Kävin huorissa,

olenko minä

nyt paha poika? Tai kenties rikollinen? Tää propaganda on todella saanut mut hermostumaan. Voisko tässä olla pelkoo jopa voittajan oikeudesta niinqu???

8

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoran lapset

elää 10 kuukautta ja 2 päivää, jättämilläsi rahoilla... minä kävin myös... niillä ne kouluttautuu...Mitäs tässä.

• väitellyt ja

eronnut. Ei kuulemma lapsia. Kuka tietää. Kroppa oli tiukka, niin tiukka, et voi hyvin olla totta. 'Leningrad State' -yliopistossa oli oppinut (jotain sovellettua matematiikkaa), ja tiesi mistä puhu, eli ihan valistunut tapaus.

Mut mun huoli on et nämä kateelliset femarit naulii mut munista ristille ku mä en antanu niile. Mut minkä voin sille et mä tykkään KAUNIISTA NAISISTA???

• pidä omana tietonasi
        väitellyt ja kirjoitti:

eronnut. Ei kuulemma lapsia. Kuka tietää. Kroppa oli tiukka, niin tiukka, et voi hyvin olla totta. 'Leningrad State' -yliopistossa oli oppinut (jotain sovellettua matematiikkaa), ja tiesi mistä puhu, eli ihan valistunut tapaus.

Mut mun huoli on et nämä kateelliset femarit naulii mut munista ristille ku mä en antanu niile. Mut minkä voin sille et mä tykkään KAUNIISTA NAISISTA???

Eihän sinun tarvitse huolehtia tuollaisista, elät omaa elämääsi. Se siinä vain on, että kohdalle voi sattua kaunis ja ihana nainen, joka ei erikoisemmin arvostakaan sitä, että olet käynyt huorissa. Joten älä kovin levittele niitä tekojasi. You never know..
        elämä on sellaista, sattumaa aina välillä.

• S Rahkovitsi

Aionkin ehdottaa, että miesten veronpalautukset lopetetaan, jotta veronpalautuksen aikainen ihmiskauppa saadaan loppumaan.

• Alice

Turha sitä nyt on näillä palstoilla vetistellä; se on housuissa jo.

• kunnon raivo

heti aamusta päällä! hyi helv...

• jorojukka-kukka
        kunnon raivo kirjoitti:

heti aamusta päällä! hyi helv...

Ei raivo, vaan paska. Se siellä housuissa oli.

• käydä!

Joo-o!
      Joskus sitä olen minäkin moista kokeillut (olen kuitenkin tyttö)
      Ja kivaa oli! Tosi mukavan ilolinnun sain.
      Rahoille tuli kunnon vastine.

Suosittelen, suosittelen!
      Työkseenhän se ilolintu persettään myy.
      Tuet häntä, kun ostat hänen palvelujaan!

Mutta hei, suosi aina suomalaista ja muista, että taudit tarttuvat tosi helposti!
      Yksi nautinnon hetki voi maksaa koko loppu elämäsi, niin että ole varovainen, jookos?

Ethän sie mikään pahis ole, ihan hyvän teonhan sinä teit!

Ei siitä propagandasta tarvitse hermostua, ihan ummistat korvasi vain siltä, niin hyvä tulee.
      Elät, niin kuin itsestäsi hyvältä tuntuu, etkä välitä näistä syyllistäjistä.

Huora on huora, vaikka voissa paistais, ei ole rikos ostaa myyjältä myytävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      246
      3344
    2. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      34
      2419
    3. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      328
      2114
    4. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      79
      2032
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      108
      1931
    6. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      43
      1803
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      32
      1731
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      32
      1502
    9. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      30
      1410
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      125
      1371
    Aihe