kuka nainen haluaa

kaupunki woman

keskustalaista miestä. Ei ainakaan kukaan terveellä järjellä varustettu nainen. Maaseudun äijät ovat ällöttävän näköisiä lippiset vinossa, siniset verskat jalassa ja tukka pesemättömänä. Jutut kulkee kyntämisen ja Valmetin vaihteisto- ongelmissa. Ei sellaista miestä vo pitää millään mittarilla mitattuna haluttavana.

20

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maaseutu man

sosialisti naista. Ei ainakaan kukaan terveellä järjellä varustettu mies. Kaupunkien akat ovat ällöttävän näköisiä kun ne pelaa hedelmäpelejä valintatalon aulassa toppapuku päällä ja linttaantuneet moonbootsit jalassa.

Jutut kulkee soskuluukun ja kulta-aroman saannin ongelmissa. Ei sellaista akkaa vo pitää millään mittarilla haluttavana.

• naisihmiset

nuoret naiset ovat stadeissa, runkkarit maaseudulla.

• sitten muuttavat pois

landelta

• hakeutuvat..
        sitten muuttavat pois kirjoitti:

landelta

landelle, koska kaupungeissa ei ole muita kuin vanhoja ukkoja, (uusi-ukki, kusi-pukki kapi-ukki raipu jne..)

• maaseutu man

haluan maaseudulla asuvaa miestä. Missä päin asustelet voisin tulla saunomaan sun kanssa

• maaseutu man
        maaseutu man kirjoitti:

haluan maaseudulla asuvaa miestä. Missä päin asustelet voisin tulla saunomaan sun kanssa

..ja muut NATO välineet mukaan!

• maaseutu man
        maaseutu man kirjoitti:

..ja muut NATO välineet mukaan!

Jos tarkoitat Heinäluomaa niin hän on kylläkin kaupunkilainen eikä ole titääksen kepun jäsen. Minä olen kepun jäsen ja haluun maaseudulla asuvaa miestä . Missä päin asut niin tuun saunaan pesemään sinun "selkäsi"

• maaseutu man
        maaseutu man kirjoitti:

Jos tarkoitat Heinäluomaa niin hän on kylläkin kaupunkilainen eikä ole titääksen kepun jäsen. Minä olen kepun jäsen ja haluun maaseudulla asuvaa miestä . Missä päin asut niin tuun saunaan pesemään sinun "selkäsi"

ja sitten kuuntelet valmetin vaihteisto-ongelmista 2 tuntia päällään seisten?!

• maaseutu man
        maaseutu man kirjoitti:

ja sitten kuuntelet valmetin vaihteisto-ongelmista 2 tuntia päällään seisten?!

paikat missä sinulla on karvoitusta. Missä päin asut ja minkä ikäinen olet ja mikä on SEN pituus

• maaseutu man
        maaseutu man kirjoitti:

paikat missä sinulla on karvoitusta. Missä päin asut ja minkä ikäinen olet ja mikä on SEN pituus

eagelife.com/images/photos_section/valtra_lg.jpg

• maaseutu man
        maaseutu man kirjoitti:

eagelife.com/images/photos_section/valtra_lg.jpg

linkki toiminut

• maaseutu man
        maaseutu man kirjoitti:

kun SE on niin iso. tässä on toimiva linkki:

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.acreagelife.com/images/photos_section/valtra_lg.jpg&imgrefurl=http://www.acreagelife.com/photos2.htm&h=375&w=500&sz=58&hl=fi&start=6&tbnid=a4kiIr4QaUud8M:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images?q=valtra&svnum=10&hl=fi&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official_s&sa=G

aikamoinen perverssi jos haluat TON mukaan saunaan

• kaupunki girl
        maaseutu man kirjoitti:

aikamoinen perverssi jos haluat TON mukaan saunaan

jos saan ajaa tollaisella!

• olen aina
        kaupunki girl kirjoitti:

jos saan ajaa tollaisella!

äänestänyt kepua täältä kaupungista.

• Nuoret naiset
        hakeutuvat.. kirjoitti:

landelle, koska kaupungeissa ei ole muita kuin vanhoja ukkoja, (uusi-ukki, kusi-pukki kapi-ukki raipu jne..)

Nykyinen trendi on todella, että nuoret kauniit ja koulutetut naiset hakeutuvat maaseudulle. Ja toki heillä on tavoite avioitua, koska kaupungeissa, varsinkin Helsingissä, on havaittu puute lisääntymiskykyisistä, hyväsukuisista uroista.

• lande-lady

Olen varhemmassa keski-iässä oleva nainen. Syntyjäni maaseutukaupungista, mutta avioliiton myötä syvälle maaseudulle joutunut. Avioliittomme ensimmäisinä vuosina ja lastemme (3) varsinaisen lapsuuden aikana olin melko tyytyväinenkin elämääni, vaikka ei se ainakaan romantiikassa eikä seksuaalisuudessa vastannut nuoruusvuosinani syntyneitä odotuksiani.

Myöhemmin elämäni täällä Junttilassa tuli henkisesti niin sietämättömäksi, että minun oli pakko päästä 3-4 kertaa vuodessa täältä pois, irroittelemaan. Ensin läheiseen melko isoon kaupunkiin, mutta kun sieltä tuli tänne Junttilaan terveisiä, jotka myös aviomieheni (edelleen) sai tietää, niin sen jälkeen matkani ovat suuntautuneet Hesaan, milloin milläkin tekosyyllä.

Kertomatta niistä enempää voin vakuuttaa, että ovat olleet vaivan arvoisia! Olen aina palannut matkoiltaní kuin uutena ihmisenä! Sitä mieltä on ollut aviomiehenikin (sama edelleen) ja Junttilan ei ole tullut terveisiä matkoiltani.

Tarkoitan vain sanoa, että jos te maalaissiskot tyydytte koko elämänne maalaismieheen, niin ette tie ollenkaan tiedä, millainen MIES voi olla!

• se,

jos suonissa tökkii vain maitorasva ja enää laukeaa vain pyssy, niin tuoksena on seksikkään verisiä linnunraatoja ja läpiammuttuja jäniksiä. Niitäpä sitten vaimolle suolistukseen... Ahh...

Maalla on mukavaa!

• ei seiso

niin tomerästi kun kaupaunkilais miehillä

Kokemusta on

• pojat ei

tiedä, että naisia on olemassakaan muussa kuin heidän mielikuvituksessä ja lehtin sivuilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe