ketkä on pareista parhaimmat?ja ketkä kuuluu yhteen?musta shawn ja belle on paras pari ja ne myös kuuluu yhteen.
pareista parhain?
8
395
Vastaukset
- päivien viemää
belle & shawn on päikkäreiden paras pari
- *herm_ione*
niinmpä!! shawn ja belle on luotu toisilleen!!! :) :)
- patsy
Tän hetkisistä pareista: Sami/Lucas, Jack/Jennifer, Mickey/Maggie
- :mari:
no musta parhaat on SHAWN & BELLE (varsinkin kun Kristen ja Jason näyttelevät x) ) sitten myös kivoja on Mimi & Rex (sääli kun eroo ;( ) samoin jennyfer ja jackn
- Nimetön
:mari: kirjoitti:
no musta parhaat on SHAWN & BELLE (varsinkin kun Kristen ja Jason näyttelevät x) ) sitten myös kivoja on Mimi & Rex (sääli kun eroo ;( ) samoin jennyfer ja jackn
mää oon ihan samaa mieltä
- Zimba-83
no belle ja shawn on ollu jo niin kaauan yhessä, et olisi jo aika erota. onneks belle ja philip saa lapsen ja menee naimisiin. mut se on sit kuitenki shawnin lapsi, ku taas on jotain fuckin munasoluja vaihdeltu.
asiaan... eli paras pari on mimi ja rex! ja sami ja lucas!- En tiedä
koska hekin taas ovat yhteen menneet???
- Nimetön
belllen ja shawnin ei tarvis ikinä erota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647