Alan ymmärtää

KARVINISTI

Alan ymmärtää miksi minä en menestynyt missään.
Aina kun yritin selittää kantaani, seurauksena oli vastalauseiden myrsky. Niissä harvoissa tapauksissa joissa se ei kohdistunut minun henkilööni vaan asiaan, se koski aivan eri asiaa kuin se mistä minä olin puhunut.

Vuosikaudet menin aina samaan halpaan, luulin että ilmaisin itseäni jotenkin epäselvästi. Yritin korjata sitä monin tavoin. Muotoilin asiat mahd. yksinkertaisesti ja perustelin joka kantilta, tilkitsin kaikki ajateltavissa olevat vuotokohdat väärinymmärryksen varalta – sama tulos.

Edelleen luulin että puhun jotenkin epäselvästi. Lisäsin selkokieleen vielä sen, että puhuin erittäin hitaasti ja artikuloin jokaisen sanan huolellisesti – sama tulos.

Jälkikäteen ajatellen ei voi tulla kuin yhteen tulokseen, minä olen tyhmä, siis aito suomalainen. En tajunnut että niillä ei ole vastaanottokoneistoa. Vaikka puhuisit enkelin kielin, mikään ei auta.

Tyhmyydestä sakotetaan. Koska olen suomalainen, minulla ei ole mitään puolustusta. Raaka totuus: ”Järjen suuri heikkous on siinä, että sillä voi vaikuttaa vain järkeviin. Typeryksiin ei tehoa kuin voima”, koskee minuakin. Ei voi mitään.

5

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fcgvhjiokl

Selitän nyt lyhyesti miksi meitä Suomalaisia ei ymmärretä tai oteta vakavasti,me olemme siirtyneet ns seuraavaan ulottuvuuteen ,olemme paljon edellä muita kehityksessä.
      Olemme maailman kehittynein kansa,siksi meitä ei tyhmemmät oikein ymmärrä ,olemme siirtyneet puoliksi ns telpaattiseen tiedonsiirtoon.
      Tässä syyt.

• toimivan ?

Esittäen kaiken "enkeltenkielin" ja vastassa on jätekasa.

• KARVINISTI

Nyt se on nähty.

• palkitaan

olet matojen sapuskaa. Sitä mitä halusit. Missä oli ongelma ? Kerro...

• Ajatteleva

Hei Karvinisti!

Älä masennu - meitä on monia muitakin, joista tuntuu täysin samalta - hemmetin turhauttavalta. Mutta, ei anneta periksi.

Minä nautiskelen sillä ajatuksella, että vielä se päivä tulee tämän päivän politiikoillekin: minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Silloin minä sanon: Mitäs läksit.

Tsemiä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe