Myös hymy on ihana, risahampaat vilkkuvat mukavasti.
Saukon silmät pullottavat iiihhanasti!
4
169
Vastaukset
- Crachy F.
Tätäkö tarkoitat:
http://video.google.com/videoplay?docid=-496157284950912427&q=frog - Reginan vanki
En tiedä miksi hänen silmät punoittavat aina. Onkohan liiallinen alkoholinkäyttö syy siihen. Liiallinen alkoholinkäyttö pehmentää myös aivoja.
- Härski
Miksi Sauli lopettaa helpon, tuottoisan pankin johtajan hommat Euroopassa ? Alkaakseen rivikansanedustajaksi ? Minusta outoa tuollainen arvon pudotus. Onko niin että sai hiljaiset potkut kun työt ei maistunut mutta tupakka ja viina kyllä ?
- tiettävästi Suomessa
Härski kirjoitti:
Miksi Sauli lopettaa helpon, tuottoisan pankin johtajan hommat Euroopassa ? Alkaakseen rivikansanedustajaksi ? Minusta outoa tuollainen arvon pudotus. Onko niin että sai hiljaiset potkut kun työt ei maistunut mutta tupakka ja viina kyllä ?
Kukapas KUNNON ISÄ ei haluaisi olla lähellä lapsiaan. Saulin punaiset silmätkö, ootteko livenä nähny vai. Mä olen duunissa päätteen ääressä about 48 tuntia/viikko ja siihen päälle luen vielä asiakirjoja, on kuulkaa verkkokalvot joskus sen näköiset, kun ois juhlinut viikon, vaikka aivotyöstä, johon silmiä tarvitsen, tällainen harhaluulo näköjään joillakin, jotka ei tee työtä/vieroksuvat työn tekoa/tekevät rehellistä fyysiswtä työtä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780