Sun täytyy nyt tehdä jotain tämän eteen kun minusta ei ole siihen.. ja luulen että säkin haluaisit enemmän kuin vaan katella kauempaa ja hoitaa työasioita, vai?! :)
Toni
10
1540
Vastaukset
- no jaa
Noi Tonit on vähä sellasia.Liekkö sama mies....?
- Ton
Onkohan mies Keskisuomesta?
- Minäkö?
Jos kyse on minusta, tiedät varmasti, mistä ja miten mut tavoittaa, joten ota ihan rohkeasti yhteyttä- tämä ei ole varmaan se paras paikka sopia asioita...
Ei tarvitse pelätä pakkeja jos henkilö on se, jota tarkoitat. - mie vaan
...haluaisinkin...
- tottatosiaan toimittava
no kuule, ihan samat sanat sullekin!
Tottakai mä haluaisin enemmän ja toivoisin voivani tutustua suhun vielä paremmin. Olenhan ollut sinuun ihastunut jo siitä lähtien kun sut ensikerran näin.
Olis ollut kiva nähdä vaikka eilen.. tai tänään tai huomenna. Sun täytyy vain rohkeasti sanoa asiasi.
Kaiken lisäksi nyt olis oikea aika, juuri tässä vaiheessa. Mieti miten paljon aikaa menee hukkaan ja voihan olla ettei tämä mahdollisuus enää toistu.
odotan nyt yhteydenottoasi, lupaan tehdä asian helpoksi. - en halua hoitaa vaan työ..
asioita. eilen nähtiinkin ja olit min luonakin.. olisi pitänyt toimia! Nyt se on jo myöhäistä.. kait.
hymyillään kuiteski ko nähdään! - minäkös
tarkenna paikkakunta kun meitä toneja on varmaan joku kymmen
- ?????
Millä alalla työskentelee? Mikä kaupunki? Entä ikä,noin..?
- Yksi T
En tiedä tiesitkö, mutta olen varattu, niin kuin sinäkin.
- aloittaja
En ole varattu, sinusta en ole varma, mutta olem ymmärtänyt että olet vapaa..? Toivottavasti se ei ole ollut este, että olet luullut mun olevan varattu. Joten toimi nyt, vielä ehdit! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536475Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava11336Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard31102- 971035
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,140862- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827