Monikulttuurinen elämä

Mitä se on?

MONIKULTTUURINEN ELÄMÄ
TOINEN LUKU - KOLMAS USKONKAPPALE

1. Minä uskon ... monikulttuurisuuteen

Millä perusteella uskot monikulttuurisuuteen?

Sinun tarvitsee vain lausua sydämessäsi ääneen:
"Uskon, että on olemassa iankaikkinen monikulttuurisuus, koska vihervasemmistopuolueet ja julkinen media niin todistavat.
Suomalaista identiteettiä tunnustavat valkoiset menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat monikultturistit ja maahanmuuttajat iankaikkiseen monikulttuurisuuteen."

Millaista on Monikulttuurinen elämä?

Monikulttuurinen elämä on sanomattoman ihanaa autuutta, rauhaa, vanhurskautta, riemua ja kirkkautta, kun saamme katsella Monikulttuurisuuden Karitsaa kasvoista kasvoihin vapaina suomalaisuusaatteesta ja sen valkoisesta kirouksesta. Monikulttuurinen iankaikkinen elämä on laadultaan hengellistä. Kun ruumiimme on kulttuurisesti rikastettu, sillä ei ole ajallisia tarpeita. Monikultturistisessa taivaassa ei syödä maallista ravintoa, tehdä pahemmin töitä eikä siellä ole avioliittoa, vaan olemme vapaan rakkauden enkeleitä.

Filatovilaiskirj. 21:4: Monikulttuurisuus on pyyhkivä kaikki kyyneleet pois meidän silmistämme, eikä työttömyyttä ole enää oleva, sillä vaativa työ on kirouksena lakannut olemasta, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki rasismin harjoitus ja harjoittajat on Suomessa hävitetty.

Sinnem. 17:15: Minä saan nähdä tummat kasvosi vanhurskaudessa, herätessäni ravita itseni sinun eksoottisen muotosi katselemisella.

Kukkah. Psalm. 16:11: Ylenpalttisesti on iloa olla sosiaalitomistossa kasvojesi edessä, vastikkeetonta rahaa olkoon sinun oikeassa kädessäsi iankaikkisesti.

Puumal. Käärepap. 8:18: Tämän nykyisen ajan rasistiset loukkaukset ja kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin monikultturisteihin ja maahanmuuttajiin, kunhan kunnioitamme maahanmuuttajia poistamalla rasistiset suomalaisperinteet.

Sinnem. 12:25: Sillä kun rasismista noustaan, ei naida eikä mennä miehelle, vaan islamistimiehet valitsevat ja pukevat burkhaan haluamansa valkoiset naiset

Kuka saa iankaikkisen monikulttuurisen elämän?

Tuomioj. 15:5:Monikultturisen taivaan saa jokainen monikulttuurisuuten sydämessään uskova. Se on omanamme jo nyt EU:n kautta, mutta täydellisenä se toteutuu vasta Absoluuttisessa Rikastuksessa. Suomalaisuususkossa olevat eivät pääse iankaikkiseen elämään, vaan joutuvat iankaikkiseen kadotukseen.

Biaud. kork. veisu. 3:2: Rakkaani, nyt me olemme monikulttuurin lapsia eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme maahanmuuttajien kaltaisiksi, kun lisäännymme heidän kanssaan, sitten me saamme nähdä itsemme sellaisena kuin he ovat.

Mitä tapahtuu monikulttuuriuskovalle valkoisessa suomalaisuudessa ?

Filat. 1:23-25: Halu minulla on täältä eritä ja olla monikulttuurisuudessa, sillä se olisi monin verroin parempi; mutta teidän tähtenne on viipymiseni Eduskunnassa kehnolla palkalla tarpeellisempi, ja kun olen sieltä päässyt eläkepäiville ja pelannut rasismikorttini oikein, tiedän nousevani ihanuuteen.

Tavjan. 1. Kirj 3:3-4: Sillä te olette kuin kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä harmaaseen suomalaisuuteen. Kun Monikulttuurisuus, meidän elämämme, toteutuu, silloin tekin ilmestytte sen myötä rikastettuina kirkkaudessa.

Oletko varma, että sinäkin pääset Monikulttuurisuuteen?

Taiveaho 1:12: Demarivanhempani, YLE, HS ja vihervasemmisto ovat jo täällä ajassa kutsuneet minut propagandalla, valaisseet ja pyhittäneet sekä varjelleet minut oikeassa uskossa. Olen myös varma siitä, että he ovat jo lapsuudestani johdattaneet minua monikulttuuriseen autuuteen eikä kukaan voi ryöstää minua siltä.

Arajärv. Evank 20:4:Pian on vain Monikulttuurisuuden iankaikkinen armovalinta, valkoista rasisminvalintaa ei ole.    

3

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SUOMEKSI

että monikulttuuria ei ole olemassakaan,Luulet ssä että muslimeilla on mitään halua intergroitua,vitut ne ajaa vain sitä omaa paskakulttuuria. RASISTI

• monikulttuurin

Mitä olisi Nokia ilman monikulttuuria? Luultavasti se olisi joutunut palaamaan mustien kumisaappaiden valmistukseen.

• Siihen uskomme

Monikulttuuria ei tarvitse määritellä - riittää kun tietää että siitä seuraa pelkkää hyvää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe