Mistä löytäisin perjantaiksi pinjatan lasten juhliin? Onko mitään kauppaa mikä myisi?
Mistä pinjata?
8
9888
Vastaukset
- Täältä hommasin oman
- pinjata
Tuota tosiaan katselin alunperinkin, mutta minulla ei ainakaan toimi tuo sivu. Eli kauppa osio ei toimi, ei näytä minulle tuotteita.
Perjantaiksi ei muutenkaan tuota kautta ehtisi.
Osaisiko joku antaa hyviä nevoja miten tehdä semmoinen itse? - pinata party
pinjata kirjoitti:
Tuota tosiaan katselin alunperinkin, mutta minulla ei ainakaan toimi tuo sivu. Eli kauppa osio ei toimi, ei näytä minulle tuotteita.
Perjantaiksi ei muutenkaan tuota kautta ehtisi.
Osaisiko joku antaa hyviä nevoja miten tehdä semmoinen itse?Olet kyllä pulassa. Osta sellainen paperinen joulutähti ja täytä se makeisilla ja liimaile sen pintaan silkkipaperitöllöjä mitä olet rypistellyt käsissäsi ja sakaroiden päihin serpentiinin pätkiä. Minä tein aasi-pinatan joskus pari vuotta sitten ja kyllä siinä oli hommaa.
- laittais
pinata party kirjoitti:
Olet kyllä pulassa. Osta sellainen paperinen joulutähti ja täytä se makeisilla ja liimaile sen pintaan silkkipaperitöllöjä mitä olet rypistellyt käsissäsi ja sakaroiden päihin serpentiinin pätkiä. Minä tein aasi-pinatan joskus pari vuotta sitten ja kyllä siinä oli hommaa.
ilmapallon ympärille semmosta kipsiharsoa .Saa varmaan ainakin Sinooperista .Se kuivuu ..sitten vaan maalataan ...ja poksautetaan sisällä oleva ilmapallo pois .
- Iiduliinu
Jos jatkossa joku haluaa ostaa kaupasta pinjatan, tiedoksi että Espoossa on liike, jossa niitä myydään. Ostimme lapseni synttäreille sieltä tähtipinjatan. Nettisivut www.kasperiina.fi
- vandaalainen
Samoin Vantaalla kauppakeskus Jumbon viereisessä (käytännössä samassa talossa olevassa) Flamingossa on yksi naamiaisvaateliike, jossa olen piñatoja nähnyt. Nyt en muista liikkeen nimeä, mutta kyllä sen huomaa kun ei siellä muita samanlaisia ole.
- pinjta
www.pinjata.fi TÄÄLTÄ LÖYTYY PINJATA !! VETONARULLA JA TAVALLISENA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998