Mistä löytäisin perjantaiksi pinjatan lasten juhliin? Onko mitään kauppaa mikä myisi?
Mistä pinjata?
8
9844
Vastaukset
- Täältä hommasin oman
- pinjata
Tuota tosiaan katselin alunperinkin, mutta minulla ei ainakaan toimi tuo sivu. Eli kauppa osio ei toimi, ei näytä minulle tuotteita.
Perjantaiksi ei muutenkaan tuota kautta ehtisi.
Osaisiko joku antaa hyviä nevoja miten tehdä semmoinen itse? - pinata party
pinjata kirjoitti:
Tuota tosiaan katselin alunperinkin, mutta minulla ei ainakaan toimi tuo sivu. Eli kauppa osio ei toimi, ei näytä minulle tuotteita.
Perjantaiksi ei muutenkaan tuota kautta ehtisi.
Osaisiko joku antaa hyviä nevoja miten tehdä semmoinen itse?Olet kyllä pulassa. Osta sellainen paperinen joulutähti ja täytä se makeisilla ja liimaile sen pintaan silkkipaperitöllöjä mitä olet rypistellyt käsissäsi ja sakaroiden päihin serpentiinin pätkiä. Minä tein aasi-pinatan joskus pari vuotta sitten ja kyllä siinä oli hommaa.
- laittais
pinata party kirjoitti:
Olet kyllä pulassa. Osta sellainen paperinen joulutähti ja täytä se makeisilla ja liimaile sen pintaan silkkipaperitöllöjä mitä olet rypistellyt käsissäsi ja sakaroiden päihin serpentiinin pätkiä. Minä tein aasi-pinatan joskus pari vuotta sitten ja kyllä siinä oli hommaa.
ilmapallon ympärille semmosta kipsiharsoa .Saa varmaan ainakin Sinooperista .Se kuivuu ..sitten vaan maalataan ...ja poksautetaan sisällä oleva ilmapallo pois .
- Iiduliinu
Jos jatkossa joku haluaa ostaa kaupasta pinjatan, tiedoksi että Espoossa on liike, jossa niitä myydään. Ostimme lapseni synttäreille sieltä tähtipinjatan. Nettisivut www.kasperiina.fi
- vandaalainen
Samoin Vantaalla kauppakeskus Jumbon viereisessä (käytännössä samassa talossa olevassa) Flamingossa on yksi naamiaisvaateliike, jossa olen piñatoja nähnyt. Nyt en muista liikkeen nimeä, mutta kyllä sen huomaa kun ei siellä muita samanlaisia ole.
- pinjta
www.pinjata.fi TÄÄLTÄ LÖYTYY PINJATA !! VETONARULLA JA TAVALLISENA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1903208Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle712577Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3752340- 1802023
- 781595
- 331525
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382