Susan yrittää korvata Tabe Sliorin paikan,mutta Tabe oli myös fiksu. Susan unohtanut lapsensa ja pitää tarkeämpänä kertoa kaikille jakelu tavastaan.Yritä olla äiti, sillä lapsesi kärsii jutuistasi.
Ihana Matti !
4
481
Vastaukset
- herää S Kuronen
ihmetyttää minuakin, miten äiti voi käyttäytyä noin. Ihan kuin olisi tuo 9kk olisi maailman tärkein asia. Ainakin kahdesti eronnut, kahden eri miehen kanssa lapsia.
- ihmetyttää
9 kuukautta on melko pitkä aika. Moni menee avioon jo puolen vuoden seurustelun jälkeen. Olisi 9 kuukauden jälkeen ehkä odottanut toisenlaista tapaa lopettaa suhde. Eikä Susan seurustelun aikana tajunnut, mitä Matilla on mielessä. Vasta jälkeenpäin hän sanoi, että jäi sellainen kuva, että Matti halusi vain seksiä. Tapasihan Susan Matin lapset ja päinvastoin. Kyllä silloin tulee mieleen, että suhde on ns. vakaalla pohjalla.
Se, että Susan kertoi lehdessä tulevaisuuden haaveistaan, vaikka kirjoituksen piti koskea vain pitopalvelua, jota hän oli aloittamassa, ei ihmetytä minua lainkaan. Kokematon ihminen on toimittajan käsittelyssä heikoilla. Olen itse joutunut kerran tv-toimittajan haastatteluun. Sovittiin etukäteen, mitä haluan sanoa. Mutta eihän asia niin mennyt, vaan se tyyppi osasi homman niin, että huomaamatta kerroin paljon muutakin kuin oli sovittu. Alkuun en halunnut koko haastatteluun, mutta tämä toimittaja soitti vähän väliä ja osasi maanitella minut juttuun mukaan. Ja katkeruutta voi tulla, jos suhde lopetetaan kuin se olisi ollut pelkkää "ilmaa". - kuukautta
ihmetyttää kirjoitti:
9 kuukautta on melko pitkä aika. Moni menee avioon jo puolen vuoden seurustelun jälkeen. Olisi 9 kuukauden jälkeen ehkä odottanut toisenlaista tapaa lopettaa suhde. Eikä Susan seurustelun aikana tajunnut, mitä Matilla on mielessä. Vasta jälkeenpäin hän sanoi, että jäi sellainen kuva, että Matti halusi vain seksiä. Tapasihan Susan Matin lapset ja päinvastoin. Kyllä silloin tulee mieleen, että suhde on ns. vakaalla pohjalla.
Se, että Susan kertoi lehdessä tulevaisuuden haaveistaan, vaikka kirjoituksen piti koskea vain pitopalvelua, jota hän oli aloittamassa, ei ihmetytä minua lainkaan. Kokematon ihminen on toimittajan käsittelyssä heikoilla. Olen itse joutunut kerran tv-toimittajan haastatteluun. Sovittiin etukäteen, mitä haluan sanoa. Mutta eihän asia niin mennyt, vaan se tyyppi osasi homman niin, että huomaamatta kerroin paljon muutakin kuin oli sovittu. Alkuun en halunnut koko haastatteluun, mutta tämä toimittaja soitti vähän väliä ja osasi maanitella minut juttuun mukaan. Ja katkeruutta voi tulla, jos suhde lopetetaan kuin se olisi ollut pelkkää "ilmaa".ja siinä yhdeksässä kuukaudessa muutaman kerran tavannut, onko tuommoinen muka jotain seurustelua?
- sitten
kuukautta kirjoitti:
ja siinä yhdeksässä kuukaudessa muutaman kerran tavannut, onko tuommoinen muka jotain seurustelua?
kuinka monta kertaa he ovat tavanneet? Soitelleet/lähettäneet viestejä toisilleen? Tiedätkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089