Sun täytyy nyt tehdä jotain tämän eteen kun minusta ei ole siihen.. ja luulen että säkin haluaisit enemmän kuin vaan katella kauempaa ja hoitaa työasioita, vai?! :)
Toni
10
1529
Vastaukset
- no jaa
Noi Tonit on vähä sellasia.Liekkö sama mies....?
- Ton
Onkohan mies Keskisuomesta?
- Minäkö?
Jos kyse on minusta, tiedät varmasti, mistä ja miten mut tavoittaa, joten ota ihan rohkeasti yhteyttä- tämä ei ole varmaan se paras paikka sopia asioita...
Ei tarvitse pelätä pakkeja jos henkilö on se, jota tarkoitat. - mie vaan
...haluaisinkin...
- tottatosiaan toimittava
no kuule, ihan samat sanat sullekin!
Tottakai mä haluaisin enemmän ja toivoisin voivani tutustua suhun vielä paremmin. Olenhan ollut sinuun ihastunut jo siitä lähtien kun sut ensikerran näin.
Olis ollut kiva nähdä vaikka eilen.. tai tänään tai huomenna. Sun täytyy vain rohkeasti sanoa asiasi.
Kaiken lisäksi nyt olis oikea aika, juuri tässä vaiheessa. Mieti miten paljon aikaa menee hukkaan ja voihan olla ettei tämä mahdollisuus enää toistu.
odotan nyt yhteydenottoasi, lupaan tehdä asian helpoksi. - en halua hoitaa vaan työ..
asioita. eilen nähtiinkin ja olit min luonakin.. olisi pitänyt toimia! Nyt se on jo myöhäistä.. kait.
hymyillään kuiteski ko nähdään! - minäkös
tarkenna paikkakunta kun meitä toneja on varmaan joku kymmen
- ?????
Millä alalla työskentelee? Mikä kaupunki? Entä ikä,noin..?
- Yksi T
En tiedä tiesitkö, mutta olen varattu, niin kuin sinäkin.
- aloittaja
En ole varattu, sinusta en ole varma, mutta olem ymmärtänyt että olet vapaa..? Toivottavasti se ei ole ollut este, että olet luullut mun olevan varattu. Joten toimi nyt, vielä ehdit! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208