri VM-seos ja noni?"- Jos et ole mukana Tahitian Nonissa, niin miksi mainostat juuri sitä tuotetta? Eikö parantava aine olekkaan noni, vaan juuri VM-seos ja noni?"
Edellä mainitulla yhtiöllä on EU:ssa testattu ja hyväksytty Noni-mehu. Ehkä Olli siitä syystä puhuu tästä tuotteesta.Muilla ei vastaavia testejä ole.
"Parantavat" aineet on Nonissa,(ei
myyntitavassa)
Paula K. kertoisin paljon aiheesta jos kiinnostaa.......... - VAROKAAAAAA
Tyytyväinen käyttäjä kirjoitti:
"- Jos et ole mukana Tahitian Nonissa, niin miksi mainostat juuri sitä tuotetta? Eikö parantava aine olekkaan noni, vaan juuri VM-seos ja noni?"
Edellä mainitulla yhtiöllä on EU:ssa testattu ja hyväksytty Noni-mehu. Ehkä Olli siitä syystä puhuu tästä tuotteesta.Muilla ei vastaavia testejä ole.
"Parantavat" aineet on Nonissa,(ei
myyntitavassa)
Paula K. kertoisin paljon aiheesta jos kiinnostaa..........Varokaa kaikkia noni/mormooni huijausta rikkaruoho nonista!
- Noni on humpuukia.
Ei humpuuki mehu elätä ketään. Tuote on vain sivuseikka, verkostoissa aloituspakettien myyminen on se joilla kerätään rahaa omistajille, tässä tapauksessa mormooneille. Sano tytölle että alkaa suoramyynti yrityksiin myymään kunnon tuotteita.
- Tyytyväinen käyttäjä
"Tuote on vain sivuseikka, verkostoissa aloituspakettien myyminen on se joilla kerätään rahaa omistajille"
Oikein, silloin kun aloituspaketti on monta sataa Euro jopa tuhansia.Maailman parhaan Noni-verkoston "aloituspaketti" on n.30 €, ei verkosto sillä elä, vai? - Mormoonien litkuja.
"Tuote on vain sivuseikka, verkostoissa aloituspakettien myyminen on se joilla kerätään rahaa omistajille"
Oikein, silloin kun aloituspaketti on monta sataa Euro jopa tuhansia.Maailman parhaan Noni-verkoston "aloituspaketti" on n.30 €, ei verkosto sillä elä, vai?Mehukatti on halvempaa ja parempaa......
- Tyytyväinen käyttäjä
Mormoonien litkuja. kirjoitti:
Mehukatti on halvempaa ja parempaa......
"Mehukatti on halvempaa ja parempaa...... "
Totta, mehukatti on halpa......ja parempi kuin??????????
Vesikin on tosi hyvä ja halpaa, käytän sitä muuten paljon jopa enemmän kuin mehukattia.
Nonia tietysti - mursis
"Mehukatti on halvempaa ja parempaa...... "
Totta, mehukatti on halpa......ja parempi kuin??????????
Vesikin on tosi hyvä ja halpaa, käytän sitä muuten paljon jopa enemmän kuin mehukattia.
Nonia tietystiNo, mikä on nonin terveyttä ihmeellisesti parantava vaikuttava aine, sellainen, jota tavallisessa, juureksia, kasviksia ja maitotuotteita sisältävässä ruokavaliossa ei ole?
Muuten nonilla nyt ei vain voi olla mitään tavallista ruokaa suurempia vaikutuksia (paitsi yökötys maun vuoksi).
Kai nyt jokainen ymmärtää, että tämä nonimehu ei eroa mitenkään niistä käärmeöljyistä ja krokotiilinkyyneletipoista, joita on kautta aikain myyty muka parantavina. - Verccomaha
mursis kirjoitti:
No, mikä on nonin terveyttä ihmeellisesti parantava vaikuttava aine, sellainen, jota tavallisessa, juureksia, kasviksia ja maitotuotteita sisältävässä ruokavaliossa ei ole?
Muuten nonilla nyt ei vain voi olla mitään tavallista ruokaa suurempia vaikutuksia (paitsi yökötys maun vuoksi).
Kai nyt jokainen ymmärtää, että tämä nonimehu ei eroa mitenkään niistä käärmeöljyistä ja krokotiilinkyyneletipoista, joita on kautta aikain myyty muka parantavina.Paha maku lisää huomattavasti lume eli placebo vaikutusta.
Pidän Nonia vaikuttavana!, kiitos sen maksimoidun lume tekijöiden. (uskottelu-ulkomuoto-haju-maku) - Tyytyväinen käyttäjä
Verccomaha kirjoitti:
Paha maku lisää huomattavasti lume eli placebo vaikutusta.
Pidän Nonia vaikuttavana!, kiitos sen maksimoidun lume tekijöiden. (uskottelu-ulkomuoto-haju-maku)"Paha maku lisää huomattavasti lume eli placebo vaikutusta."
Placebo voi sekoitta asioita, olet oikeassa.
Kuin eläimille annetaan lisäravinteita ja huommat että jotain Positiivistä on tapahtunut, onko silloin todellista vai placeboa?
Kuka voi kertoa! Verccomaha???????? - Verccomaha
"Paha maku lisää huomattavasti lume eli placebo vaikutusta."
Placebo voi sekoitta asioita, olet oikeassa.
Kuin eläimille annetaan lisäravinteita ja huommat että jotain Positiivistä on tapahtunut, onko silloin todellista vai placeboa?
Kuka voi kertoa! Verccomaha????????Omistajasta eläin näyttää terveemmältä.
Tai tervehtymisen ansio lasketaan lääkeaineen hyväksi. - lumessa ?
Verccomaha kirjoitti:
Paha maku lisää huomattavasti lume eli placebo vaikutusta.
Pidän Nonia vaikuttavana!, kiitos sen maksimoidun lume tekijöiden. (uskottelu-ulkomuoto-haju-maku)Lumetta käytetään myös lääketieteellisissä hoidossa ja paljon. Mitä pahaa sinä muka on ?
Mitä pelkäät ? - nettijulli
lumessa ? kirjoitti:
Lumetta käytetään myös lääketieteellisissä hoidossa ja paljon. Mitä pahaa sinä muka on ?
Mitä pelkäät ?Miksi lumelääke täytyy tuottaa jossain tuhansien kilometrien päässä, myydä sitä törkeään ylihintaan, jakaa myynnistä rahaa verkostoon tuhansille ihmisille ja vielä suositella ihmisille pottia jakavan verkoston laaajentamista?
Onko verkostobonus tärkein parantava vaikutusaine? Herää vain kysymys. - Verccomaha
lumessa ? kirjoitti:
Lumetta käytetään myös lääketieteellisissä hoidossa ja paljon. Mitä pahaa sinä muka on ?
Mitä pelkäät ?Kuten edellä kiittelin niin se on hyvä asia ja siitä voisi antaa Nonille diplomi.
Unohtui, että lääkkeen kallis hinta on yksi mainittava tekijä.
Näytät tietävän Nonin vaikutuksen salaisuuden.
Tämä Nonin resepti onkin etujenne mukaisesti syytä pitää salaisena.
Toisaalta se ei ole eettisesti oikein, vaan kannatan vaihtoehtoista lume lääkettä. - Pakko mi
lumessa ? kirjoitti:
Mitä pelkäät ?Lumet vähissä täällä päin...tulisi edes jouluksi.Olen toivonut joulupukilta Ollin kootut satukertomukset ja Manu Rekolan ensimmäinen oppitunti kirjan.
- Tyytyväinen käyttäjä
Pakko mi kirjoitti:
Lumet vähissä täällä päin...tulisi edes jouluksi.Olen toivonut joulupukilta Ollin kootut satukertomukset ja Manu Rekolan ensimmäinen oppitunti kirjan.
"Olen toivonut joulupukilta Ollin kootut satukertomukset ja Manu Rekolan ensimmäinen oppitunti kirjan."
Ei mikään mahdottomuus: kerro mihin voin lähettää.
Ollin kirja on todella mielenkiintoinen.
Rekolan kirjasta en kyllä mitään tiedä, hommaan sen kuitenkin sinulle. - Tyytyväinen käyttäjä
Verccomaha kirjoitti:
Omistajasta eläin näyttää terveemmältä.
Tai tervehtymisen ansio lasketaan lääkeaineen hyväksi."Omistajasta eläin näyttää terveemmältä."
Tarkoitat että Placebo on omistajalla,oikein on mahdollista.MUTTA, ainiastaan Nonin lisääminen ravihevosen rehuun lisää sen suorituskyky,(tietysti nonia on käytettävä jonkun aikaa,) kello sitä näyttää.(tietysti kello alkoi näyttä väärin testin aikana)
"Tai tervehtymisen ansio lasketaan lääkeaineen hyväksi."
Oikein, yleensä lääkket parantaa!!! - Mormooni bisnes
mursis kirjoitti:
No, mikä on nonin terveyttä ihmeellisesti parantava vaikuttava aine, sellainen, jota tavallisessa, juureksia, kasviksia ja maitotuotteita sisältävässä ruokavaliossa ei ole?
Kai nyt jokainen ymmärtää, että tämä nonimehu ei eroa mitenkään niistä käärmeöljyistä ja krokotiilinkyyneletipoista, joita on kautta aikain myyty muka parantavina.Noni rikkaruohosta tekee erikoisen sen että koko ns. bisnes on mormoonien käsissä joten usko(hurmos)on valtava!
- Tyytyväinen käyttäjä
Mormooni bisnes kirjoitti:
Noni rikkaruohosta tekee erikoisen sen että koko ns. bisnes on mormoonien käsissä joten usko(hurmos)on valtava!
"Noni rikkaruohosta tekee erikoisen sen että koko ns. bisnes on mormoonien käsissä joten usko(hurmos)on valtava!"
Onko siis Suomessa paljon mormooneja?????
Mistä niitä löytää, pitaisi liittyä joukkoon jos ne kerran ovat bisnes ihmisiä = tienaa rahaa:):) - Verccomaha
"Noni rikkaruohosta tekee erikoisen sen että koko ns. bisnes on mormoonien käsissä joten usko(hurmos)on valtava!"
Mistä niitä löytää, pitaisi liittyä joukkoon jos ne kerran ovat bisnes ihmisiä = tienaa rahaa:):)Jostais syystä nonilandiassa Havajilla mormoonien lukumäärä on nousussa ja muutenkin noniworldissa tyynellävaltamerellä.(wikipedia).
Jokin yhteys vai sattumaa?
Ei ole myöskään vitsi, että tahitian nonin pullotustehdas on mormooniseudulla Utahin Provo nimisessä paikassa. Laskennallinen pullomehunarvo on 2 dollaria. (forbes)
Utahissa on maailman eniten verkostovirityksiä.
Mormonien uskonto on mitä erinomaisin luontainen koulutus verkostomarkkinoinnin pyöritttämiseen.
Yhdistäviä ja edesauttavia tekijöitä.(eri lähteitä)
-Hymyilevä pukumies rekrytoimassa
-Moniportainen tarkkaan määritelty organisaatio
-Lyhytesitelmät
-Valikoidut tekstit tutustumiseen
-Harjoiteltu mielenhallinan keinot rekrytoinnissa
-Kerrotaan omista virheistä rekrytoinnista toisille rekrytoijille
-Tehtävä nopea päätös liittymisestä
-Ulkoa opetettuja fraaseja ja valmiita vastauksia
-Maailmanlaajuinen monitasoinen organisaatio
-Laaja rekrytointikoulutus
-Amerikkalainen alkuperä
-Omaperäiset opit. Pitävät itseään (yrittäjinä/kristittynä),
(yrittäjät/kristinuskoiset) eivät pidä heitä (yrittäjinä/kristinuskoisina).
-Tutkimuksiin satsataan
-Omaa tutkimusta
-Yritetään tutkia todisteeksi sivilisaatiosta mitä ei historiallisesti ole ollut vs. Nonin kseroniinitutkimus, aine jota ei ole tutkimus.
-Oma media
-Mystiset todistelut
-Kehoitetaan lukemaan ja luetaan paljon ylälinjan kirjallisuutta
-Korkea verotus/kate katto-organisaatioon
-Listat sukulaisista ja tuttavista
-PR työ julkisivun kiillottamiseen
-Kehitys alalinjasta ylälinjaan vs. ihmisen kehitys Jumalaksi
-Taivaskin on monitasoinen - Nimetön
Verccomaha kirjoitti:
Jostais syystä nonilandiassa Havajilla mormoonien lukumäärä on nousussa ja muutenkin noniworldissa tyynellävaltamerellä.(wikipedia).
Jokin yhteys vai sattumaa?
Ei ole myöskään vitsi, että tahitian nonin pullotustehdas on mormooniseudulla Utahin Provo nimisessä paikassa. Laskennallinen pullomehunarvo on 2 dollaria. (forbes)
Utahissa on maailman eniten verkostovirityksiä.
Mormonien uskonto on mitä erinomaisin luontainen koulutus verkostomarkkinoinnin pyöritttämiseen.
Yhdistäviä ja edesauttavia tekijöitä.(eri lähteitä)
-Hymyilevä pukumies rekrytoimassa
-Moniportainen tarkkaan määritelty organisaatio
-Lyhytesitelmät
-Valikoidut tekstit tutustumiseen
-Harjoiteltu mielenhallinan keinot rekrytoinnissa
-Kerrotaan omista virheistä rekrytoinnista toisille rekrytoijille
-Tehtävä nopea päätös liittymisestä
-Ulkoa opetettuja fraaseja ja valmiita vastauksia
-Maailmanlaajuinen monitasoinen organisaatio
-Laaja rekrytointikoulutus
-Amerikkalainen alkuperä
-Omaperäiset opit. Pitävät itseään (yrittäjinä/kristittynä),
(yrittäjät/kristinuskoiset) eivät pidä heitä (yrittäjinä/kristinuskoisina).
-Tutkimuksiin satsataan
-Omaa tutkimusta
-Yritetään tutkia todisteeksi sivilisaatiosta mitä ei historiallisesti ole ollut vs. Nonin kseroniinitutkimus, aine jota ei ole tutkimus.
-Oma media
-Mystiset todistelut
-Kehoitetaan lukemaan ja luetaan paljon ylälinjan kirjallisuutta
-Korkea verotus/kate katto-organisaatioon
-Listat sukulaisista ja tuttavista
-PR työ julkisivun kiillottamiseen
-Kehitys alalinjasta ylälinjaan vs. ihmisen kehitys Jumalaksi
-Taivaskin on monitasoinenMun hyvä tuttavani hesassa hurahti sekä mormooneihin että noniin. On se vaan ihme aine.
- Nimetön
Mistä niitä löytää, pitaisi liittyä joukkoon jos ne kerran ovat bisnes ihmisiä = tienaa rahaa:):)Huijaamalla rahaa kun kaupittelee rikkaruohoista tehty mehuu, enne mä meen sossuun kun alennun tollaiseen.
- ollilind
mursis kirjoitti:
Kai nyt jokainen ymmärtää, että tämä nonimehu ei eroa mitenkään niistä käärmeöljyistä ja krokotiilinkyyneletipoista, joita on kautta aikain myyty muka parantavina.Nonissa on monta hyvin laaja-alaisesti vaikuttaa ainesta tai ainesryhmää.
1. Scopoletin (1,8%) Laajentaa verisuonia ja alentaa verenpainetta. Erittäin tehokas, jos kysymyksessä ovat tulehdukset, bakteerit, sienitaudit, nivelsairaudet, allergiat, migreenit ja päänsäryt, hermostuneisuus ja allergiat, migreenit ja päänsäryt, hermostuneisuus ja
keskushermoston käänteiset prosessit.
2. Polysakkariidit: glukuronihappo, galaktoosi,
arabinoosi, ramnoosi, glykosiidit, trisakkariiti,
rasvahapon esterit, joilla on bakteerien vastainen
vaikutus ja jotka vahvistavat immuunijärjestelmää ja suojaavat useilta sairauksilta.
3. Antrakinonit (damnakantaali) kapryylihappo, jolla on ruoansulatusjärjestelmässä antiseptinen ja antibakteerinen vaikutus.
4. Eugenoli, kipua vähentävä aines
5. Limonene, ursolihapppo, Epigaallotechin gallete (EGCg), monoterpeenit ja terpeenit, alizarin. Kaikki toimivat kasvaimen toimintaa vastaan.
6. Noni aktivoi typpioksidin tuotantoa ja se vaikuttaa kymmeniin kehon toimintoihin.
Lisäksi Tahitian nonissa on mustikkaa ja viinirypälemehua, joilla myös on hyvin laaja kirjo parantavia ominaisuuksia.
Noni-skandinavian Biononissa on mustikan lisäksi vadelmaa. Tvins.comin mehussa on vain vadelmaa.
Olli - p.kuikka
ollilind kirjoitti:
Nonissa on monta hyvin laaja-alaisesti vaikuttaa ainesta tai ainesryhmää.
1. Scopoletin (1,8%) Laajentaa verisuonia ja alentaa verenpainetta. Erittäin tehokas, jos kysymyksessä ovat tulehdukset, bakteerit, sienitaudit, nivelsairaudet, allergiat, migreenit ja päänsäryt, hermostuneisuus ja allergiat, migreenit ja päänsäryt, hermostuneisuus ja
keskushermoston käänteiset prosessit.
2. Polysakkariidit: glukuronihappo, galaktoosi,
arabinoosi, ramnoosi, glykosiidit, trisakkariiti,
rasvahapon esterit, joilla on bakteerien vastainen
vaikutus ja jotka vahvistavat immuunijärjestelmää ja suojaavat useilta sairauksilta.
3. Antrakinonit (damnakantaali) kapryylihappo, jolla on ruoansulatusjärjestelmässä antiseptinen ja antibakteerinen vaikutus.
4. Eugenoli, kipua vähentävä aines
5. Limonene, ursolihapppo, Epigaallotechin gallete (EGCg), monoterpeenit ja terpeenit, alizarin. Kaikki toimivat kasvaimen toimintaa vastaan.
6. Noni aktivoi typpioksidin tuotantoa ja se vaikuttaa kymmeniin kehon toimintoihin.
Lisäksi Tahitian nonissa on mustikkaa ja viinirypälemehua, joilla myös on hyvin laaja kirjo parantavia ominaisuuksia.
Noni-skandinavian Biononissa on mustikan lisäksi vadelmaa. Tvins.comin mehussa on vain vadelmaa.
OlliOlet poistanut kseroniinin vaikuttavien aineiden joukosta. Hyvä niin. Myöskään Tahitian Noni ei enää mainitse sitä. Tosin Heinicke on edelleen esiteltynä tutkijana. Nyt hänen työnsä kätketään peiteilmaisuihin :
'enzymes found in plants and fruits'
'meaningful discoveries'
'nature of its healthful properties'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316376- 394082
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 143080
- 302355
- 122337
- 1621936
- 251862
- 281604
- 1051392