Kävin huorissa,

olenko minä

nyt paha poika? Tai kenties rikollinen? Tää propaganda on todella saanut mut hermostumaan. Voisko tässä olla pelkoo jopa voittajan oikeudesta niinqu???

8

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoran lapset

elää 10 kuukautta ja 2 päivää, jättämilläsi rahoilla... minä kävin myös... niillä ne kouluttautuu...Mitäs tässä.

• väitellyt ja

eronnut. Ei kuulemma lapsia. Kuka tietää. Kroppa oli tiukka, niin tiukka, et voi hyvin olla totta. 'Leningrad State' -yliopistossa oli oppinut (jotain sovellettua matematiikkaa), ja tiesi mistä puhu, eli ihan valistunut tapaus.

Mut mun huoli on et nämä kateelliset femarit naulii mut munista ristille ku mä en antanu niile. Mut minkä voin sille et mä tykkään KAUNIISTA NAISISTA???

• pidä omana tietonasi
        väitellyt ja kirjoitti:

eronnut. Ei kuulemma lapsia. Kuka tietää. Kroppa oli tiukka, niin tiukka, et voi hyvin olla totta. 'Leningrad State' -yliopistossa oli oppinut (jotain sovellettua matematiikkaa), ja tiesi mistä puhu, eli ihan valistunut tapaus.

Mut mun huoli on et nämä kateelliset femarit naulii mut munista ristille ku mä en antanu niile. Mut minkä voin sille et mä tykkään KAUNIISTA NAISISTA???

Eihän sinun tarvitse huolehtia tuollaisista, elät omaa elämääsi. Se siinä vain on, että kohdalle voi sattua kaunis ja ihana nainen, joka ei erikoisemmin arvostakaan sitä, että olet käynyt huorissa. Joten älä kovin levittele niitä tekojasi. You never know..
        elämä on sellaista, sattumaa aina välillä.

• S Rahkovitsi

Aionkin ehdottaa, että miesten veronpalautukset lopetetaan, jotta veronpalautuksen aikainen ihmiskauppa saadaan loppumaan.

• Alice

Turha sitä nyt on näillä palstoilla vetistellä; se on housuissa jo.

• kunnon raivo

heti aamusta päällä! hyi helv...

• jorojukka-kukka
        kunnon raivo kirjoitti:

heti aamusta päällä! hyi helv...

Ei raivo, vaan paska. Se siellä housuissa oli.

• käydä!

Joo-o!
      Joskus sitä olen minäkin moista kokeillut (olen kuitenkin tyttö)
      Ja kivaa oli! Tosi mukavan ilolinnun sain.
      Rahoille tuli kunnon vastine.

Suosittelen, suosittelen!
      Työkseenhän se ilolintu persettään myy.
      Tuet häntä, kun ostat hänen palvelujaan!

Mutta hei, suosi aina suomalaista ja muista, että taudit tarttuvat tosi helposti!
      Yksi nautinnon hetki voi maksaa koko loppu elämäsi, niin että ole varovainen, jookos?

Ethän sie mikään pahis ole, ihan hyvän teonhan sinä teit!

Ei siitä propagandasta tarvitse hermostua, ihan ummistat korvasi vain siltä, niin hyvä tulee.
      Elät, niin kuin itsestäsi hyvältä tuntuu, etkä välitä näistä syyllistäjistä.

Huora on huora, vaikka voissa paistais, ei ole rikos ostaa myyjältä myytävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe