on vielä elossa? varmaankin tuhansia...mutta kuinkakohan paljon, mielenkiinto heräsi ja yritin etsiä vastauksen, mutta en löytänyt :/
kyllä on mahtava olla itsenäinen suomalainen ! :)kiitos
-leijona tytsy-
jos joku löytää tarkan summan, että kuinka
monta sotaveteraania
3
230
Vastaukset
- Ruohonleikkuri
Ongo Guuglettaminen tuttua?
Näin sun viestisi ja otin piruuttani aikaa;)
22 sekuntia meni...
"Sotaveteraaneja on elossa vielä noin 95 000 ja sotaleskiä 2 000. Heidän keski-ikänsä on 84 vuotta.
Viimeinen keräys sotainvalideille oli viime vuonna. Sotiemme Veteraanit Keräykset jatkuvat ainakin vielä 10 vuotta."
Pikkasen epäreilua piruilla;) Mulla netti kohta 11-vuotta...- helevetissä....
leviä sinne tietoisuuteesi. ;)
- -leijona tytsy-
kyllä mäki googletin ja yritin ainakin 10min enkä löytäny mitään summia :D *tyhmä*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816