itsenäisyyspäivä huomenna!Onks ne linnan juhlat tänään vai huomenna?On se kutsukortti hukassa......
ai teillä....
55
677
Vastaukset
- mikhaildenisov
.tänään vai huomenna?ne juhlat siell linnassa......
- Silvia..
enkä tiijä minäkään kun asun ruotsissa, eikö täällä ole kohta nobelin juhlat, sinne mä sain kutsukortin.
- mikhaildenisov
Nobelin palkinto sulle??
- mikhaildenisov
käydä Aftonbladet ín chatissa? mä käyn siellä sillon tällön nickillä Boris Karlhoff,osasto 60
- Silvia..
mikhaildenisov kirjoitti:
käydä Aftonbladet ín chatissa? mä käyn siellä sillon tällön nickillä Boris Karlhoff,osasto 60
käyny sielä chatissa mutta täytyypä pistäytyä joskus..
- mikhaildenisov
Silvia.. kirjoitti:
käyny sielä chatissa mutta täytyypä pistäytyä joskus..
.vaikka perjantaina,on tapana käydä siellä silloin!
- Silvia..
.vaikka perjantaina,on tapana käydä siellä silloin!
rekisteröidä joku nikki, varmaan tämä Silvia on jo varattu..
- mikhaildenisov
Silvia.. kirjoitti:
rekisteröidä joku nikki, varmaan tämä Silvia on jo varattu..
esim **Silvia** nickiä,sehän on erinlainen.mä käytän joskus *jalle III* niin ku vaihteluks tai jos joku on lainannu mun nikkiä!
- mikhaildenisov
teistä on saanu kutsun linnan juhlille?
- aliisa
Kyllä ne linnan juhlat huomenna on...mäkin jäin odottelemaan kutsua...jos vaikka peruutuspaikan saisi ;O))
- mikhaildenisov
...voisin mennä jos ei "Lordit" olis siellä,kai heistä joku pitää mutta musa ei oo mun makkuun!
- aliisa
...voisin mennä jos ei "Lordit" olis siellä,kai heistä joku pitää mutta musa ei oo mun makkuun!
meneekö lordit sinne...maskit päällä ei saa mennä...Ei minuunkaan se musiikki kolahda,paitsi se voittokappale...siinä oli jotain ;O))
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
meneekö lordit sinne...maskit päällä ei saa mennä...Ei minuunkaan se musiikki kolahda,paitsi se voittokappale...siinä oli jotain ;O))
.eivät mene,eihän ne oikein sinne sovi,ainakaan maskeissa!
- Silvia..
aliisa kirjoitti:
oli hyvä minunkin mielestä vaikka en yleensä sen tyyppisestä musiikista tykkää.
Suomesta on tullu yksi toinen bändi joka on erittäin suosittu ruotsissa, Sunrise avenye, oletko kuullut? - aliisa
.eivät mene,eihän ne oikein sinne sovi,ainakaan maskeissa!
Eihän sinne näyttelijätkään mene roolivaatteissaan,eikä muutkaan kutsutut työvaatteissaan ;O))
- aliisa
Silvia.. kirjoitti:
Suomesta on tullu yksi toinen bändi joka on erittäin suosittu ruotsissa, Sunrise avenye, oletko kuullut?niin en ole kuullut ....
- mikhaildenisov
Silvia.. kirjoitti:
Suomesta on tullu yksi toinen bändi joka on erittäin suosittu ruotsissa, Sunrise avenye, oletko kuullut?mutta aina joskus löytää hyvän kappaleen,nimet ei aina jää mieleen,sen paremmin musan ku bändin nimi!
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
niin en ole kuullut ....
.satoja tunteja samoin CD levyjä!
- Silvia..
aliisa kirjoitti:
niin en ole kuullut ....
hyviä, samoiten Rasmus joka oli listaykkösenä täällä yhteen aikaan, niin oli Lordikin:=)
- aliisa
Silvia.. kirjoitti:
hyviä, samoiten Rasmus joka oli listaykkösenä täällä yhteen aikaan, niin oli Lordikin:=)
on toki hyvinkin tuttu :))
- mikhaildenisov
Silvia.. kirjoitti:
musaa? ei kait heviä? ooks muuten kuullu Lordista Pietarin edessä? halus sisään:Pietari vastass:ei tänne hevillä pääse!
- aliisa
musaa? ei kait heviä? ooks muuten kuullu Lordista Pietarin edessä? halus sisään:Pietari vastass:ei tänne hevillä pääse!
Rokkii tai poppii ...jotakin sen suuntaista...en kuuntele sellaista musiikkia ,mutta mun nuoreni kylläkin ;O)) Ja ton Lordi-jutun olen kuullutkin,hauska juttu :O))
- Silvia..
heviä vaan sellasta popmusiikkia, en tiedä mitä musiikkityyliä se on.
Oletko kuullut semmosta kuin Kent, siinä on monta suomalaista mukana? - Silvia..
aliisa kirjoitti:
Rokkii tai poppii ...jotakin sen suuntaista...en kuuntele sellaista musiikkia ,mutta mun nuoreni kylläkin ;O)) Ja ton Lordi-jutun olen kuullutkin,hauska juttu :O))
Mää olen vanha akka ja kuuntelen popmusiikkia, tykkään jopa räpistä:)))
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
Eihän sinne näyttelijätkään mene roolivaatteissaan,eikä muutkaan kutsutut työvaatteissaan ;O))
paan päälle kuten tavallisesti,pitää sulautua ympäristöön!
- aliisa
paan päälle kuten tavallisesti,pitää sulautua ympäristöön!
sellaisen tietenkin...sehän kuuluu asiaan :))
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
sellaisen tietenkin...sehän kuuluu asiaan :))
.suurempi valinnan vara...iltapuvut voi olla niin monen laisia!
- maltti
paikkaa minäkin odotan sinne juhliin ;o))
- aliisa
maltti kirjoitti:
paikkaa minäkin odotan sinne juhliin ;o))
Ei tiedä vaikka tavattaisiin linnassa...muista ,että olet mulle valssin velkaa :))
- aliisa
.suurempi valinnan vara...iltapuvut voi olla niin monen laisia!
Kerrankin saa oikein pukeutua hienoksi :))
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
Ei tiedä vaikka tavattaisiin linnassa...muista ,että olet mulle valssin velkaa :))
..mennäänki Konserttitalolle sunnuntaina,Nobelin.palkintojen jako.....
- aliisa
..mennäänki Konserttitalolle sunnuntaina,Nobelin.palkintojen jako.....
me mennään maltin kanssa linnaan...
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
me mennään maltin kanssa linnaan...
resultaatit vasta vuoden parin päästä joten tänä vuonna oon vain katsomossa!
- aliisa
resultaatit vasta vuoden parin päästä joten tänä vuonna oon vain katsomossa!
käyt vähän ennelta tutustumassa sellaseen tilaisuuteen :)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
käyt vähän ennelta tutustumassa sellaseen tilaisuuteen :)
..aivan kuutamolla!
- mikhaildenisov
Silvia.. kirjoitti:
Mää olen vanha akka ja kuuntelen popmusiikkia, tykkään jopa räpistä:)))
nuorista ja nuorekkaaista!
- maltti
aliisa kirjoitti:
tanssin hoidan kunnialla loppuun asti;o))))
- aliisa
maltti kirjoitti:
tanssin hoidan kunnialla loppuun asti;o))))
Olet herrasmies ....Sen minkä lupaa,myös pitää :O)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
.on pikku-Kankkunen torstai-aamuna??sillä "jatkoille" lähtevät tietenkin!
- aliisa
.on pikku-Kankkunen torstai-aamuna??sillä "jatkoille" lähtevät tietenkin!
ja eiköhän niiltä jatkoiltakin tuu tv-lähetystä tänä vuonna...olen käsittänyt niin...hieno kattella telkusta,millain ihmiset juhlii ;O)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
ja eiköhän niiltä jatkoiltakin tuu tv-lähetystä tänä vuonna...olen käsittänyt niin...hieno kattella telkusta,millain ihmiset juhlii ;O)
....vähä olla "hengessä mukana"!
- aliisa
....vähä olla "hengessä mukana"!
mutta ilman sitä alkoa...en käytä ollenkaan ;O)))
- maltti
aliisa kirjoitti:
miten oikeassa olet tuossa asiassa :o))
- mikhaildenisov
Silvia.. kirjoitti:
heviä vaan sellasta popmusiikkia, en tiedä mitä musiikkityyliä se on.
Oletko kuullut semmosta kuin Kent, siinä on monta suomalaista mukana?...tuttu nimi,entisestä kotikaupungistani..(ennen Tukholmaa siis)
- aliisa
maltti kirjoitti:
miten oikeassa olet tuossa asiassa :o))
ainakin olevani...mutta lupauksen täyttämistä voi joskus joutua odottelemaan ......
- maltti
aliisa kirjoitti:
ainakin olevani...mutta lupauksen täyttämistä voi joskus joutua odottelemaan ......
se on todella totta !!!!!!
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
mutta ilman sitä alkoa...en käytä ollenkaan ;O)))
.sen,käytän sunkin puolesta!
- aliisa
maltti kirjoitti:
se on todella totta !!!!!!
jatkan odottamista..... ;O))) Mun täytys nyt mennä maate,luomet tuntuu niin kumman raskailta...mutta palaillaan ja viimeistään siellä linnassa sitten nähdään ;O)))) Hyvää yötä,maltti:)
- aliisa
.sen,käytän sunkin puolesta!
olet hirmu ystävällinen :O)))
- maltti
aliisa kirjoitti:
jatkan odottamista..... ;O))) Mun täytys nyt mennä maate,luomet tuntuu niin kumman raskailta...mutta palaillaan ja viimeistään siellä linnassa sitten nähdään ;O)))) Hyvää yötä,maltti:)
yötä aliisa :o)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
olet hirmu ystävällinen :O)))
että oot aamulla pirteä!!
- aliisa
että oot aamulla pirteä!!
kunnon kauneusunet...;O)) HYvää yötä sulle :)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
kunnon kauneusunet...;O)) HYvää yötä sulle :)
...minäki nuorena,siks naiset pitävät mua seksikkäänä!?:)))))))
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
Kerrankin saa oikein pukeutua hienoksi :))
iltapuku päälle ja Bailuihin!
- mikhaildenisov
teille kaikille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376